eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi FijewoTermomodernizacja Szko³y Podstawowej w Ro¿entalu



Og³oszenie z dnia 2024-04-11


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Ro¿entalu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA LUBAWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742882

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 73

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Fijewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-260

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbl±ski

1.5.7.) Numer telefonu: 89 6455410

1.5.8.) Numer faksu: 89 6455415

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminalubawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.bip.gminalubawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Ro¿entalu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f5e30d82-f7ea-11ee-8d01-6607a228ef1b

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00281622

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00010090/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.6 Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Ro¿entalu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f5e30d82-f7ea-11ee-8d01-6607a228ef1b

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Sposób komunikacji okre¶lono w pkt 11 SWZ.
11.1. ¦rodki komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami oraz wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej:
11.1.1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
11.1.2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 11.1.14. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
40.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Lubawa, Fijewo 73, 14-260 Lubawa;
40.2. administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@gminalubawa.pl
40.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
40.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy p.z.p.
40.5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
40.6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy p.z.p., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
40.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
40.8. posiada Pani/Pan:
40.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
40.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
40.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
40.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
40.10. przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 40.9. nie przys³uguje Pani/Panu:
40.9.1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
40.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
40.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKIZP.271.1.8.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 1821758,35 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane.
5.2. Wspólny S³ownik Zamówieñ
CPV: 45000000-7 Roboty budowlane
CPV: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowê
CPV: 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
CPV: 45262120-8 Wznoszenie rusztowañ
CPV: 45262100-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowañ
CPV: 45443000-4 Roboty elewacyjne
CPV: 45320000-6 Roboty izolacyjne
CPV: 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
CPV: 45400000-1 Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
CPV: 45262110-5 Demonta¿ rusztowañ
CPV: 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
CPV: 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
CPV: 45315600-4 Instalacje niskiego napiêcia
CPV: 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
CPV: 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania
5.3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
5.3.1. Roboty bran¿y architektonicznej;
5.3.2. Roboty bran¿y elektrycznej;
5.3.3. Roboty bran¿y sanitarnej.
5.4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót oraz dokumentacji projektowej stanowi±cej za³±czniki do niniejszej SWZ.
5.5. Materia³y potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca.
5.6. Wszystkie roboty objête zamówieniem powinny byæ wykonane zgodnie z obowi±zuj±cymi normami, dokumentacj± projektow±, udzielonymi pozwoleniami/zg³oszeniami na budowê, a tak¿e wymaganiami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót wyszczególnionych w przedmiarze robót. Odpowiedzialno¶æ za jako¶æ wykonywania wszystkich rodzajów robót wchodz±cych w sk³ad zadania w ca³o¶ci ponosi Wykonawca.
5.7. Przedmiot zamówienia bêdzie wspó³finansowany z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych (Edycja6PGR/2023/1386/PolskiLad).
5.8. Rozwi±zania równowa¿ne:
5.8.1. Wszêdzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie przez wykonawcê rozwi±zañ równowa¿nych w stosunku do opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, ¿e bêd± one posiada³y co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obni¿± okre¶lonych w dokumentacji standardów,
5.8.2. Zamawiaj±cy zaleca zadawanie zapytañ do SWZ celem wyja¶nienia równowa¿no¶ci danego elementu,
5.8.3. W przypadku, gdy wykonawca zaoferuje materia³y i inne elementy równowa¿ne, zobowi±zany jest wykonaæ i za³±czyæ do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materia³ów oraz innych elementów równowa¿nych i wykazaæ ich równowa¿no¶æ w stosunku do materia³ów i innych elementów opisanych w dokumentacji, stanowi±cej opis przedmiotu zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji przedmiaru robót, których dotyczy.
5.8.4. Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcê równowa¿ne materia³y lub inne elementy musz±:
5.8.4.1. posiadaæ parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od okre¶lonych w dokumentacji,
5.8.4.2. posiadaæ stosowne dopuszczenia i atesty.
5.8.5. Opis zaproponowanych rozwi±zañ równowa¿nych powinien byæ do³±czony do oferty i musi byæ na tyle szczegó³owy, ¿eby zamawiaj±cy przy ocenie oferty móg³ oceniæ spe³nienie wymagañ dotycz±cych ich parametrów technicznych oraz rozstrzygn±æ, czy zaproponowane rozwi±zania s± równowa¿ne. Oznacza to, ¿e na wykonawcy spoczywa obowi±zek wykazania, ¿e zaoferowane przez niego materia³y i inne elementy s± równowa¿ne w stosunku do opisanych przez zamawiaj±cego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262120-8 - Wznoszenie rusztowañ

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowañ

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45262110-5 - Demonta¿ rusztowañ

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315600-4 - Instalacje niskiego napiêcia

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 26.6. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wy¿ej kryterium. Oferty oceniane bêd± punktowo. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane s± punkty za powy¿sze kryterium.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rêkojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

19.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w pkt 18 SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
19.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
19.2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
19.2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
19.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
19.2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
19.2.4.1. w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± robotê budowlan± (kontrakt) polegaj±c± na budowie lub/i przebudowie lub/i rozbudowie budynku u¿yteczno¶ci publicznej w rozumieniu rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1225 z pó¼n. zm.) o warto¶ci co najmniej 1.000.000,00 z³ brutto;
19.2.4.2. dysponuje 1 osob± – posiadaj±c± uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci pozwalaj±ce zrealizowaæ przedmiotowe zamówienie;
19.2.4.3. dysponuje 1 osob± – posiadaj±c± uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci pozwalaj±ce zrealizowaæ przedmiotowe zamówienie;
19.2.4.4. dysponuje 1 osob± – posiadaj±c± uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci pozwalaj±ce zrealizowaæ przedmiotowe zamówienie.
19.3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
19.4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 20.2.1. Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
20.2.1.2. w zakresie wykazania braku podstaw wykluczenia z postêpowania:
20.2.1.2.1. o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu w zakresie braku podstaw wykluczenia z postêpowania, za³±czonym do oferty, wed³ug za³±czonego wzoru – za³±cznik nr 7 do SWZ;
20.2.1.2.2. o¶wiadczenie, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, wed³ug za³±czonego wzoru – za³±cznik nr 6 do SWZ;
20.2.1.2.3. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p., sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
20.2.2. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 20.2.1.2.3 SWZ, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci.
20.2.3. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentu, o którym mowa w pkt 20.2.1.2.3 SWZ, zastêpuje siê go w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
20.2.4. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków (za³±cznik nr 2 do SWZ);
20.2.5. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
20.2.6. W zakresie nieuregulowanym ustaw± p.z.p. lub niniejsz± SWZ do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez wykonawcê w postêpowaniu zastosowanie maj± w szczególno¶ci przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy oraz rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 20.2.1. Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
20.2.1.1. w zakresie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
20.2.1.1.1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; wzór wykazu stanowi – za³±cznik nr 8 do SWZ;
20.2.1.1.2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi – za³±cznik nr 9 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga przed³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

20.1. O¶wiadczenia i dokumenty sk³adane wraz z ofert±.
20.1.1. Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane podmiotowe ¶rodki dowodowe. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.
20.1.2. O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 20.1.1 SWZ. sk³adaj± odrêbnie:
20.1.2.1. wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
20.1.2.2. podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na którego potencja³ powo³uje siê wykonawca.
20.1.3. Do oferty wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ podpisane:
20.1.3.1. pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiDG lub innego w³a¶ciwego rejestru);
20.1.3.2. zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostêpniaj±cego zasób wykonawcy – zamawiaj±cy zaleca wykorzystanie wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ;
20.1.3.3. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
20.1.3.3.1. pe³nomocnictwo z tre¶ci, którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – zamawiaj±cy zaleca wykorzystanie wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ,
20.1.3.3.2. o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy – zamawiaj±cy zaleca wykorzystanie wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ.
20.1.3.4. przedmiotowe ¶rodki dowodowe:
Zamawiaj±cy nie wymaga przed³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego.
20.1.3.5. inne dokumenty:
20.1.3.5.1. podpisane kosztorysy ofertowe sporz±dzone na podstawie przedstawionych przedmiarów robót.
20.1.4. O¶wiadczenia i dokumenty wskazane w pkt 20.1 SWZ i pkt 20.2 SWZ nale¿y sk³adaæ w formie elektronicznej poprzez opatrzenie kwalifikowalnym podpisem elektronicznym (wydawanym przez dostawców us³ug zaufania, których lista dostêpna jest na stronie Narodowego Centrum Certyfikacji pod adresem: https://www.nccert.pl/) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym (https://epuap.gov.pl/wps/portal) lub podpisem osobistym (https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpis-osobisty).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

23.1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 15.000,00 z³ (s³ownie: piêtna¶cie tysiêcy z³otych 00/100).
23.2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
23.3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
23.3.1. pieni±dzu;
23.3.2. gwarancjach bankowych;
23.3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
23.3.4. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
23.4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku Spó³dzielczym w Lubawie nr rachunku 75 8832 0001 2001 0000 0299 0023 z dopiskiem znaku sprawy. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
23.5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
23.5.1. musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie p.z.p.
23.5.2. z jej tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
23.5.3. powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
23.5.4. termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
23.5.5. w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
23.5.6. beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Lubawa, Fijewo 73, 14-260 Lubawa;
23.5.7. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
23.6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
23.7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

22.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
22.1.1. postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
22.1.2. wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
22.1.3. ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Zamawiaj±cy zaleca wykorzystanie wzoru pe³nomocnictwa stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ.
22.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 20.1.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
22.3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Zamawiaj±cy zaleca wykorzystanie wzoru o¶wiadczenia stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

10.3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-26 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w sposób okre¶lony w pkt 15 SWZ

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-26 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-05-25

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.