eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi S³opniceRozbudowa systemu kanalizacji sanitarnej i wodoci±gowej w S³opnicach.



Og³oszenie z dnia 2023-06-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa systemu kanalizacji sanitarnej i wodoci±gowej w S³opnicach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA S£OPNICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892699

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 911

1.5.2.) Miejscowo¶æ: S³opnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-615

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowos±decki

1.5.7.) Numer telefonu: 183326200

1.5.8.) Numer faksu: 183326018

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@slopnice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.slopnice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa systemu kanalizacji sanitarnej i wodoci±gowej w S³opnicach.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c0540d83-1651-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00281920

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00050455/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.6 Rozbudowa systemu kanalizacji sanitarnej i wodoci±gowej w S³opnicach.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c0540d83-1651-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/
2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: gmina@slopnice.pl (nie dotyczy sk³adania ofert) lub platformy ePUAP:/ugslopnice/skrytka.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacja o przetwarzaniu danych osobowych osób fizycznych, okre¶lonych w art. 13, ust. 1, 2 i 3 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)

Administrator danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z postêpowaniami o udzielenie zamówieñ publicznych: Wójt Gminy S³opnice, 34-615 S³opnice 911 informuje osoby których dane dotycz± w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówieñ publicznych, o zasadach przetwarzania danych i uprawnieniach osób, których dane dotycz±:

1) Mog± siê Pañstwo kontaktowaæ z Inspektorem Danych Osobowych za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres: iod@slopnice.pl
2) Dane osobowe przetwarzane bêd± w celu:
wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze na podstawie Art. 6, ust. 1, pkt c RODO, to jest w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr I.271.10.2023 w trybie podstawowym na realizacjê zadania pn.: „Rozbudowa systemu kanalizacji sanitarnej i wodoci±gowej w S³opnicach”.
3) Dane osobowe bêd± przekazywane innym odbiorcom. Prócz organów publicznych, które mog± otrzymywaæ dane osobowe w ramach konkretnego postêpowania zgodnie z prawem Unii lub prawem pañstwa cz³onkowskiego, dane mog± byæ przekazywane osobom lub podmiotom, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U.2022.1710 ze zm.) dalej „ustawa Pzp”.
4) Dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego/organizacji miêdzynarodowej.
5) Dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6) Osoby, których dane dotycz±, maj± prawo:
a) dostêpu do tre¶ci swoich danych,
b) sprostowania danych, przy czym skorzystanie z tego prawa nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników,
c) ograniczenia przetwarzania, przy czym prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
7) Dane osobowe s± przetwarzane w celu wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze na podstawie Art. 6, ust. 1, pkt c RODO, dlatego osoby których te dane dotycz± nie maj± prawa do:
a) ¿±dania usuniêcia danych,
b) przenoszenia danych,
c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
8) Osoby, których dane dotycz±, maj± prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj±, i¿ przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
9) Podanie tych danych osobowych jest obowi±zkowe i jest warunkiem udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego a odmowa ich podania bêdzie skutkowaæ brakiem mo¿liwo¶ci udzia³u w postêpowaniu.
10) Dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym równie¿ w formie profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: I.271.10.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest m.in.: wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy S³opnice, wykonanie sieci wodoci±gowej, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. Szczegó³owy zakres robót okre¶lony zosta³ w za³±czniku nr 2 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji w stosunku do wymaganego okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest m.in.: wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy S³opnice oraz wykonanie przy³±cza wodoci±gowego wraz ze studni± wodomierzow±, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. Szczegó³owy zakres robót okre¶lony zosta³ w za³±czniku nr 2 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji w stosunku do wymaganego okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest m.in.: wykonanie modernizacji istniej±cego budynku oczyszczalni. Szczegó³owy zakres robót okre¶lony zosta³ w za³±czniku nr 2 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zak³adów oczyszczania ¶cieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji w stosunku do wymaganego okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê wszyscy wykonawcy, którzy:
1) Spe³niaj± warunki udzia³u w niniejszym postêpowaniu, zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Opis sposobu dokonywania oceny spe³nienia tego warunku:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami prawa. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
Na potwierdzanie spe³niania ww. warunku Wykonawca przed³o¿y o¶wiadczenie zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spe³nienia tego warunku:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
Na potwierdzanie spe³niania ww. warunku Wykonawca przed³o¿y o¶wiadczenie zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.

c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Opis sposobu dokonywania oceny spe³nienia tego warunku:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
Na potwierdzanie spe³niania ww. warunku Wykonawca przed³o¿y o¶wiadczenie zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz na wezwanie Zamawiaj±cego op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿:
- 500.000,00 z³ – dla Zadania nr 1,
- 100.000,00 z³ – dla Zadania nr 2 i 3.

d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Opis sposobu dokonywania oceny spe³nienia tego warunku:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
Na potwierdzanie spe³niania ww. warunku Wykonawca przed³o¿y o¶wiadczenie zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz przed³o¿y na wezwanie Zamawiaj±cego wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug w celu realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami.

- Wiedza i do¶wiadczenie.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce posiadania wiedzy i do¶wiadczenia. Ocena spe³niania warunków udzia³u
w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony dla zadania nr 1, 2 i 3, je¶li Wykonawca w przed³o¿onym na wezwanie Zamawiaj±cego wykazie robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone, wyka¿e:
- co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie b±d¼ rozbudowie sieci kanalizacyjnej o warto¶ci minimum 300.000,00 z³otych brutto - dla zadania nr 1,
- co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie b±d¼ rozbudowie sieci kanalizacyjnej o warto¶ci minimum 100.000,00 z³otych brutto - dla zadania nr 2,
- co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, rozbudowie b±d¼ remoncie obiektu budowlanego o warto¶ci minimum 50.000,00 z³otych brutto - dla zadania nr 3.

- Osoby zdolne do wykonania zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spe³nienia tego warunku:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca przed³o¿y na wezwanie Zamawiaj±cego o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ.

W sytuacji, gdy Wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp., bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego, Wykonawca sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby potwierdzaj±ce rzeczywisty dostêp Wykonawcy do tych zasobów oraz okre¶laj±ce w szczególno¶ci: zakres, sposób i okres wykorzystania dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu oraz zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego w przypadku udostêpnienia zasobów dotycz±cych kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu wykazania spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, na wezwanie Zamawiaj±cego, Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona zobowi±zany bêdzie do z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, o¶wiadczeñ i dokumentów:
a) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami (zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ),
b) o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ (zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ),
c) op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia,
d) wykaz wykonanych robót budowlanych (zgodnie z za³±cznikiem nr 8 do SWZ),
e) wykaz czê¶ci zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom wraz ze wskazaniem ich nazw (je¿eli dotyczy - za³±cznik zewnêtrzny).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Wraz z ofert± Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ kosztorys ofertowy sporz±dzony wed³ug przedmiaru robót (zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ) oraz aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia, potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postêpowania (zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ).
2) W sytuacji, gdy Wykonawca powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim powo³uje siê na ich zasoby, podmiot udostêpniaj±cy zasoby Wykonawcy sk³ada o¶wiadczenia zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ. Jednocze¶nie Wykonawca polegaj±cy na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, sk³ada zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o którym mowa w art. 118 ust. 3 i 4 ustawy Pzp.
3) Ponadto wraz z ofert± Wykonawca reprezentowany przez pe³nomocnika sk³ada pe³nomocnictwo do dokonywania czynno¶ci w niniejszym postêpowaniu przetargowym.
4) Jednocze¶nie na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Wykonawca wraz z ofert± przedk³ada o¶wiadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o braku podstaw do wykluczenia potwierdzaj±ce, ¿e nie zachodz± w stosunku do niego przes³anki wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U.2022.835 ze zm.).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1) Wadium dla zadania nr 1 wynosi 15 000 z³otych, dla zadania nr 2 wynosi 5 000 z³otych, dla zadania nr 3 wynosi 2 000 z³otych. £±cznie wadium wynosi 22 000 z³otych.
2) Wadium nale¿y wnie¶æ w terminie do dnia 14 lipca 2023 roku do godz. 12:00.
3) Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej z kilku nastêpuj±cych form:
a) pieni±dzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Nr 23 8804 0000 0060 0014 3547 0006 – przyjmuje siê, ¿e terminem wp³aty jest termin uznania na rachunku Zamawiaj±cego,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j.Dz.U.2023.462).
Wadium, o których mowa w lit. „b-d” przekazuje siê Zamawiaj±cemu w postaci elektronicznej przed up³ywem terminu z³o¿enia ofert.
4) Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci:
a) up³ywu terminu zwi±zania ofert±;
b) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
c) uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
5) Zamawiaj±cy, niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
a) który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
b) którego oferta zosta³a odrzucona;
c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza;
d) po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
6) Z³o¿enie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 2, powoduje rozwi±zanie stosunku prawnego z wykonawc± wraz z utrat± przez niego prawa do korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.
7) Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, je¿eli:
a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej;
b) wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
- odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
- nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zosta³a wybrana, Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W zwi±zku z art. 455 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy w formie aneksu w nastêpuj±cych przypadkach:
a) Zmiany danych teleadresowych, zmiany osób reprezentuj±cych firmê (Zamawiaj±cego, Wykonawcê), zmiany kluczowych specjalistów (kieruj±cych robotami) wskazanych w umowie na inne legitymuj±ce siê co najmniej równowa¿nymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane – na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, przy czym zmiana na wniosek Wnioskodawcy jest dopuszczalna pod warunkiem wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego.
b) Zmian podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy – na wniosek Wykonawcy, przy czym zmiana jest dopuszczalna pod warunkiem wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego.
c) Rozszerzenia zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy – na wniosek Wykonawcy, przy czym zmiana jest dopuszczalna pod warunkiem wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego.
d) Zmiany terminu wykonania umowy o czas opó¼nienia realizacji przedmiotu umowy, je¿eli takie opó¼nienie wyst±pi i bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy, w sytuacji:
- wstrzymania (zawieszenia) realizacji przedmiotu umowy (w czê¶ci, w ca³o¶ci) na ¿±danie Zamawiaj±cego z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy i obiektywnie uzasadnionych na okres trwaj±cy ³±cznie ponad 48 godzin,
- zmian w dokumentacji dot. przedmiotu umowy dokonanych na wniosek Zamawiaj±cego,
- wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,
- niedopuszczenia do realizacji przedmiotu umowy (w czê¶ci w ca³o¶ci) b±d¼ wstrzymania (zawieszenia) realizacji przedmiotu umowy (w czê¶ci w ca³o¶ci) przez uprawniony organ z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy.
e) Zmiany co do sposobu i warunków realizacji przedmiotu umowy w sytuacji:
- konieczno¶ci zapewnienia bezpieczeñstwa lub zapobie¿enia awarii,
- konieczno¶ci realizacji jakiejkolwiek czê¶ci przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w specyfikacjach czy dokumentacji technicznej, w przypadku gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
- konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa,
- wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.
f) Zmiany zakresu przedmiotu umowy w sytuacji:
- zaistnienia niemo¿liwych do wcze¶niejszego przewidzenia i niezale¿nych od stron okoliczno¶ci powoduj±cych niecelowo¶æ, zbêdno¶æ czy bezzasadno¶æ realizacji poszczególnych elementów przedmiotu umowy z punktu widzenia Zamawiaj±cego, przy jednoczesnym obni¿eniu wynagrodzenia umownego o warto¶æ niezrealizowanych elementów przedmiotu umowy,
- wyst±pienia sytuacji braku mo¿liwo¶ci realizacji poszczególnych elementów przedmiotu umowy przyjêtych w opisie przedmiotu zamówienia z uwagi na protesty mieszkañców czy protesty spo³eczne, uwarunkowania techniczne czy okoliczno¶ci formalno-prawne, przy jednoczesnym obni¿eniu wynagrodzenia umownego o warto¶æ niezrealizowanych elementów przedmiotu umowy.
g) Zmiany umowy, co do zakresu robót, które Wykonawca mo¿e powierzyæ podwykonawcy do realizacji – na wniosek Wykonawcy (lub Zamawiaj±cego).
h) Zmiany sposobu p³atno¶ci w szczególno¶ci mo¿liwo¶ci wprowadzenia faktury przej¶ciowej /mo¿liwo¶ci odbioru czê¶ciowego robót/ lub zmiany ilo¶ci faktur przej¶ciowych /ilo¶ci odbiorów czê¶ciowych robót/ – z wy³±cznej inicjatywy Zamawiaj±cego.
i) Zmiany rozliczenia zamówienia na inny ni¿ podany w projekcie umowy – z wy³±cznej inicjatywy Zamawiaj±cego.
j) Zmian przewidzianych w ustawie Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U.2022.1710 ze zm.) oraz Ustawie z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U.2021.2095 ze zm.).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-14 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca przygotowuje ofertê przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-14 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.