Ogłoszenie z dnia 2024-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00229764/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-04
- 2024/BZP 00233894/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-06
- 2024/BZP 00241679/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
5/2024 DOSTAWA GADŻETÓW PROMOCYJNYCH DLA URZĘDU MIASTA W SOPOCIE W ROKU 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA SOPOTU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675563
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 25/27
1.5.2.) Miejscowość: Sopot
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-704
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetagri@um.sopot.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sopot.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-08d705b9-da1d-11ee-8305-7e4937eb936d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
5/2024 DOSTAWA GADŻETÓW PROMOCYJNYCH DLA URZĘDU MIASTA W SOPOCIE W ROKU 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08d705b9-da1d-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00281569
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00539054/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Materiały promocyjne dla mieszkańców i turystów: nagrody w konkursach szkolnych dla dzieci, nagrody podczas wydarzeń kulturalnych i sportowych, gadżety dla mieszkańców i gości Prezydenta Miasta
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00229764
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.WSiRM.2024.MSt
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów promocyjnych obrandowanych grafiką kurortową, a także z napisem „Sopot”, „Sopot naturalnie”, logotypem i napisem Straż Miejska dokonywana partiami w roku 2024.
2. Dostarczony przedmiot umowy będzie fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, sprawny technicznie w oryginalnych nienaruszonych opakowaniach, oraz że nie jest obciążony prawami na rzecz osób trzecich.
Przez stwierdzenie „fabrycznie nowy" należy rozumieć produkt opakowany oryginalnie (opakowanie musi być nienaruszone i posiadać zabezpieczenie zastosowane przez producenta).
Przez „wadę fizyczną" należy rozumieć również jakąkolwiek niezgodność ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest do informowania zamawiającego o wszelkich trudnościach związanych z realizacją zamówienia.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Podział zamówienia na części jest uprawnieniem Zamawiającego. Podział przedmiotu zamówienia na części został wprowadzony przez ustawodawcę w celu zwiększenia konkurencyjności. Zgodnie z motywem 78 preambuły do dyrektywy klasycznej instytucje zamawiające należy w szczególności zachęcać do dzielenia dużych zamówień na części. Podziału takiego można dokonać na zasadzie ilościowej, tak by wielkość poszczególnych zamówień lepiej odpowiadała możliwościom MŚP, lub na zasadzie jakościowej, z uwzględnieniem różnych zaangażowanych branż i specjalizacji, tak by w większym stopniu dostosować treść poszczególnych zamówień do wyspecjalizowanych sektorów MŚP, lub według różnych kolejnych etapów projektu. W niniejszym postępowaniu zamawiający odstępuje od podziału zamówienia na części. Ustawa nie wymaga lecz dopuszcza możliwość podziału zamówienia na części lub dopuszczania składania ofert częściowych, jeżeli przedmiot zamówienia jest podzielny.
Cel podziału zamówienia - umożliwienie małym i średnim przedsiębiorstwom udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Podkreślić należy, iż mikro przedsiębiorstwo - to firma, która zatrudnia do 10 pracowników, a osiągany obrót w roku nie przekracza 2 mln euro. Średnie przedsiębiorstwo - to firma, która zatrudnia do 50 pracowników, a obrót roczny nie przekracza 10 mln euro. Dlatego też, mając na względzie niniejsze postępowanie, w którym wartość zamówienia nie przekracza 2 mln euro (ok. 9 mln zł), to nie dokonanie podziału zamówienia nie ogranicza dostępu do zamówienia nie tylko małym ale również mikro przedsiębiorcom.
Uzasadnienie nie dokonania podziału ma charakter informacyjny, pozwalający na ocenę, czy warunki zamówienia nie utrudniały dostępu do zamówienia. Poza powyższym, dokonana przez zamawiającego analiza wykonawców w zakresie możliwości podziału zamówienia na części, w ocenie zamawiającego, prowadzi do wniosku, że całość przedmiotu zamówienia, jakim są gadżety promocyjne jest w stanie dostarczyć jedna grupa wykonawców, tym samym podział zamówienia na części w niniejszym postępowaniu nie ma uzasadnienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208935,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274740,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208935,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "SMD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (SMD Sp. z o. o.), ul. Kwiatowa 10, 80-180 Kowale
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581411493
7.3.4) Miejscowość: Kowale
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208935,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Utrzymanie czystości w obiektach "Uzdrowisko Sopot" Sp. z o.o. oraz na terenie przylegającym do Sanatorium Uzdrowiskowego "Leśnik" w Sopocie przy ul. 23 Marca 105
- Usługi ubezpieczenia Spółki ECO SOPOT - 2 zadania
- Sukcesywna dostawa wyrobów betonowych do robót drogowych
- Ochrona nieruchomości budynkowej, gruntowej oraz mienia Zarządu Dróg i Zieleni w Sopocie
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób wymagających okresowo całodobowej opieki w ośrodkach wsparcia
- Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem soli drogowej niezbrylającej w stanie luźnym do zwalczania śliskości zimowej
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promujących badania ankietowe realizowane na podstawie PBSSP
- Dostawa materiałów promocyjnych - nr sprawy 49/zp/24
- Dostawa materiałów promocyjnych oraz odzieży reklamowej dla Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- ZP.162.2024 - Dostawa materiałów poligraficznych profilaktycznych
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
- Dostawa gadżetów reklamowych z logo UEW
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.