Og³oszenie z dnia 2024-04-11
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Prace renowacyjne w Ko¶ciele Parafialnym w Ujso³ach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Ujso³y
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000552099
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Gminna 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ujso³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-371
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 (033) 8647-350
1.5.8.) Numer faksu: +48 (033) 8647-354
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugujsoly@ujsoly.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.ujsoly.com.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Parafia Rzymsko-Katolicka Pw. ¦wiêtego Józefa Robotnika w Ujso³ach
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532247301
Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:
1.11.3.) Ulica: Ksiêdza Pra³ata Piotrowskiego 10
1.11.4.) Miejscowo¶æ: Ujso³y
1.11.5.) Kod pocztowy: 34-371
1.11.6.) Województwo: ¶l±skie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: ugujsoly@ujsoly.com.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: http://parafiaujsoly.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace renowacyjne w Ko¶ciele Parafialnym w Ujso³ach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4bd29ded-f7fb-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00281726
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4bd29ded-f7fb-11ee-b016-82aaee56c84c3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz – w szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, elektronicznej skrzynki podawczej (ESP) na ePUAP: Urz±d Gminy Ujso³y /8yln956btq/skrytka.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”);
2) W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny);
3) Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia;
4) Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”;
5) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza);
6) Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej RODO, informujê, ¿e:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych, jest Wójt Gminy Ujso³y, ul. Gminna 1, 34-371 Ujso³y, tel. +48 (033) 8647-350;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Ujso³y jest Pani Julia Grygny, tel. (033) 8647-350 wew. 31, email: j.grygny@ujsoly.com.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 – 19 oraz 74 – 76 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
Pozosta³e informacje w dokumentach zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PN/02/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia s± roboty budowlane, obejmuj±ce zadanie pn.: „Prace renowacyjne w Ko¶ciele Parafialnym w Ujso³ach”.
2. Szczegó³y zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzuje za³±cznik nr 4 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), w tym Opis techniczny do projektu stolarki okiennej, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiar robót (pomocniczo).
3. Po¿±dane jest, aby przed z³o¿eniem Oferty Wykonawca przeprowadzi³ wizjê lokaln± terenu, na którym zlokalizowane bêd± roboty objête przedmiotem niniejszego zamówienia. Przeprowadzenie wizji nie jest warunkiem dla z³o¿enia oferty w niniejszym postêpowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca.
4. Roboty budowlane stanowi±ce przedmiot niniejszego zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z niniejsz± SWZ, Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ), Projektem Umowy oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, obowi±zuj±cymi przepisami i normami. Zobowi±zanie wykonania robót zgodnie z powy¿szymi dokumentami nie zwalnia Wykonawcy m. in. od obowi±zku weryfikacji tej dokumentacji w trakcie trwania umowy i zg³aszania Zamawiaj±cemu wykrytych w niej wad czy uchybieñ skutkuj±cych mo¿liwo¶ci± niedochowania warunków umowy lub naruszeniem przepisów prawa.
5. Od dnia odbioru placu budowy Wykonawca odpowiada za wszystkie zdarzenia, które zaistniej± podczas wykonywania umowy. Za wszystkie wyrz±dzone komukolwiek szkody podczas budowy lub w zwi±zku z budow± odpowiada Wykonawca, chyba, ¿e nie zachodzi zwi±zek przyczynowy pomiêdzy prowadzeniem robót a wyrz±dzon± szkod±. Wykonawca przyjmie odpowiedzialno¶æ w szczególno¶ci za:
1) szkody i nastêpstwa nieszczê¶liwych wypadków dotycz±cych pracowników Wykonawcy oraz osób trzecich przebywaj±cych w rejonie prowadzonych robót;
2) szkody wynikaj±ce ze zniszczeñ oraz innych zdarzeñ w odniesieniu do robót, materia³ów sprzêtu i innego mienia ruchomego zwi±zanego z prowadzeniem robót podczas realizacji przedmiotu niniejszej umowy;
3) szkody w robotach spowodowane przez niego przy usuwaniu wad w okresie gwarancji i rêkojmi;
4) niew³a¶ciwe zabezpieczenie terenu budowy oraz dopuszczenie na teren budowy osób nieupowa¿nionych.
6. Zamawiaj±cy, zgodnie z zapisami art. 99 ust. 5 i art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne dla robót, materia³ów, systemów spe³niaj±ce obowi±zuj±ce standardy i wymagania. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e wszêdzie tam, gdzie w tre¶ci opisu przedmiotu zamówienia, stanowi±cego opis przedmiotu zamówienia, zosta³y w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urz±dzeñ lub materia³ów nale¿y je traktowaæ wy³±cznie jako propozycje projektanta. Zamawiaj±cy dopuszcza metody, materia³y, urz±dzenia, systemy, technologie itp. równowa¿ne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza siê wiêc zaproponowanie w ofercie wszelkich równowa¿nych odpowiedników rynkowych o w³a¶ciwo¶ciach nie gorszych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego. Parametry wskazanego standardu okre¶laj± minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, u¿ytkowe, jako¶ciowe i funkcjonalne, jakie ma spe³niaæ przedmiot zamówienia. W ofercie mo¿na przyj±æ metody, materia³y, urz±dzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jako¶ciowych i w³a¶ciwo¶ciach u¿ytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadaj±cych metodom, materia³om, urz±dzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SWZ. Ponadto zamienne urz±dzenia przyjête do wyceny: winny spe³niaæ funkcjê, jakiej maj± s³u¿yæ, winny byæ kompatybilne z pozosta³ymi urz±dzeniami, aby zespó³ urz±dzeñ dawa³ zamierzony efekt, nie mog± wp³ywaæ na zmianê rodzaju i zakresu robót budowlanych. Na ¿±danie Zamawiaj±cego, Wykonawca ma obowi±zek udowodnienia, i¿ zastosowane rozwi±zania równowa¿ne pozwol± osi±gn±æ wszystkie za³o¿enia techniczne dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego, bior±c pod uwagê ca³o¶æ inwestycji, a nie wybrany fragment ca³o¶ci. Ciê¿ar udowodnienia, ¿e materia³ lub urz±dzenie jest równowa¿ne w stosunku do wymogu okre¶lonego przez Zamawiaj±cego spoczywa na Wykonawcy. Je¿eli materia³y lub/i urz±dzenia zaoferowane przez Wykonawcê jako równowa¿ne nie bêd± równowa¿ne w ¶wietle przed³o¿onych przez Wykonawcê dokumentów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nieodpowiadaj±ca tre¶ci SWZ. W przypadku za¶ opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza wykonanie zamówienia z zastosowaniem rozwi±zañ równowa¿nych opisywanym. W takim wypadku, procedurê opisan± na wstêpie niniejszego punktu stosuje siê odpowiednio.
7. W przypadku przyjêtych przez Wykonawcê do wyceny technologii, systemów, materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych, do oferty musi byæ do³±czony wykaz tych technologii, systemów, urz±dzeñ lub materia³ów, który bêdzie w swej tre¶ci zawiera³ podanie: rodzaj i opis zastosowanej technologii lub systemu, nazwy zastosowanego urz±dzenia/materia³u, nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urz±dzenia lub materia³u.
8. Ponadto dla technologii/systemów/urz±dzeñ/materia³ów równowa¿nych Zamawiaj±cy wymaga udokumentowania równowa¿no¶ci, m.in. za pomoc± za³±czonych do wykazu technologii/systemów/urz±dzeñ/materia³ów równowa¿nych; obliczeñ, szczegó³owych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodno¶ci z przepisami i normami oraz kart katalogowych producentów urz±dzeñ/materia³ów równowa¿nych. Niniejsze dokumenty musz± w sposób jednoznaczny stwierdzaæ równowa¿no¶æ proponowanych technologii/systemów/urz±dzeñ/materia³ów.
9. W przypadku w±tpliwo¶ci co do równowa¿no¶ci zaproponowanych w ofercie zamienników technologii/systemów/urz±dzeñ/materia³ów równowa¿nych, Zamawiaj±cy w porozumieniu
z projektantem na etapie badania oferty mo¿e wymagaæ wykazania (udokumentowania) równowa¿no¶ci. W szczególno¶ci w tym celu mo¿e ¿±daæ przedstawienia przez Wykonawcê katalogów producenta danej technologii/systemów/urz±dzeñ/materia³ów równowa¿nych. W szczególno¶ci technologia/systemy/urz±dzenia/materia³y równowa¿ne oceniane bêd± pod wzglêdem mo¿liwo¶ci uzyskania okre¶lonych dla technologii/systemów/urz±dzeñ/materia³ów poziomu funkcjonalno¶ci, kosztów eksploatacji, niezawodno¶ci dzia³ania.
10. Zamawiaj±cy podkre¶la, i¿ nie ogranicza katalogu dokumentów jakie Wykonawca, w celu udowodnienia równowa¿no¶ci, winien przed³o¿yæ w ofercie.
11. Je¿eli do oferty wykonawca nie zostanie za³±czony wykaz proponowanych technologii/systemów/urz±dzeñ/materia³ów równowa¿nych Zamawiaj±cy przyjmie, i¿ Wykonawca odstêpuje od oferowania tego rodzaju technologii, systemów, urz±dzeñ lub materia³ów.
12. Szczegó³owy zakres obowi±zków Wykonawcy zosta³ opisany w Za³±czniku nr 3 do SWZ – Projekcie Umowy.
13. Zamawiaj±cy wymaga, aby osoby wykonuj±ce czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia, w szczególno¶ci takie jak: prace budowlane, prace instalacyjne, inne prace osób, które wykonywaæ bêd± bezpo¶rednio czynno¶ci zwi±zane z wykonywaniem robót, czyli pracowników fizycznych wykonuj±cych czynno¶ci polegaj±ce na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) – z wy³±czeniem osób pe³ni±cych samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, stosowanie do art. 12 i nast. ustawy Prawo budowlane, byli zatrudnieni przez Wykonawcê na podstawie stosunku pracy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45421112-2 - Instalowanie ram okiennych
45421132-8 - Instalowanie okien
45441000-0 - Roboty szklarskie
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego w oparciu o kryteria:
1) Najni¿sza Cena (C): waga kryterium – 60,00 punktów
2) Okres gwarancji i rêkojmi (G): waga kryterium – 40,00 punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie szczegó³owych warunków.
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie szczegó³owych warunków.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie szczegó³owych warunków.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
- Warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej jedn± (1) robotê budowlan±, której zakres obejmowa³ budowê, przebudowê, remont lub wymianê stolarki okiennej w budynku wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków, a warto¶æ tej budowy, przebudowy, remontu lub wymiany stolarki okiennej w budynku wynios³a co najmniej 200 000,00 PLN brutto.
Zamawiaj±cy wymaga, aby w/w robota budowlana zosta³a wykonana nale¿ycie.
- Warunek dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje osob± zdoln± do wykonania zamówienia, tj.:
a) Kierownikiem budowy
- kwalifikacje i umiejêtno¶ci: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, uprawniaj±cymi do kierowania robotami budowlanymi zwi±zanymi z obiektem budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia* oraz przynale¿no¶æ do Okrêgowej Izby Budownictwa.
* dopuszcza siê odpowiadaj±ce tym uprawnieniom uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220 z pó¼n. zm.).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zamawiaj±cy nie precyzuje szczegó³owych wymagañ dotycz±cych sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia poza wynikaj±cymi z przepisów ustawy Pzp oraz dokumentów zamówienia.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Wykonawcy przekazana zostanie zaliczka w kwocie 2% wynagrodzenia, o którym mowa w § 12 ust. 1 Projekt Umowy, na podstawie faktury zaliczkowej VAT wystawionej przez Wykonawcê po podpisaniu umowy. Okres rozliczeniowy dla prawid³owo wystawionej i dostarczonej Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê faktury zaliczkowej VAT wynosi 30 dni.7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci umowy wymagaj± formy pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Zmiany przewidziane w umowie mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego lub przez Wykonawcê.
3. Propozycja zmian umowy inicjowana przez Wykonawcê nie ma charakteru roszczeniowego.
4. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy, o których mowa w 454 ust. 2 ustawy Pzp, chyba ¿e zmiana bêdzie dotyczy³a nastêpuj±cych postanowieñ umowy w zakresie:
a) zmiany jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla objêtego proponowan± zmian± elementu robót budowlanych,
b) aktualizacji rozwi±zañ projektowych z uwagi na postêp technologiczny,
c) zmiany producenta urz±dzeñ lub wyposa¿enia,
d) zmiany zakresu, wymiarów, po³o¿enia lub wysoko¶ci czê¶ci robót budowlanych,
e) zmiany kolejno¶ci i terminów wykonywania robót budowlanych lub ich czê¶ci, w tym tak¿e terminu koñcowego,
f) zmiany zakresu, wymiarów, po³o¿enia lub wysoko¶ci czê¶ci robót budowlanych,
g) zmiany ilo¶ci robót budowlanych, us³ug lud dostaw w stosunku do przedmiaru, pod warunkiem, ¿e wynikaj± one z dokumentacji projektowej i zasad wiedzy technicznej,
h) zwiêkszenia zakresu robót budowlanych,
i) rezygnacji z wykonania czê¶ci robót budowlanych, przy czym minimalny zakres ¶wiadczenie Wykonawcy nie mo¿e byæ ni¿szy od 75% ca³o¶ci umowy,
j) przerw w realizacji zadania, wynik³ych z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy (np. ekstremalne warunki atmosferyczne, wyst±pienie osuwisk czy klêsk ¿ywio³owych), uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie ka¿dego z mo¿liwych frontów robót. Ilo¶æ dni przed³u¿onego terminu realizacji nie mo¿e byæ wiêksza od sumy dni zg³oszonych przerw,
k) zmiany warunków p³atno¶ci,
l) zmian w zakresie podwykonawców z zastosowaniem procedury, o której mowa w § 10 ust. 2 i nastêpne umowy,
m) tych postanowieñ, które maj± zwi±zek ze zmienionymi regulacjami prawnymi, wprowadzonych w ¿ycie po dacie podpisania umowy, wywo³uj±cych potrzebê zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, w przypadku zmiany:
stawki podatku od towaru i us³ug,
wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz. U. 2020 poz. 2207),
zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne,
zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. 2020 poz. 1342), je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê. Strony dokonaj± ponownego ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy w oparciu o cenê netto z oferty, z uwzglêdnieniem ju¿ rozliczonych prac.
Pozosta³e informacje w Projekcie Umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-26 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty nale¿y sk³adaæ przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-26 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-05-24
INNE PRZETARGI UJSO£Y
wiêcej: przetargi UJSO£Y »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeñ na potrzeby realizacji projektu "Bli¿ej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin prze¿ywaj±cych problemy opiekuñczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastêpczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepe³nosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zje¿d¿alni± rurow±
- Modernizacja i przebudowa budynku obs³ugi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównowa¿ona mobilno¶æ miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku u¿ytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowi±zuj±cych przepisów przeciwpo¿arowych
- Budowa sk³adnicy drewna nr 1 w le¶nictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikaj±cych z bie¿±cych kontroli celem prawid³owego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.