Og³oszenie z dnia 2023-06-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00338991/01 - Wynik z dnia 2023-08-03
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy jogurtów mlecznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: WY¯SZA SZKO£A POLICJI W SZCZYTNIE
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Zespó³ ds. Zamówieñ Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510338744
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Pi³sudskiego 111
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczytno
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@wspol.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wspol.edu.pl/zamowienia
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy jogurtów mlecznych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4e42466e-1668-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00281803
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00230224/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.16 Dostawy jogurtów mlecznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wspol_szczytno3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wspol_szczytno, zzp@wspol.edu.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Oferta wraz z za³±cznikami powinna
byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, z zachowaniem formy elektronicznej pod rygorem niewa¿no¶ci i opatrzona kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej „dalej Platforma”
tj. platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wspol_szczytno.
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami
odbywa³a siê za po¶rednictwem Platformy i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”. W zwi±zku z powy¿szym wszelkie
o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Wykonawcy powinni przekazywaæ w formie elektronicznej za po¶rednictwem
Platformy lub adresu e-mail.
4. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy lub adresu email.
Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie
zamieszcza³ na Platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest
konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy lub adresu email do konkretnego
Wykonawcy.
5. Zamawiaj±cy, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
6. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z Platformy, w
szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Taka oferta
zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿
nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 ustawy PZP.
7. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o
wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy
znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.10.) Przyczyny odst±pienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiaj±cy wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie mo¿na przekazaæ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego sk³adania ofert, wniosków, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów: W zakresie z³o¿enia próbek Zamawiaj±cy na podstawie art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP odstêpuje od wymogu u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej.
Próbki nale¿y z³o¿yæ w siedzibie Zamawiaj±cego na ni¿ej podany adres w opakowaniu oznakowanym w nastêpuj±cy sposób:
Wy¿sza Szko³a Policji w Szczytnie
ul. Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego 111
12-100 Szczytno
Zespó³ ds. Zamówieñ Publicznych, budynek nr 18 pok. Nr 1
„Oferta (próbki) na dostawy jogurtów mlecznych - postêpowanie nr 21/S¯/23”
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r
Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1; (dalej: RODO) informujemy, ¿e:
1) administratorem danych osobowych jest Wy¿sza Szko³a Policji w Szczytnie z siedzib± przy ul. Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego 111,
12-100 Szczytno;
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych WSPol jest mo¿liwy przy u¿yciu poczty elektronicznej – adres emailiod.
odo.wspol@wspol.edu.pl lub listownie - adres korespondencyjny ul. Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego 111, 12-100 Szczytno;
- do IOD w WSPol nale¿y kierowaæ wy³±cznie sprawy dotycz±ce przetwarzania Pañstwa danych przez WSPol. 3) dane osobowe bêd± przetwarzane w celu wykonania niniejszej umowy lub do podjêcia dzia³añ przed jej zawarciem, na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Pañstwa dane osobowe mog± byæ równie¿ przetwarzane w celu dochodzenia ewentualnych roszczeñ na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
4) dane osobowe mog± byæ przekazywane innym podmiotom w szczególno¶ci: firmom wspieraj±cym WSPol w obs³udze systemów
teleinformatycznych, firmom kurierskim
i operatorom pocztowym, na podstawie zawartych umów oraz podmiotom upowa¿nionych do otrzymywania danych osobowych na
podstawie przepisów prawa;
5) dane osobowe przetwarzane bêd± przez okres trwania niniejszej umowy a po jej wyga¶niêciu przez okres wskazany w przepisach
ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, art. 74 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o
rachunkowo¶ci. Dane osobowe przetwarzane w celu dochodzenia ewentualnych roszczeñ przetwarzane bêd± do czasu wyga¶niêcia
roszczeñ okre¶lonych w przepisach prawa;
6) w zakresie jakim przes³ank± przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora tj. art. 6 ust. 1 lit. f
RODO, dodatkowo przys³uguje Pañstwu prawo
do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
7) osoba, do której dane nale¿± posiada prawo do ¿±dania od administratora dostêpu do swoich danych osobowych, prawo do ich
sprostowania, przenoszenia, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania;
8) bior±c pod uwagê obowi±zki prawne wynikaj±ce z przepisów prawa skarbowego, podatkowego oraz dotycz±cych zasobów
archiwalnych i archiwów, na³o¿onych na WSPol, powoduj±cych konieczno¶æ przetwarzania Pañstwa danych osobowych przez
WSPol, mo¿liwo¶æ usuniêcia Pañstwa danych osobowych przez administratora jest ograniczona. Zasady ¿±dania usuniêcia danych
osobowych okre¶lono w art 17 RODO,
9) Ka¿da osoba, gdy uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy RODO ma prawo wniesienia
skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193
Warszawa);
10) Pañstwa dane osobowe nie s± poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji (tj. bez ingerencji cz³owieka), w tym
profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO;
11) podanie danych osobowych jest dobrowolne i nie wynika z przepisów prawa lecz jest niezbêdne do wykonania umowy lub do
podjêcia dzia³añ przed jej zawarciem.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 21/S¯/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
sukcesywne dostawy jogurtów mlecznych
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15551320-4 - Jogurt z dodatkiem substancji smakowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-03-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: jako¶æ
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
próbki przedmiotu zamówienia (1 szt.) wymienione w formularzu cenowym – za³±cznik nr 2 do SWZ nr 21/S¯/23 w oryginalnym opakowaniu lub posiadaj±ce oryginaln± etykietê z opisem produktu, w celu oceny zgodno¶ci z opisem przedmiotu zamówienia oraz oceny ich jako¶ci w kryterium „jako¶æ”5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika doreprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie
przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Orygina³ pe³nomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym przez Wykonawców ubiegaj±cych siê o wspólne udzielenia zamówienia lub kopia potwierdzona notarialnie,
opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza powinny byæ za³±czone do oferty i zawieraæ w
szczególno¶ci wskazanie:
1) postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotycz±,
2) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê o wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem
adresu siedziby,
3) ustanowionego pe³nomocnika i zakresu jego umocowania.
3. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
4. O¶wiadczenia Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie dotycz±ce przes³anek
wykluczenia (zgodnie z za³±cznikiem nr 3
do SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
5. Wykonawca jest zobowi±zany wskazaæ w formularzu ofertowym czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza
powierzyæ podwykonawcom i podaæ nazwy ewentualnych podwykonawców, o ile s± ju¿ znane.
6. Je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na
zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 ustawy PZP, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu,
Wykonawca jest zobowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca
samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w
trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia.
7. Powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nienale¿yte
wykonanie tego zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ w przypadku:1) wynagrodzenia na skutek zmiany:
a) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania
zamówienia przez wykonawcê. W tym przypadku stosuje siê § 2 ust. 2 Umowy,
b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie
ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty
wykonania zamówienia przez wykonawcê.
c)zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na
ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia
przez wykonawcê.
d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4
pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342 oraz z 2022 r. poz. 1079), je¿eli
zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê. e) w przypadku wskazanym w § 2 ust. 3 i
6 Umowy i na zasadach tam wskazanych, z uwzglêdnieniem regulacji zawartych w § 9 za³. Nr 4 do SWZ (Projektowane
postanowienia umowy);
2) terminu realizacji zamówienia okre¶lonego w § 4 ust. 3 Umowy w przypadku trudno¶ci lub braku dostêpno¶ci surowców,
produktów na rynku, niezbêdnych do wykonania Umowy,
3) przedmiotu umowy wy³±cznie w zakresie:
a) dokonywania zmian ilo¶ciowych towaru przez Zamawiaj±cego pod warunkiem nieprzekroczenia kwoty brutto z³o¿onej
oferty oraz pod warunkiem wystêpowania wskazanego produktu w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia,
b) zaprzestania produkcji danego towaru, zmiany producenta lub zmiany jego gramatury. Wykonawca zobowi±zuje siê do
dostawy towaru zastêpczego takiej samej jako¶ci oraz zbli¿onej gramaturze podanej w przedmiocie zamówienia. Cena
towaru zastêpczego nie mo¿e byæ wy¿sza ni¿ cena ofertowa. Dowodem ww. zmiany bêdzie pisemne o¶wiadczenie
producenta lub dystrybutora danego towaru, dostarczone Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê.
2. Zgodnie z § 2 ust. 3 Umowy w okresie trwania podpisanej obowi±zuj±cej umowy, dopuszcza siê zmiany cen
jednostkowych produktów wyszczególnionych w formularzu asortymentowo - cenowym stanowi±cych przedmiot zamówienia
jeden raz na kwarta³. Podstaw± waloryzacji jest wzrost ceny ¿ywno¶ci ujêtej w formularzu asortymentowo – cenowym za
ubieg³y kwarta³ spowodowany nastêpuj±cymi czynnikami cenotwórczymi, gdzie musi wyst±piæ przynajmniej jeden czynnik:
- wzrost ceny paliw
- wzrost ceny energii niezbêdnej przy produkcji
- wzrost p³acy minimalnej
- problemy z importem towarów z krajów objêtych konfliktem zbrojnym.
3. Zmiany o których mowa powy¿ej musz± zostaæ udowodnione poprzez szczegó³owe wykazanie wzrostu cen o aktualne
ceny rynkowe i czynniki cenotwórcze. Zmiana ta mo¿e dotyczyæ wy³±cznie dostaw pozosta³ych do wykonania na dzieñ
dokonania zmiany.
4. Zgodnie z § 2 ust. 6 Umowy W okresie trwania podpisanej obowi±zuj±cej umowy Zamawiaj±cy ma prawo wnioskowaæ o
obni¿enie cen jednostkowych produktów wyszczególnionych w formularzu asortymentowo - cenowym okre¶lonych w
za³±czniku nr 1 do Umowy, jeden raz na kwarta³ w przypadku spadku cen rynkowych spowodowanych czynnikami
wskazanymi w pkt. 7.
5. Je¿eli zmiany, o których mowa w § 2 ust. 3 Umowy maj± wp³yw na wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy, dopuszcza siê
mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia w zakresie w jakim te zmiany maj± wp³yw na wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy, z
zastrze¿eniem ¿e ³±czna warto¶æ wszystkich zmian kwartalnych wynagrodzenia w okresie trwania Umowy nie mo¿e
przekroczyæ 20 % warto¶ci wynagrodzenia brutto wskazanego w § 2 ust. 1 Umowy.
7. Ze wzglêdu na ograniczona liczbê znaków w nin. pkt og³oszenia Zamawiaj±cy informuje, ¿e zmiany umowy oraz warunki
ich wprowadzenia zosta³y szczegó³owo okre¶lone w § 2 ust. 3-6 i § 9 za³. Nr 4 do SWZ (Projektowane postanowienia
umowy).
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-18 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wspol_szczytno; Próbki nale¿y z³o¿yæ w siedzibie Zamawiaj±cego: Wy¿sza Szko³a Policji w Szczytnie ul. Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego 111 12-100 Szczytno Zespó³ ds. Zamówieñ Publicznych, budynek nr 18 pok. Nr 1 „Oferta (próbki) na dostawy jogurtów mlecznych postêpowanie nr 21/S¯/23"
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-18 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-08-16
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy w celu przeciwdzia³ania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainê rozpoczêtej w dniu24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listê, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje siê sankcje
polegaj±ce m.in. na wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, z pó¼n. zm.),
zwanej dalej „ustaw± PZP”.
Zamawiaj±cy zgodnie Ustaw± z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania
wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), zwana
dalej „ustaw±” z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z
dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, wyklucza na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy PZP:
1) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i
rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na
listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z
2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu
269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a
wpisana na listê na podstawie decyzji
w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c±
w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r.
o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w
rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24
lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu
¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Powy¿sze wykluczenie nastêpowaæ bêdzie na okres trwania ww. okoliczno¶ci.
W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, Zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego
Wykonawcy.
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- Sprz±tanie nieruchomo¶ci komunalnych i terenów miejskich przy wspólnotach mieszkaniowych na terenie miasta Szczytno, administrowanych przez ZGK w okresie 12 m-cy licz±c od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych - produktów mleczarskich dla DPS w Szczytnie na 2025 r.
- Utrzymanie w gotowo¶ci technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licz±c od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Dostawa materia³ów elektrycznych
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Urzêdu Gminy Szczytno oraz placówek o¶wiatowych z terenu Gminy Szczytno
- Wymiana klimatyzatora Bud 1 - sala konferencyjna oraz agregatu ch³odniczego centrali wentylacyjnej na budynku Biblioteki, obs³uguj±cego Aulê im. Stasiaka.
wiêcej: przetargi w Szczytnie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.