eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDOSTARCZANIE MATERIAŁÓW JEDNORAZOWYCH NIESTERYLNYCH - 4 PAKIETY



Ogłoszenie z dnia 2021-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW JEDNORAZOWYCH NIESTERYLNYCH – 4 PAKIETY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121188694

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Osiedle Złotej Jesieni 1

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-826

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 126468958

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: akrolik@rydygierkrakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Szpital Sp. z o.o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW JEDNORAZOWYCH NIESTERYLNYCH – 4 PAKIETY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c140d455-2c06-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00281874

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00230968/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 243/ZP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 289200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 1
Stopery przeciwhałasowe do uszu -jednorazowego użytku, wyrób w formie naturalnej masy parafinowo-woskowej na osnowie czystej bawełny. Masa mięknie pod wpływem ciepła dłoni daje się dowolnie kształtować palcami. Produkt pakowany parami w jednorazowe saszetki z folii aluminiowej. 1 para w jednorazowej saszetce 15 000 saszetka

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 29520,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 2
Zestaw do nebulizatora typu AERONEB SOLO zawierający nebulizator oraz złącze typu T z silikonowym korkiem. 1 komplet zawiera 10 zestawów 1 komplet zawiera 10 zestawów 30 komplet

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 59940,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 3
Pojemnik jednorazowy z pokrywą do odsysania próżniowego z wyraźną podziałką co najmniej co 100 ml, lekko zwężający się ku dołowi typu SHERWOOD SEP- T-VAC. Pojemność 2000 ml 600 sztuka
Pojemnik wielorazowy do odsysania próżniowego z wyraźną podziałką co najmniej co 100 ml, lekko zwężający się ku dołowi typu SHERWOOD SEP -T-VAC Pojemność 3000 ml 150 sztuka
Wkład workowy jednorazowy do powyższego pojemnika wielorazowego z pokrywą Pojemność 3000 ml 500 sztuka

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 22572,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 4
Filtr antybakteryjny- jednorazowy posiadający końcówki umożliwiające bezpośredni montaż na zbiorniku zabezpieczającym . Filtr antybakteryjny do ssaka Basic firmy Medela 500 sztuka
Wkład workowy jednorazowy do zbiórki wydzieliny odsysanej, kompatybilny z poniższym zbiornikiem do ssaka Basic firmy Medela. Wkład workowy ma posiadać pokrywę z portem pacjenta i port do połączenia szeregowego oraz dwa uchwyty, zabezpieczenie zwrotne przed cofaniem się wydzieliny do pacjenta, zintegrowany filtr antybakteryjny i przeciwprzelewowy, ochronę zapobiegającą przedwczesnemu zamknięciu filtra oraz łącznik kątowy zabezpieczający przed zamknięciem światła drenu pacjenta. Wkład bez środka żelującego. Ilość wkładów o danej pojemności zamawiający będzie podawać każdorazowo przy zamówieniu. Pojemność 1500 ml 4 000 sztuka
Wkład workowy jednorazowy do zbiórki wydzieliny odsysanej, kompatybilny z poniższym zbiornikiem do ssaka Basic firmy Medela. Wkład workowy ma posiadać pokrywę z portem pacjenta i port do połączenia szeregowego oraz dwa uchwyty, zabezpieczenie zwrotne przed cofaniem się wydzieliny do pacjenta, zintegrowany filtr antybakteryjny i przeciwprzelewowy, ochronę zapobiegającą przedwczesnemu zamknięciu filtra oraz łącznik kątowy zabezpieczający przed zamknięciem światła drenu pacjenta. Wkład bez środka żelującego. Ilość wkładów o danej pojemności zamawiający będzie podawać każdorazowo przy zamówieniu. Pojemność 2500 ml 4 000 sztuka
Wkład workowy jednorazowy ze środkiem żelującym do zbiórki wydzieliny odsysanej, kompatybilny z poniższym zbiornikiem do ssaka Basic firmy Medela. Wkład workowy ma posiadać pokrywę z portem pacjenta i port do połączenia szeregowego oraz dwa uchwyty, zabezpieczenie zwrotne przed cofaniem się wydzieliny do pacjenta, zintegrowany filtr antybakteryjny i przeciwprzelewowy, ochronę zapobiegającą przedwczesnemu zamknięciu filtra oraz łącznik kątowy zabezpieczający przed zamknięciem światła drenu pacjenta. Ilość wkładów o danej pojemności zamawiający będzie podawać każdorazowo przy zamówieniu. Pojemność 1500 ml 3 000 sztuka
Wkład workowy jednorazowy ze środkiem żelującym do zbiórki wydzieliny odsysanej, kompatybilny z poniższym zbiornikiem do ssaka Basic firmy Medela. Wkład workowy ma posiadać pokrywę z portem pacjenta i port do połączenia szeregowego oraz dwa uchwyty, zabezpieczenie zwrotne przed cofaniem się wydzieliny do pacjenta, zintegrowany filtr antybakteryjny i przeciwprzelewowy, ochronę zapobiegającą przedwczesnemu zamknięciu filtra oraz łącznik kątowy zabezpieczający przed zamknięciem światła drenu pacjenta. Ilość wkładów o danej pojemności zamawiający będzie podawać każdorazowo przy zamówieniu. Pojemność 2500 ml 6 000 sztuka
Zbiornik wielorazowy do w/w wkładów jednorazowych. Zbiornik wykonany z przeźroczystego (PC) z blokadą utrzymującą zamocowany zbiornik na szynie. W zbiorniku ma być port do podłączenia podciśnienia aby wymienić wkład bez odłączania drenu. Zbiornik kompatybilny do ssaka Basic firmy Medela. Pojemność 1500 ml 30 sztuka
Zbiornik wielorazowy do w/w wkładów jednorazowych. Zbiornik wykonany z przeźroczystego (PC) z blokadą utrzymującą zamocowany zbiornik na szynie. W zbiorniku ma być port do podłączenia podciśnienia aby wymienić wkład bez odłączania drenu. Zbiornik kompatybilny do ssaka Basic firmy Medela. Pojemność 2500 ml 30 sztuka

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 203904,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17158,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17158,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17158,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Barbara Szczepaniec PW Perspektywa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790024787

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-812

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17158,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59940,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59940,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biameditek Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420201357

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-620

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59940,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19677,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19677,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19677,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. „ANMAR” Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462538085

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19677,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187520,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187520,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDICAVERA Sp. z o.o. Dahlhausen Group

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: MEDICAVERA Sp. z o.o. Dahlhausen Group Ul. Majowa 2 71-374 Szczecin, NIP 8522606088

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-374

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187520,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.