Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00225174/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-19
- 2023/BZP 00235455/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż mebli szkolnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 124 IM. MARII SKŁODOWSKIEJ - CURIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000709610
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: FERDYNANDA WEIGLA 2
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-989
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: ( 12 ) 397-10-55
1.5.8.) Numer faksu: ( 12 ) 397-10-54
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp124@mjo.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp124.nazwa.pl/wordpress/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ecede715-f556-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż mebli szkolnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecede715-f556-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00281753
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00220823/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa mebli szkolnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00225174
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP124.0.034-4/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli szkolnych do siedziby nowo powstałej placówki tj. Szkoły Podstawowej nr 20 w Krakowie przy ul. Agatowej 41, wraz z zapewnieniem gwarancji.2. Szczegółowy wykaz mebli szkolnych wchodzących w skład przedmiotu zamówienia dla danej części Zamówienia określa Załączniki nr 2 do SWZ (OPZ) , który będzie wprowadzony jako załącznik do umowy w sprawie zamówienia publicznego na daną część zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39112000-0 - Krzesła
39113100-8 - Fotele
39113600-3 - Ławki
39121100-7 - Biurka
39132100-7 - Szafy na akta
39151000-5 - Meble różne
39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 574523,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli szkolnych do siedziby nowo powstałej placówki tj. Szkoły Podstawowej nr 20 w Krakowie przy ul. Agatowej 41, wraz z zapewnieniem gwarancji.2. Szczegółowy wykaz mebli szkolnych wchodzących w skład przedmiotu zamówienia dla danej części Zamówienia określa Załączniki nr 2 do SWZ (OPZ) , który będzie wprowadzony jako załącznik do umowy w sprawie zamówienia publicznego na daną część zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39151000-5 - Meble różne
4.5.5.) Wartość części: 41240,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 555379,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1563031,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 555379,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KALLCARRION TRADING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010294490
7.3.3) Ulica: ALEJA SOLIDARNOŚCI, nr 75, lok. 26
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 00-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KALL-CARRION TRADING SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KALL-CARRION TRADING SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 555379,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31776,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57711,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31776,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250013378
7.3.3) Ulica: POLSKIEJ ORGANIZACJI WOJSKOWEJ nr 25
7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ
7.3.5) Kod pocztowy: 90-248
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31776,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roboty budowlane, prace konserwatorskie i restauratorskie na Starym Cmentarzu Podgórskim w Krakowie - Etap 3 i Etap 4.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy ścieżki rowerowej wraz z kładką przez Wisłę wzdłuż ul. Nowohuckiej - Program Budowy Ścieżek Rowerowych
- Dostawa serwera dla WIMiIP - DE-dzp.272-247/25
- wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji usług szkoleniowych w tematyce "organizacja pomocy społecznej" zgodnie z programem zatwierdzonym przez Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
- Obsługa konserwacji i kontroli szczelności wraz z serwisem, w skład których wchodzą: agregaty chłodnicze, klimakonwektory współpracujące, systemy VRF/ Multisplit, klimatyzatory typu split........
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Poprawa sprawności energetycznej oraz modernizacja Zespołu Pałacowo-Parkowego AGH w Młoszowej - etap II - DE-dzp.272-226/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby Gminnego Ośrodka Zdrowia w Siechnicach przy ulicy Jana Pawła II nr 23
- Dostarczenie i montaż mebli i pozostałego wyposażenia pracowni do Zespołu Szkół Elektronicznych w Rzeszowie
- Dostawa wraz z wniesieniem, rozładunkiem i montażem mebli do pomieszczeń nowej instytucji żłobka z podziałem na 2 części.
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie dostawy i montażu wyposażenia meblowego
- Dostawa wraz z montażem mebli, sprzętu multimedialnego, komputerowego i urządzeń audio oraz pomocy terapeutycznych na potrzeby na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Szewcach
- Dostawa z montażem foteli w sali widowiskowej Białołęckiego Ośrodka Kultury przy ul. Van Gogha 1 w Warszawie
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.