Ogłoszenie z dnia 2022-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00139574/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-28
- 2022/BZP 00144166/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-04
- 2022/BZP 00149434/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja budynku portierni i budynku technicznego Szpitala Kolejowego w Wilkowicach wraz z wykonaniem zielonego eko-parkingu na 20 miejsc
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPZOZ SZPITAL KOLEJOWY W WILKOWICACH-BYSTREJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010657175
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żywiecka 19
1.5.2.) Miejscowość: Wilkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-365
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 338122020 wew. 171
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@szpital-kolejowy.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-kolejowy.com/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip-slaskie.pl/skbys/zamowienia_publiczne/11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja budynku portierni i budynku technicznego Szpitala Kolejowego w Wilkowicach wraz z wykonaniem zielonego eko-parkingu na 20 miejsc2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b18fc249-c6c8-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00281627
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032948/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rewitalizacja budynku portierni i budynku technicznego Szpitala Kolejowego w Wilkowicach wraz z wykonaniem zielonego eko-parkingu na 20 miejsc
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139574/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/271/3/DT/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 121951,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 (Część nr 1) – Rewitalizacja budynku portierni i budynku technicznego Szpitala Kolejowego w WilkowicachZakres przedsięwzięcia obejmuje:
Wykonanie remontu dachu budynku portierni i budynku pomocniczego - oczyszczenie z korozji i zaszpachlowanie ewentualnych perforacji połaci dach, wymiana orynnowania, pomalowanie połaci dachu. Naprawa tynków na kominie budynku portierni i pomalowanie tego komina. Likwidacja komina na budynku pomocniczym i zaślepienie otworu po tym kominie. Zakres remontu musi umożliwić bezpieczne użytkowanie obiektu przez okres minimum 20 lat.
Wykonanie malowania elewacji budynku portierni i budynku, pomocniczego wraz ze skuciem luźnych elementów starej wyprawy i uzupełnieniem ubytków,
Wymiana okien w budynku portierni wraz z obróbkami tynkarskimi,
Wymiana drzwi wejściowych do budynku portierni,
Wymiana drzwi wejściowych do budynku pomocniczego,
Wymiana szyb i remont ram okien w budynku pomocniczym,
Przełożenie krat we wszystkich oknach na stronę zewnętrzną wraz z ich pomalowaniem i ewentualnym uzupełnieniem,
Uporządkowanie terenu budowy i zgłoszenie robót do odbioru końcowego,
Uzyskanie wszelkich ewentualnych pozwoleń, uzgodnień, opinii (w szczególności decyzji administracyjnych) wymaganych powszechnie obowiązującymi przepisami prawa,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w PFU.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45410000-4 - Tynkowanie
45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 65040,65 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 (Część nr 2) – wykonanie zielonego eko-parkingu na 20 miejsc Demontaż krawężnika drogowego na długości parkingu
Montaż krawężnika najazdowego
Wykonania korytowania pod eko parking
Wykonanie podbudowy pod nawierzchnię ażurową
Wykonanie nawierzchni ażurowej
Posianie trawy
Uporządkowanie terenu budowy i zgłoszenie robót do odbioru końcowego
Uzyskanie wszelkich ewentualnych pozwoleń, uzgodnień, opinii (w szczególności decyzji administracyjnych) wymaganych powszechnie obowiązującymi przepisami prawa,
Uwaga: W związku z okresem gwarancyjnym na roboty budowlane i materiały użyte w związku z realizacją inwestycji modernizacji drogi dojazdowej do Szpitala, Zamawiający wymaga uzgodnienia zakresu prac ingerujących w drogę (np. zmiana krawężnika drogi) z Wykonawcą drogi (dane z luty 2022 r. Wykonawca drogi: WTÓRBET Sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej). Prace w tym zakresie wymagają obligatoryjnych uzgodnień i nadzoru Wykonawcy drogi. Szacowana wartość tych prac wymagających uzgodnień i nadzoru wynosi 8 000,00 zł.
W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga przygotowania dokumentacji (w tym przedmiaru i kosztorysu inwestorskiego) niezbędnych do zgłoszenia prac oraz umożliwiających rozliczenie projektu (przedmiar i kosztorys).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w PFU
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 56910,57 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alpinator Tomasz Żłobiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462769809
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 55
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALPINATOR USŁUGI WYSOKOŚCIOWE TOMASZ ŻŁOBIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
ALPINATOR USŁUGI WYSOKOŚCIOWE TOMASZ ŻŁOBIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTÓRBET Sp. z.o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372668590
7.3.3) Ulica: ul. Piekarska 86/17
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI WILKOWICE
więcej: przetargi WILKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla realizacji inwestycji pn.: Budowa hali skateparku, lodowiska na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji Bemowo przy ul. Obrońców Tobruku 40.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztowej na zadanie: Przebudowa i rozbudowa spichlerzy na Twierdzy Boyen w Giżycku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.