eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy TomyślTermomodernizacja i remont elewacji budynku wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej PV dla budynku administracyjnego Przedsiębiorstwa Usługowego ZGM Sp. z o.o w Nowym Tomyślu



Ogłoszenie z dnia 2024-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Termomodernizacja i remont elewacji budynku wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej PV dla budynku administracyjnego Przedsiębiorstwa Usługowego ZGM Sp. z o.o w Nowym Tomyślu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usługowe Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Nowym Tomyślu Sp. Z.0.0

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300524107

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Komunalna 2

1.4.2.) Miejscowość: Nowy Tomyśl

1.4.3.) Kod pocztowy: 64-300

1.4.4.) Województwo: wielkopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.4.7.) Numer telefonu: 061 44 22 391

1.4.8.) Numer faksu: 061 44 22 716

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: puzgm@puzgm.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puzgm.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00281396

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-11

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00281211

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - ZMIANA UMOWY/UMOWY RAMOWEJ

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.3. Przyczyny dokonania zmian umowy/umowy ramowej

Przed zmianą:
robót dodatkowych niezbędne jest do realizacji zamówienia podstawowego. Zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niezgodność i zwiększenie kosztów dla Zamawiającego

Po zmianie:
wykonanie robót dodatkowych niezbędne jest do realizacji zamówienia podstawowego. Zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niezgodność i zwiększenie kosztów dla Zamawiającego

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - INFORMACJE DODATKOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
1) w dniu 03.04.2024r. sporządzony został protokół konieczności wykonania dodatkowych robót budowlanych, podpisany przez obie Strony, na okoliczność uwidocznionych w toku wykonanych odkrywek i postępu prac rób dodatkowych,
2) Wykonawca wycenił dodatkowe roboty budowlane wskazane w protokole konieczności z dnia 03.04.2024r. na kwotę 34 088,00 zł brutto, co stanowi 6,85 % wartości zamówienia określonego w pierwotnej umowie ,
3) koniecznym jest zlecenie robót dodatkowych Wykonawcy zamówienia podstawowego ze względu na aspekt techniczny i ekonomiczny. Wykonawca zamówienia podstawowego w trakcie realizacji robót podstawowych dokonał podczas odkrywek oceny stanu technicznego wszystkich pułapów murów, stolarki otworowej zewnętrznej, obszarów komunikacji. Przeprowadzone oględziny pozwoliły na pełne rozpoznanie wad zadaszeń. Realizacja robót dodatkowych pozwoli na zwiększenie trwałości użytkowej obiektu oraz zwiększenie efektywności prac termomodernizacyjnych budynku. Wykonanie robót dodatkowych niezbędne jest do realizacji zamówienia podstawowego. Zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niezgodność i zwiększenie kosztów dla Zamawiającego.

Po zmianie:
1) w dniu 03.04.2024r. sporządzony został protokół konieczności wykonania dodatkowych robót budowlanych, podpisany przez obie Strony, na okoliczność uwidocznionych w toku wykonanych odkrywek i postępu prac rób dodatkowych,
2) Wykonawca wycenił dodatkowe roboty budowlane wskazane w protokole konieczności z dnia 03.04.2024r. na kwotę 34 088,00 zł brutto, co stanowi 6,85 % wartości zamówienia określonego w pierwotnej umowie ,
3) koniecznym jest zlecenie robót dodatkowych Wykonawcy zamówienia podstawowego ze względu na aspekt techniczny i ekonomiczny. Wykonawca zamówienia podstawowego w trakcie realizacji robót podstawowych dokonał podczas odkrywek oceny stanu technicznego wszystkich pułapów murów, stolarki otworowej zewnętrznej, obszarów komunikacji. Przeprowadzone oględziny pozwoliły na pełne rozpoznanie wad zadaszeń. Realizacja robót dodatkowych pozwoli na zwiększenie trwałości użytkowej obiektu oraz zwiększenie efektywności prac termomodernizacyjnych budynku. Wykonanie robót dodatkowych niezbędne jest do realizacji zamówienia podstawowego. Zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niezgodność i zwiększenie kosztów dla Zamawiającego.
4) Przedmiot zamówienia finansowany jest ze środków kredytowych inwestycyjnych w ramach zawartej w dniu 23-11-2023r. umowy z PKO SA Bank Polski z siedzibą w Warszawie umowie nr 34 1020 4144 0000 6396 0134 7046 , mając na uwadze zapisy w zakresie wysokości transz płatności określonych w § 2 ust. 1 pkt 1) i pkt 2) w wyżej wymienionej umowie z Bankiem nastąpiła konieczność w celu dostosowania łączącej strony Umowy do zmian w zakresie ilości i wysokości transz płatności

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.