Ogłoszenie z dnia 2021-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00182933/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-16
- 2021/BZP 00245423/01 - Wynik z dnia 2021-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Nazwa zadania: Wyposażenie sali rehabilitacyjnej dla zwierząt w sprzęt rehabilitacyjny dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SCHRONISKO DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017189145
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paluch 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-147
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 868 06 34 wew. 1
1.5.8.) Numer faksu: 22 868 06 34 wew. 4
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@napaluchu.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.napaluchu.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.napaluchu.waw.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nazwa zadania: Wyposażenie sali rehabilitacyjnej dla zwierząt w sprzęt rehabilitacyjny dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f27fdc86-16da-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00281688
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008690/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 wyposażnie sali rehabilitacyjnej dla zwierzat w sprzęt rehabilitacyjny dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00182933/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2021-9 Wyposażenie sali rehabilitacyjnej dla zwierząt
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 253724,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie sali rehabilitacyjnej dla zwierząt w sprzęt rehabilitacyjny dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Warszawie Pakiet nr 1 BIEŻNIA WODNASzczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 – załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi
37441000-1 - Sprzęt do ćwiczenia aerobiku
37441100-2 - Bieżnie mechaniczne
37441600-7 - Trampoliny
37441700-8 - Piłki do ćwiczeń
39130000-2 - Meble biurowe
39516100-3 - Meble tapicerowane
4.5.5.) Wartość części: 146341,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie sali rehabilitacyjnej dla zwierząt w sprzęt rehabilitacyjny dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Warszawie Pakiet nr 2 LASER WYSOKOENERGETYCZNY, APARAT DO TERAPII FALĄ UDERZENIOWĄ, URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNESzczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 – załącznik nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi
37441000-1 - Sprzęt do ćwiczenia aerobiku
37441100-2 - Bieżnie mechaniczne
37441600-7 - Trampoliny
37441700-8 - Piłki do ćwiczeń
39130000-2 - Meble biurowe
39516100-3 - Meble tapicerowane
4.5.5.) Wartość części: 90740,75 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie sali rehabilitacyjnej dla zwierząt w sprzęt rehabilitacyjny dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Warszawie Pakiet nr 3 WYPOSAŻENIE DODATKOWE DO SALI REHABILITACYJNEJSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 – załącznik nr 3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi
37441000-1 - Sprzęt do ćwiczenia aerobiku
37441100-2 - Bieżnie mechaniczne
37441600-7 - Trampoliny
37441700-8 - Piłki do ćwiczeń
39130000-2 - Meble biurowe
39516100-3 - Meble tapicerowane
4.5.5.) Wartość części: 7414,63 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie sali rehabilitacyjnej dla zwierząt w sprzęt rehabilitacyjny dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Warszawie Pakiet nr 4 KOMPUTER DO SALI REHABILITACYJNEJSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4 – załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi
37441000-1 - Sprzęt do ćwiczenia aerobiku
37441100-2 - Bieżnie mechaniczne
37441600-7 - Trampoliny
37441700-8 - Piłki do ćwiczeń
39130000-2 - Meble biurowe
39516100-3 - Meble tapicerowane
4.5.5.) Wartość części: 4878,05 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie sali rehabilitacyjnej dla zwierząt w sprzęt rehabilitacyjny dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Warszawie Pakiet nr 5 WYPOSAŻENIE: MEBLE, SPRZĘTYSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5 – załącznik nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi
37441000-1 - Sprzęt do ćwiczenia aerobiku
37441100-2 - Bieżnie mechaniczne
37441600-7 - Trampoliny
37441700-8 - Piłki do ćwiczeń
39130000-2 - Meble biurowe
39516100-3 - Meble tapicerowane
4.5.5.) Wartość części: 4349,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna złożona w niniejszym postępowaniu w zakresie zadania nr 1 przez firmę LU Industrials sp. z o.o., Ul. Arkuszowa 39, 01-934 Warszawa podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 w związku z art. 224 ust. 6 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14156,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14156,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14156,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LU Industrials sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 951-248-09-24
7.3.3) Ulica: Arkuszowa 39
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-934
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14156,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-29Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7257,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7257,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7257,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LU Industrials sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 951-248-09-24
7.3.3) Ulica: Arkuszowa 39
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-934
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7257,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-29Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
- D/95/2024 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa oraz montaż mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji do obsługi Urzędu Miasta
- Dostawa sprzętu komputerowego: serwery, komputery, laptopy dla Schroniska na Paluchu im. Jana Lityńskiego
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.