Og³oszenie z dnia 2022-07-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00306460/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-16
- 2022/BZP 00328395/01 - Wynik z dnia 2022-09-01
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku Urzêdu Gminy w ¦niadowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦NIADOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669996
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Ostro³êcka 11
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦niadowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-411
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski
1.5.7.) Numer telefonu: 86 309 08 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@sniadowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sniadowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku Urzêdu Gminy w ¦niadowie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-611a1998-0e56-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00281651
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://www.sniadowo.pl/bip/przetargi3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej - gmina@sniadowo.pl.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna RODO;
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – zwanym dalej RODO – ustala siê niniejsz± klauzulê:
I. Administrator danych osobowych
Urz±d Gminy w ¦niadowie, ul. Ostro³êcka 11, 18-411 ¦niadowo, tel. 86 300800.
II. Inspektor Ochrony Danych
Urz±d Gminy w ¦niadowie, ul. Ostro³êcka 11, 18-411 ¦niadowo,
III. Cele i podstawy przetwarzania
1. Celem przetwarzania danych jest: realizacja obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa.
2. Podstaw± przetwarzania jest:
a) art. 6 ust. 1 lit. c RODO - jest to niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego,
oraz w szczególno¶ci:
b) ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.).
IV. Okres przechowywania danych
Zebrane dane bêd± przechowywane do chwili realizacji zadania zgodnie z celem i podstaw± przetwarzania, okre¶lonym w pkt. III, na podstawie Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (Dz.U. z 2011 r. Nr 14 poz.67 ze zm.).
V. Odbiorcy danych
Pani/Pana dane osobowe mog± zostaæ udostêpnione podmiotom, z którymi Administrator ma zawarte umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz innym podmiotom upowa¿nionym na podstawie odpowiednich przepisów prawa. Administrator nie zamierza przekazywaæ Pani/Pana danych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.
VI. Prawa osób, których dane dotycz±: Zgodnie z RODO, przys³uguje Pani/Panu:
a) prawo dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VII. Informacja o wymogu/dobrowolno¶ci podania danych
1. Podanie przez Pani±/Pana danych jest obowi±zkiem wynikaj±cym z przepisów prawa, a konsekwencj± niepodania danych osobowych bêdzie brak mo¿liwo¶ci realizacji us³ugi/zadania.
2. W przypadku umowy podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne w celu jej zawarcia.
3. Pani/Pana dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym równie¿ w formie profilowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RGIZ.271.4.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pod nazw±: „Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku Urzêdu Gminy w ¦niadowie”,
planowany zakres robót (pod klucz) obejmuje etapy:
Etap I Rozbudowa budynku Urzêdu Gminy w ¦niadowie, obejmuje roboty w bran¿y budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i wyposa¿enie.
Etap II Przebudowa i nadbudowa budynku Urzêdu Gminy w ¦niadowie, obejmuje roboty w bran¿y budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
Etap III Rozbiórka budynku biurowego oraz zagospodarowanie terenu, obejmuje roboty w bran¿y budowlanej i elektrycznej.
Planowan± inwestycjê nale¿y wykonaæ „pod klucz”, umo¿liwiaj±c Zamawiaj±cemu uzyskanie pozwolenia na u¿ytkowanie obiektu, w tym w pierwszej kolejno¶ci na etap I. Zamawiaj±cy nie dopuszcza do realizacji wszystkich etapów równocze¶nie. Realizacja powinna odbywaæ siê wg kolejno¶ci powy¿szych etapów.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262300-4 - Betonowanie
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy odstêpuje od wymagania podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy odstêpuje od wymagania podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy odstêpuje od wymagania podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli wykonawca z³o¿y:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Zamawiaj±cy ¿±da potwierdzenia wykonania, co najmniej: jednej roboty budowlanej dotycz±cej budowy, przebudowy, rozbudowy, remontu obiektu u¿yteczno¶ci publicznej lub innego obiektu kubaturowego o powierzchni kubatury minimum 2.500,00 m3, o warto¶ci robót na kwotê brutto minimum 2.000.000,00 z³. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku w oparciu o uzupe³niony przez wykonawcê .
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiaj±cy ¿±da potwierdzenia, ¿e wykonawca dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej po jednej osobie posiadaj±c± wymagane prawem uprawnienia budowlane w bran¿y budowlanej, sanitarnej i elektrycznej do pe³nienia samodzielnej funkcji kierownika budowy (bran¿a budowlana) i kierownika robót (bran¿a sanitarna i elektryczna) w zakresie realizacji zadania objêtego niniejszym zamówieniem, b±d¼ jednej osoby posiadaj±cej ³±cznie wymagane uprawnienia budowlane.
Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku w oparciu o uzupe³niony przez wykonawcê – potencja³ techniczny.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegó³owy rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³ okre¶lony w paragrafie 17 projektu umowy stanowi±cej za³±cznik do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-17 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z dokumentami opatrzonymi kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-17 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-17
INNE PRZETARGI ¦NIADOWO
wiêcej: przetargi ¦NIADOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki le¶nej - wie¿a dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obrêb Jasionka
- Remont stropodachu na budynku sali ruchowej M³odzie¿owego Domu Kultury w Bartoszycach
- "Instalacja OZE i poprawa efektywno¶ci energetycznej wraz z przebudow± zaplecza technicznego Zarz±du Dróg Powiatowych w S³upsku" - II postêpowanie
- "Przebudowa budynku s³u¿by celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmian± sposobu u¿ytkowania na budynek o¶wiatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodziñskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowi±cych zasób komunalny gminy, administrowanych i zarz±dzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.