eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobczyceModernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 1 w Dobczycach



Og³oszenie z dnia 2024-04-11


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 1 w Dobczycach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Dobczyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555424

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 26

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dobczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-410

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.zakopane@cos.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.dobczyce.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki bud¿etowej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 1 w Dobczycach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c426301b-f72d-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00281810

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00038016/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.7 Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej Nr 1 w Dobczycach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c426301b-f72d-11ee-b016-82aaee56c84c

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c426301b-f72d-11ee-b016-82aaee56c84c

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zawarto w swz

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ▪ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dobczyce z siedzib± w Dobczycach, Rynek 26; Pe³na tre¶æ w swz

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.1.11.2024.ANGI

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 1 w Dobczycach. Pe³na tre¶æ zakresu prac do wykonania zawarta jest w za³±cznikach do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkó³ podstawowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-23

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Warunki udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± okre¶lone warunki udzia³u w postêpowaniu zgodnie z art. 112 ustawy Prawo zamówieñ publicznych:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – jak ni¿ej.
9.2 Opis sposobu dokonywania oceny spe³nienia wy¿ej wymienionych warunków.
1) Warunek, o którym mowa w punkcie 9.1.4) a - dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje co najmniej:
a) co najmniej 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, w tym wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów – które upowa¿niaj± do pe³nienia samodzielnej funkcji technicznej w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej w zakresie niezbêdnym do realizacji przedmiotu zamówienia; przy czym osoba ta musi posiadaæ do¶wiadczenie z ostatnich 5 lat w kierowaniu robotami budowlanymi co najmniej 1 roboty budowlanej polegaj±cej na budowie i/lub rozbudowie i/lub przebudowie i/lub remoncie i/lub modernizacji budynku u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci robót co najmniej 200.000,00 z³ brutto.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu z³o¿onym wraz z ofert±, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania – zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik do niniejszej IDW;
2) O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu z³o¿onym wraz z ofert±, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania - wzór niniejszego zobowi±zania stanowi za³±cznik do IDW (o ile dotyczy).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dokumenty sk³adane wraz z ofert±.
Dokumenty sk³adane na podstawie art. 273 w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowi±zani s± przed³o¿yæ wraz z ofert± aktualne na dzieñ sk³adania ofert:
1) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do niniejszej IDW;
2) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby – sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do niniejszej IDW je¿eli Wykonawca wykazuj±c spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotu/podmiotów udostêpniaj±cego/udostêpniaj±cych zasoby (o ile dotyczy);
3) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby - sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do niniejszej IDW lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (o ile dotyczy);
4) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do niniejszej IDW (o ile dotyczy);
5) dowód wp³aty wadium;
6) Pe³nomocnictwo, o ile dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w kwocie: 5.000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy 00/100 z³) przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert). Pe³na tre¶æ w swz

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

9.5 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.
1) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia (ka¿dy z tych Wykonawców dalej zwany „Partnerem”) powinni ³±cznie spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu oraz z³o¿yæ dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie tych warunków.
2) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa oraz zdolno¶æ techniczna lub zawodowa Partnerów bêd± oceniane ³±cznie, w tym celu dokumenty ma obowi±zek z³o¿yæ ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywaæ bêd± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
3) ¯aden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu.
4) Ponadto Partnerzy ustanawiaj± Pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca siê, aby Pe³nomocnikiem by³ jeden z Partnerów (Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia).
5) Dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnictwo powinien byæ za³±czony do Oferty. Ka¿dy z Partnerów winien udzieliæ pe³nomocnictwa.
6) Oferta powinna zostaæ podpisana przez ustanowionego Pe³nomocnika i bêdzie wi±zaæ wszystkich Partnerów.
7) Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
8) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy o realizacjê niniejszego zamówienia, zobowi±zani s± zawrzeæ umowê reguluj±c± wspó³pracê tych Wykonawców i przed³o¿yæ j± Zamawiaj±cemu. Umowa taka powinna zawieraæ w swojej tre¶ci co najmniej nastêpuj±ce postanowienia dotycz±ce:
a) okre¶lenia celu i przedmiotu umowy;
b) oznaczenia czasu trwania umowy reguluj±cej wspó³pracê Wykonawców wspólnie realizuj±cych umowê obejmuj±c± okres realizacji przedmiotu zamówienia w niniejszym postêpowaniu;
c) ustanowienia lidera Wykonawców wspólnie realizuj±cych umowê (zaleca siê aby by³ nim Pe³nomocnik wskazany w ofercie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia ustanowiony do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu) i jego umocowania dotycz±ce zaci±gania zobowi±zañ w imieniu wszystkich Partnerów razem i ka¿dego z osobna;
d) okre¶lenia wspólnej i solidarnej odpowiedzialno¶ci Partnerów wzglêdem Zamawiaj±cego w zakresie przedmiotu zamówienia w niniejszym postêpowaniu;
e) okre¶lenia zakresu przedmiotu zamówienia, realizowanego przez ka¿dego Wykonawcê wspólnie realizuj±cego umowê.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z PPU

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-26 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-26 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-05-25

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.