eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tar³ów"Dowozy dzieci do szko³y podstawowej i przedszkola publicznego w Tar³owie w komunikacji regularnej na terenie Gminy Tar³ów w okresie od 04.09.2023 r. do 21.06.2024 r."



Og³oszenie z dnia 2023-06-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Dowozy dzieci do szko³y podstawowej i przedszkola publicznego w Tar³owie w komunikacji regularnej na terenie Gminy Tar³ów w okresie od 04.09.2023 r. do 21.06.2024 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Tar³ów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830410020

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tar³ów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-515

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 158385111

1.5.8.) Numer faksu: 158385120

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tarlow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.tarlow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowozy dzieci do szko³y podstawowej i przedszkola publicznego w Tar³owie w komunikacji regularnej na terenie Gminy Tar³ów w okresie od 04.09.2023 r. do 21.06.2024 r.”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-79ed04f4-165d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00281688

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00003808/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 Dowozy dzieci do szko³y podstawowej i przedszkola publicznego w Tar³owie w komunikacji regularnej na ternie Gminy Tar³ów w okresie od 01.09.2023 r. do 21.06.2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://gminatarlow.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminatarlow.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postêpowaniu
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji:
1) Elektronicznie na adres e-mail: gmina@tarlow.pl lub za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem https://gminatarlow.ezamawiajacy.pl/ w zak³adce „Korespondencja”.
2. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiaj±cego przyjmuje siê datê dostarczenia wiadomo¶ci na adres e-mail Zamawiaj±cego. W przypadku skorzystania z Platformy za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie. 3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrze¿eniem pkt 7 niniejszego Rozdzia³u;
1) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Nazwa Jednostki;
https://gminatarlow.ezamawiajacy.pl/ lub https://oneplace.marketplanet.pl
2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego;
podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej .
Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacjê, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
4) Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”.4. Zamawiaj±cy zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporz±dzenia, okre¶la dopuszczalneformaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. 5.Zamawiaj±cy zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporz±dzenia okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
1) Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert. 6. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss)
generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu. 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie porêczenia lub gwarancji:
1) Sk³adaj±c Ofertê w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej orygina³ dokumentu wadium (porêczenia lub gwarancji)
opatrzonego podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego
wystawienia, Wykonawca sk³ada za³±czaj±c na Platformie w zak³adce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj
dokument"8.Instrukcja korzystania z platformy stanowi za³±cznik do SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
􀀁􀀁 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Tar³ów, ul. Rynek 2, 27-515 Tar³ów 􀀁􀀁 inspektorem ochrony danych osobowych jest Katarzyna Gruszka email: inspektor@cbi24.pl 􀀁􀀁 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 􀀁􀀁 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja
postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n. zm.);
􀀁􀀁 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z ¶rodków UE;
􀀁􀀁 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z
ustawy Pzp; 􀀁􀀁 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art. 22 RODO; 􀀁􀀁 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
􀀁􀀁 nie przys³uguje Pani/Panu:− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan±
Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.7/PN/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi polegaj±cej na bezpiecznym i terminowym dowozie uczniów i zakupu biletów miesiêcznych umo¿liwiaj±cych dojazd dzieciom do Szko³y Podstawowej w Tar³owie i Przedszkola Publicznego w Tar³owie w komunikacji regularnej na terenie Gminy Tar³ów w okresie od 04.09.2023 r. do 21.06.2024 r. Dowozy bêd± siê odbywaæ we wszystkie dni nauki szkolnej - us³uga bêdzie ¶wiadczona w dni powszednie z wyj±tkiem sobót, niedziel, ¶wi±t i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a tak¿e przerw w realizacji zajêæ dydaktyczno-wychowawczych, okre¶lonych na podstawie przepisów Rozporz±dzenia Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 11.08.2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1603) na podstawie biletów miesiêcznych na utworzonych przez Wykonawcê liniach regularnych, z pierwszeñstwem przejazdu dzieci z imiennym biletem miesiêcznym szkolnym. Dowóz wg harmonogramu i tras przewozu:
Trasa 1: Sulejów - Tar³ów przez Tomaszów, Hermanów
Trasa 2: Potoczek – Koz³ówek Ostrowiecki-Tar³ów
Trasa 3: Czekarzewice – Tar³ów przez Czekarzewice I, Zemborzyn Ko¶cielny, Czekarzewice II, Kostusin.
Trasa 4: Ostrów – Tar³ów przez Ciszycê Przewozow±, Ciszycê Doln±, Ciszycê Górn±, Le¶ne Cha³upy, Dorotkê, Koloniê D±brówkê, Janów
Trasa 5: Teofilów – Tar³ów przez Duranów, Brzozow±, Cha³upki, Wólkê Lipow±, Koz³ówek, Wólkê Tar³owsk±,
Trasa 6: S³upia Nadbrze¿na – Tar³ów przez Maksymów, Tadeuszów, Julianów, Cegielniê, Mieczys³awów, D±brówkê, Wólkê Lipow±, Koz³ówek, Wólkê Tar³owsk±.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-04 do 2024-06-21

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
W odniesieniu do warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawcy prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym posiadaj± siedzibê lub miejsce zamieszkania.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów W niniejszym postêpowaniu jest wymagane posiadanie specjalnych uprawnieñ, tj. zezwolenia na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego wydanego na
podstawie ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 z pó¼n. zm.) lub wa¿nego zezwolenie/licencji wydanych na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli
Wykonawca
wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na sumê odpowiadaj±c±
co najmniej wysoko¶ci wynagrodzenia wskazanego w ofercie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) wykonuje lub wykona³ co najmniej 1 us³ugê polegaj±c± na dowo¿eniu dzieci do szkó³, w okresie ostatnich 3 lat przed
up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie;
b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³, zarówno na etapie udzielenia zamówienia, jak i jego realizacji co najmniej 5
autobusami z liczb± miejsc siedz±cych co najmniej 50 ka¿dy i jednym mikrobusem z 20 miejscami, spe³niaj±cymi
wymagania techniczne wskazane w odpowiednich
przepisach, w szczególno¶ci ze sprawn± instalacj± grzewcz±/klimatyzacj±.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na
potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, tj.: 1) w zakresie wykazania spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym, nale¿y przed³o¿yæ, na wezwanie Zamawiaj±cego dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest wpisany do Krajowego Rejestru S±dowego (dla podmiotów wpisanych do KRS) lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej (dla podmiotów wpisanych do CEIDG) lub innego rejestru zawodowego lub handlowego, prowadzonego w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie
wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem.
Je¿eli Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do ww. rejestrów, Zamawiaj±cy nie wzywa do ich z³o¿enia, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów
realizuj±cych zadania publiczne.
2) w zakresie wykazania spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, nale¿y przed³o¿yæ, na wezwanie Zamawiaj±cego zezwolenie na wykonywanie zawodu przewo¼nika
drogowego wydane na podstawie ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 roku o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 919 z pó¼n. zm.) lub wa¿ne zezwolenie/licencjê wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
3) w zakresie wykazania spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej, nale¿y przed³o¿yæ, na wezwanie Zamawiaj±cego dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie
prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê odpowiadaj±c± co najmniej wysoko¶ci wynagrodzenia wskazanego w ofercie.
spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie sytuacji konomicznej lub finansowej.
4) w zakresie wykazania spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, nale¿y przed³o¿yæ, na wezwanie Zamawiaj±cego:
a) wykaz co najmniej 1 us³ugi polegaj±cej na dowo¿eniu dzieci, wykonanej nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej warto¶ci, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³uga ta zosta³a wykonana lub jest wykonywana, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy ta us³uga zosta³a wykonana lub jest wykonywana nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³uga by³a lub jest wykonywana, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy – wed³ug wzoru przedstawionego przez Zamawiaj±cego na dalszym etapie postêpowania wraz z wezwaniem Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia dokumentów, b) wykaz urz±dzeñ technicznych, tj. wykaz minimum 4 autobusów z liczb± miejsc siedz±cych co najmniej 50 ka¿dy, spe³niaj±cych
wymagania techniczne wskazane w odpowiednich przepisach, w szczególno¶ci ze sprawn± instalacj± grzewcz±/klimatyzacj± wraz z
informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami – wed³ug wzoru przedstawionego przez Zamawiaj±cego na dalszym etapie postêpowania wraz z wezwaniem Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia dokumentów.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Dokumenty stanowi±ce ofertê, które nale¿y z³o¿yæ:
a) formularz oferty- za³±cznik nr 4 do SWZ
2. Dokumenty sk³adane wraz z ofert± -:
a) O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu – Za³±cznik nr 2 do SWZ
b) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik lub pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
c) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby ( w sytuacji, kiedy Wykonawca w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby)- Za³±cznik nr 3 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w zakresie zmniejszenia liczby dzieci, godzin oraz miejsc odwo¿enia i dowo¿enia w przypadku zaistnienia takiej konieczno¶ci.
2) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niezawinionego przez Zamawiaj±cego i Wykonawcê przestoju w realizacji zamówienia.
3) W sytuacji, gdy zajdzie konieczno¶æ zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy na skutek zwiêkszenia zapotrzebowania Zamawiaj±cego na wiêksz± ilo¶æ biletów w okresie realizacji umowy, zmiana jest mo¿liwa, gdy ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ progi unijne oraz ni¿sza ni¿ 15% warto¶ci pierwotnej umowy.
4) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy jest mo¿liwa w przypadku zmiany urzêdowej stawki podatku VAT. Odpowiednio: zwiêkszenie lub zmniejszenie wynagrodzenia nast±pi jedynie adekwatnie do ró¿nicy w stawce podatku VAT. Zmianie podlega jedynie czê¶æ wynagrodzenia nie wyp³acona Wykonawcy.
5) Zamawiaj±cy dopuszcza rozszerzenie zakresu us³ugi o dzieci doje¿d¿aj±ce z innych miejscowo¶ci z terenu Gminy Tar³ów, niewymienionych w postêpowaniu, je¿eli takowe okoliczno¶ci nast±pi± w roku szkolnym. Wówczas cena za bilet zostanie ustalona na podstawie cennika Wykonawcy przy uwzglêdnieniu zni¿ek w wysoko¶ciach wynikaj±cych z ustawy z dnia 20 czerwca 1992 roku o uprawnieniach do ulgowych przejazdów ¶rodkami publicznego transportu zbiorowego (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 295 z pó¼n. zm).
6) Inne zmiany umowy: wynikaj±ce ze zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa oraz zmiany prawa miejscowego lub ze specyfiki przedmiotu zamówienia. Zapisy umowy nieuzasadnione ekonomicznie lub niemo¿liwe do realizacji zostan± zast±pione nowymi, których brzmienie bêdzie najbardziej zbli¿one do pierwotnej woli stron.
7) Dopuszcza siê wprowadzenie zmian do umowy w przypadkach zaistnienia okoliczno¶ci, dzia³añ lub zaniechañ osób trzecich, które uniemo¿liwiaj± realizacjê postanowieñ umownych albo zaistnienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy. Wówczas niemo¿liwy do zrealizowania zapis zastêpuje siê zapisem najbardziej zbli¿onym do pierwotnej woli stron lub wprowadza siê zapisy, na które wskazuje obyczaj spo³eczny.
8) Dopuszcza siê zmiany wynikaj±ce z potrzeb Zamawiaj±cego zwi±zane z realizacj± zajêæ dodatkowych, programów unijnych i ministerialnych.
1. Zamawiaj±cy dokona zmiany umowy w oparciu o art. 15 r ust. 1 ustawy z dnia 31 marca 2020 r. ustawy o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 374 ze zm.).
2. Je¿eli o zmianê postanowieñ umowy wnioskuje Wykonawca, przedk³ada Zamawiaj±cemu wniosek nale¿ycie uzasadniony.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-11 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://gminatarlow.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-11 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.