Ogłoszenie z dnia 2021-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00146903/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i przeprowadzenie czterech szkoleń (w formie online) wraz z doradztwem pt. „Stosowanie aspektów społecznych w zamówieniach publicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811683876
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Korsarzy 34
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-540
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wzp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.wzp.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i przeprowadzenie czterech szkoleń (w formie online) wraz z doradztwem pt. „Stosowanie aspektów społecznych w zamówieniach publicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6c95e6a-e54b-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00281459
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001456/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.42 Organizacja czterech spotkań szkoleniowych dla przedstawicieli JST z klauzul społecznych realizowanych w ramach projektu RPO WZ „Ekonomia społeczna kluczem do sukcesu”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt: „Ekonomia społeczna kluczem do sukcesu”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146903/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOiRZL.II.272.20.2021.PR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 117872,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie czterech szkoleń (w formie online) wraz z doradztwem pt. „Stosowanie aspektów społecznych w zamówieniach publicznych obejmując m.in. przeprowadzenie 4 jednakowych szkoleń online z zakresu „Stosowanie aspektów społecznych w zamówieniach publicznych” na platformie e-learningowej dla maksymalnie 80 pracowników jednostek samorządu terytorialnego – ok. 20 uczestników na każdym ze szkoleń oraz usługę doradztwa w liczbie max. 160 godzin z zakresu aspektów społecznych w zamówieniach publicznych dla uczestników szkoleń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80420000-4 - Usługi e-learning
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
85312320-8 - Usługi doradztwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37323,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Brzeziński i Wspólnicy Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1133020189
7.3.3) Ulica: ul. Jugosłowiańska 15b/40
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-984
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BRZEZIŃSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BRZEZIŃSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29323,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej Nr 10 w Szczecinie w podziale na części.
- "Zakup i dostawę fabrycznie nowych latarek w ilości 1000 szt. stanowiących indywidualne wyposażenie żołnierza dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 WOG w Szczecinie".
- Zamówienie świadczenia usług hotelowych i towarzyszących na potrzeby konferencji naukowej "10th Polish Conference "Graphene and other 2D materials"" .
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w latach 2025 - 2026
- Utrzymanie czystości w lasach miejskich Szczecina (w podziale na części)
- Świadczenie usług hotelowych i towarzyszących na potrzeby konferencji "29th International Conference on Methods and Models in Automation and Robotics MMAR 2025" w dniach 26-29 sierpnia 2025
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ZSTI.KPLUS.1.2024 Wykonanie usługi szkoleniowej - dla uczestników Projektu "Kwalifikacje+" (uczniów oraz nauczycieli). Zamówienie podzielono na 18 części"
- Usługi organizacji wyjazdu w ramach programu Erasmus +
- Usługi organizacji wyjazdu w ramach programu Erasmus +
- Usługi organizacji wyjazdu w ramach programu Erasmus +
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Żabnie
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach grantu " Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.