Og³oszenie z dnia 2024-04-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00369777/01 - Wynik z dnia 2024-06-17
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
,,Remont drogi gminnej nr 290419W w miejscowo¶ci Goc³owo w km od 1+704,8 do 2+704,8"
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA BULKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015709
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bulkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-454
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 265 20 13
1.5.8.) Numer faksu: 24 265 23 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bulkowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.bulkowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Remont drogi gminnej nr 290419W w miejscowo¶ci Goc³owo w km od 1+704,8 do 2+704,8"
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-299f71dd-f7f4-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00281734
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00026115/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Remont drogi gminnej nr 290419W w miejscowo¶ci Goc³owo w km od 1+704,8 do km 2+704,8
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-299f71dd-f7f4-11ee-b016-82aaee56c84c3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a
Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
2. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki "Oferty/wnioski", widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê
na konto Wykonawcy na platformie e-Zamówienia.
3. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do
komunikacji dostêpnych w zak³adce "Formularze" ("Formularze do komunikacji").
4. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej.
5. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres
e-mail: ebigos@bulkowo.pl lub gmina@bulkowo.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Minimalne wymagania techniczne
dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia
okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
2. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
w konkursie (Dz. U. poz. 2452).
4. Dokumenty elektroniczne o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz. U. poz. 2452)
sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12
kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji
w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247).,
z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
5. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz.
U. poz. 2452)., przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych
Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz
minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci
wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
6. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie
postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
9. Pozosta³e wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej okre¶lono w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Szczegó³y zawiera rozdzia³ XXXVII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³y zawiera rozdzia³ XXXVII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RRA.IZ.271.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej nr 290419W od km 1+704,8 do 2+704,8 zlokalizowanej na dzia³ce o nr. ew. 52/1 po³o¿onej w miejscowo¶ci Goc³owo, obrêb ewidencyjny nr 0010 Goc³owo na terenie Gminy Bulkowo. D³ugo¶æ odcinka drogi planowanego do remontu L=1000 m.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie podlegaj± jedynie oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wagami:
Kryterium I -Cena (C): 60 pkt,
Kryterium II – Okres gwarancji (G): 40 pkt,
3. Zasady oceny ofert wed³ug ustalonych kryteriów:
Opis sposobu oceny ofert w poszczególnych kryteriach .
W Kryterium I (C) liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert bêdzie obliczona zgodnie z poni¿szym wzorem:
Najni¿sza zaoferowana cena brutto
C= ------------------------------------------- x 60 pkt
Cena brutto badanej oferty
W Kryterium II (G) liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert bêdzie obliczona zgodnie z poni¿szym wzorem:
gdzie:
Okres gwarancji na roboty budowlane w ocenianej ofercie
G= ----------------------------------------------------------------------- x 40 pkt
Maksymalny okres gwarancji na roboty budowlane
Uwaga!
Okres gwarancji nale¿y podaæ w miesi±cach w formularzu ofertowym (Za³±cznik nr 1 do SWZ). Wykonawca, który poda w ofercie maksymalny okres gwarancji otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów w kryterium okres gwarancji.
Minimalny wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji na roboty budowlane wynosi 48 miesiêcy. W przypadku podania przez Wykonawcê krótszego ni¿ wymagany okresu gwarancji oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, jako niezgodna z warunkami zamówienia. Brak wpisu dot. d³ugo¶ci okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane w FORMULARZU OFERTOWYM bêdzie traktowany przez Zamawiaj±cego jako 48-miesiêczny okres gwarancji..
Maksymalny mo¿liwy do zaoferowania przez Wykonawcê okres gwarancji na roboty budowlane wynosi 72 miesiêcy. Je¿eli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 72 miesi±ce do oceny ofert zostanie przyjêty okres 72 miesi±ce i taki zostanie uwzglêdniony równie¿ w umowie.
4. Zamawiaj±cy uzna za najkorzystniejsz± ofertê Wykonawcy, który spe³ni warunki udzia³u w postêpowaniu, a jego oferta nie bêdzie podlegaæ odrzuceniu oraz otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów wyliczon± zgodnie ze wzorem:
S = C + G
gdzie:
S– ³±czna ilo¶æ punktów dla ocenianej oferty,
C- liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „cena”,
G - liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „okres gwarancji”.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Warunki w zakresie zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczymZamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie.
2. Warunki w zakresie kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej
Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie.
3. Warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Warunek w powy¿szym zakresie zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie przedmiotowego zamówienia wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zmówienia na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ 700 000,00 PLN (s³ownie: siedemset tysiêcy z³otych 00/100) na jedno i wszystkie zdarzenia i za³±czy op³acon± polisê OC.
4. Warunki w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
4.1. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie posiadanego do¶wiadczenia.
Warunek w powy¿szym zakresie zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie przedmiotowego zamówienia wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej 2 roboty budowlane polegaj±ce na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie i/lub remoncie drogi o warto¶ci robót minimum 700 000,00 z³ brutto ka¿da.
Za zakoñczenie roboty budowlanej Zamawiaj±cy uzna roboty, dla których podpisano protokó³ odbioru koñcowego.
4.2. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie posiadanego potencja³u osobowego skierowanego do realizacji zamówienia
Warunek w powy¿szym zakresie zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie przedmiotowego zamówienia wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ i skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia co najmniej
1 osobê, która bêdzie uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika budowy w bran¿y drogowej posiadaj±c±:
a) uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 628 z pó¼n. zm.) oraz w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowi±zuj±cych na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, uznanych przez w³a¶ciwy organ, zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023 r., poz. 334), lub zamierzaj±cymi ¶wiadczyæ us³ugi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. 2023 r. poz. 551 z pó¼n. zm.) w specjalno¶ci drogowej,
b) co najmniej 5 lat do¶wiadczenia w pe³nieniu funkcji kierownika budowy/robót w specjalno¶ci drogowej w tym na inwestycji obejmuj±cej budowê/przebudowê/rozbudowê/remont drogi.
W przypadku zmiany osoby wskazanej w ofercie, nowa osoba wprowadzana do personelu musi wykazaæ siê wykszta³ceniem i do¶wiadczeniem, co najmniej takim samym jak osoba, która jest zastêpowana. Ka¿da zmiana personelu musi byæ uzgadniana z Zamawiaj±cym w formie pisemnej.
UWAGA:
W zwi±zku z art. 118 ust. 2 ustawy Pzp: „W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane”.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 8 do SWZ;
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± minimum 700 000,00 z³ (siedemset tysiêcy z³otych 00/100),
4. Wykaz robót budowlanych, wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ, wraz z referencjami, potwierdzaj±cy spe³nianie warunku, o którym mowa w dziale XIX pkt 4.1.),
5. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ, potwierdzaj±cy spe³nianie warunku, o którym mowa w dziale XIX pkt 4.2.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Oferta ma byæ sporz±dzona zgodnie z warunkami okre¶lonymi w SWZ. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym musz± byæ z³o¿one wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.Dokumenty, które wykonawcy musz± z³o¿yæ wraz z ofert±:
1) Wype³niony FORMULARZ OFERTOWY, stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SWZ. Do oferty nale¿y do³±czyæ aktualne dokumenty potwierdzaj±ce status prawny wykonawcy, np. odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej. Oferta nie musi zawieraæ tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcê, ¿e s± one dostêpne w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych. Upowa¿nienie osób podpisuj±cych ofertê musi bezpo¶rednio wynikaæ z ww. dokumentów.
2) Wype³niony za³±cznik nr 2 do SWZ, stanowi±cy o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dotycz±ce odpowiednio:
a) Wykonawcy,
b) ka¿dego ze wspólników konsorcjum (w przypadku sk³adania oferty wspólnej) oraz ka¿dego ze wspólników spó³ki cywilnej,
c) podmiotów „trzecich”, czyli podmiotów, na zasoby których powo³uje siê wykonawca w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu oraz przes³anek wykluczenia z postêpowania.
3) Zobowi±zania podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na które wykonawca bêdzie siê powo³ywa³ w celu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w dziale XIX SWZ. Zgodnie z art. 118 ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca musi z³o¿yæ wraz z ofert± zobowi±zania ww. podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia albo inne podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Zgodnie z art. 118 ust. 4 ustawy Pzp zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, którego wzór stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ, musi potwierdzaæ, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz musi okre¶laæ w szczególno¶ci:
a) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
b) sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
4) Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy). Upowa¿nienie osób podpisuj±cych ofertê musi bezpo¶rednio wynikaæ z dokumentów do³±czonych do oferty. Oznacza to, ¿e je¿eli upowa¿nienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzaj±cego status prawny wykonawcy, to do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo w formie orygina³u lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegaj±cego/ych siê o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku sk³adania oferty wspólnej przez kilku przedsiêbiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo, podpisane przez osoby upowa¿nione do sk³adania o¶wiadczeñ woli ka¿dego ze wspólników.
5) O¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp okre¶laj±ce, które roboty budowlane, dostawy, us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy –
w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna), stanowi±ce za³±cznik nr 11 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku sk³adania oferty wspólnej przez kilku przedsiêbiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Do oferty nale¿y do³±czyæ:1. stosowne pe³nomocnictwo, podpisane przez osoby upowa¿nione do sk³adania o¶wiadczeñ woli ka¿dego ze wspólników,
2. o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp okre¶laj±ce, które roboty budowlane, dostawy, us³ugi wykonuj± poszczególni wykonawcy stanowi±ce za³±cznik nr 11 do SWZ
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia opisano szczegó³owo we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-30 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki <<Oferty/wnioski" widocznej w pogl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia pod adresem https://ezamówienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-30 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-05-29
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania Wykonawcê w stosunku do którego zachodz± okoliczno¶ci wskazane w art. 7 ust. 1ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê
oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 129 ze zm.) (przes³anka obligatoryjna).
Uwaga:
Osoba lub podmiot podlegaj±ce wykluczeniu na podstawie ust. 2, które w okresie tego wykluczenia ubiegaj± siê o udzielenie
zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie
lub bior± udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegaj± karze pieniê¿nej w
wysoko¶ci do 20 000 000 z³ (art. 7 ust. 6 i 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na przebudowie pomieszczeñ przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposa¿enie SOR (...)".
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lêdziny w 2025r.
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modu³owej dla budowy Centrum Aktywno¶ci na os. Jagielloñskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych ma³ej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-¶ciekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodoci±gowej i kanalizacji sanitarnej
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.