Ogłoszenie z dnia 2024-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00105327/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla GOPS/DDP w Grodzisku Dolnym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grodzisko Dolne/ Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grodzisku Dolnym
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690010509
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ------
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisko Dolne
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-306
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@grodziskodolne.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gops.grodziskodolne.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad9de096-cb19-11ee-875e-a22221c84ba71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla GOPS/DDP w Grodzisku Dolnym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad9de096-cb19-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00281696
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00082438/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Aktywny Senior – Radość Życia” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Fundusz Europejski dla Podkarpacia na lata 2021– 20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00105327
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOPS.261.4.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
terminowe dostawy wyrobów piekarskich i ciastkarskich do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej /Dziennego DomuPomocy (DDP) transportem Wykonawcy i na jego koszt w godzinach od 7:30-8:00 od poniedziałku do piątku - codziennie
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 6820,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
terminowe dostawy nabiału i przetworów mleczarskich do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej /Dziennego DomuPomocy (DDP) transportem Wykonawcy i na jego koszt w godzinach od 7:30 do 12:00 od poniedziałku do piątku 1 raz w
tygodniu
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 11046,14 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
terminowe dostawy warzyw i owoców świeżych i przetworzonych do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej /DziennegoDomu Pomocy (DDP) transportem Wykonawcy i na jego koszt w godzinach od 7:30 do 12:00 od poniedziałku do piątku co
najmniej dwa razy w tygodniu
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 18539,70 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
terminowe dostawy artykułów spożywczych (produkty przemiału ziarna, tłuszcze, ryby przetworzone i konserwowane,artykuły i przyprawy sypkie, owoce przetworzone, napoje itp.) do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej /Dziennego Domu
Pomocy (DDP) transportem Wykonawcy i na jego koszt w godzinach od 7:30 . do 12:00. od poniedziałku do piątku 1 raz na
2 tygodnie
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 19210,56 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
terminowe dostawy jaj kurzych konsumpcyjnych świeżych do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej /Dziennego DomuPomocy (DDP) transportem Wykonawcy i na jego koszt w godzinach od7:30 do 12:00 od poniedziałku do piątku średnio 4
razy w miesiącu
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 2640,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6820,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6820,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6820,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska w Grodzisku Dolnym
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000755721
7.3.4) Miejscowość: Grodzisko Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 37-306
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W GRODZISKU DOLNYM
jakie przetargi wygrała firma
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W GRODZISKU DOLNYM
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6820,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-04-04 do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11046,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13448,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11046,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Almax - Dystrybucja Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 732317337
7.3.4) Miejscowość: Panieńszczyzna
7.3.5) Kod pocztowy: 21-002
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11046,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-04-04 do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18539,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18539,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18539,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska w Grodzisku Dolnym
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000755721
7.3.4) Miejscowość: Grodzisko Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 37-306
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W GRODZISKU DOLNYM
jakie przetargi wygrała firma
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W GRODZISKU DOLNYM
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18539,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-04-04 do 2024-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19210,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26351,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19210,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Almax - Dystrybucja S. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 432317337
7.3.4) Miejscowość: Panieńszczyzna
7.3.5) Kod pocztowy: 21-002
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19210,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-04-04 do 2024-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2640,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2640 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska w Grodzisku Dolnym
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000755721
7.3.4) Miejscowość: Grodzisko Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 37-306
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W GRODZISKU DOLNYM
jakie przetargi wygrała firma
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W GRODZISKU DOLNYM
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2640,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-04-04 do 2024-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 32 w Bytomiu
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej i stołówki przedszkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ruścu
- Dostawa warzyw i owoców w I półroczu 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 3 im. Feliksa Szołdrskiego w Nowym Tomyślu
- Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki internatu Zespołu Szkół Nr 4 im. Ziemi Podlaskiej w Bielsku Podlaskim
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 6 w Koninie w 2025 r.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.