eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WolsztynRewitalizacja terenów pokolejowych w Wolsztynie - etap II



Ogłoszenie z dnia 2022-07-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja terenów pokolejowych w Wolsztynie – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLSZTYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770706

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Wolsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 683474500

1.5.8.) Numer faksu: 683474590

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@wolsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wolsztyn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja terenów pokolejowych w Wolsztynie – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9655cff4-082d-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00281737

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024542/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.26 Rewitalizacja terenów pokolejowych w Wolsztynie – etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00269097/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W roku 2022 przeprowadzono postępowanie pn. Przebudowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Wolsztyn, składające się z dwóch zadań: Zad. 1: Przebudowa drogi gminnej w m. Adamowo wraz z budową kanalizacji deszczowej. Zad. 2: Rewitalizacja terenów pokolejowych w Wolsztynie – etap II. Postępowanie prowadzone było w trybie podstawowym z możliwością negocjacji (art. 275 pkt 2 ustawy Pzp). Do dnia składania ofert w zakresie cz. nr 2 nie wpłynęła żadna oferta. Wobec braku ofert, unieważniono w cz. nr 2 postępowanie na podst. art. 255 pkt 1 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy zachodzi możliwość zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki zachodzi w sytuacji, gdy w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-c21e0c04-e005-11ec-9a86-f6f4c648a056

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3668316,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja terenów pokolejowych w Wolsztynie – etap II”
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) budowę miejsc postojowych wraz z jezdnią manewrową (nawierzchnia bitumiczna, ok. 2350 m2) i chodnikiem (nawierzchnia z płyt betonowych, ok. 2500 m2),
b) przebudowę drogi wewnętrznej z włączeniem do drogi wojewódzkiej (nawierzchnia bitumiczna, ok. 920 m2), z budową sieci kanalizacji deszczowej (ok. 280 m) i budową miejsc postojowych,
c) budowę oświetlenia drogowego (ok. 665 m),
d) rewitalizację rampy (ok. 950 m2).

Zamawiający informuje, iż przedmiotowa inwestycja będzie realizowana na podstawie pozwolenia na budowę wydanego przez Wojewodę Wielkopolskiego – decyzja nr 45/Z/20 z dnia 16.06.2020 r. znak IR-V.7840.3.99.2019.11.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4395818,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4395818,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4395818,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFRAKOM KOŚCIAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowo-akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981838791

7.3.3) Ulica: ul. Feliksa Nowowiejskiego 4

7.3.4) Miejscowość: Kościan

7.3.5) Kod pocztowy: 64-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4395818,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-25

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Data zakończenia realizacji zamówienia została określona na podstawie daty zawarcia umowy i wymaganego zapisami zaproszenia do negocjacji okresu realizacji robót - 150 dni.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.