Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00242339/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów i sprzętu biurowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WYŻSZA SZKOŁA POLICJI W SZCZYTNIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół ds. Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510338744
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 111
1.5.2.) Miejscowość: Szczytno
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@wspol.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspol.edu.pl/zamowienia
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wspol_szczytno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów i sprzętu biurowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7decc501-004b-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00281964
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00230224/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Różne materiały biurowe i sprzęt biurowy, papier ksero
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00242339
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 07/DZiT/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 92453,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa materiałów biurowych4.5.3.) Główny kod CPV: 30192800-9 - Etykiety samoprzylepne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30192125-3 - Pisaki
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
30197100-7 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie
24910000-6 - Kleje
30199230-1 - Koperty
30192123-9 - Długopisy z końcówką z włókna
22816300-6 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki
44424200-0 - Taśma przylepna
30197110-0 - Klamry
30199500-5 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby
22600000-6 - Tusz
24960000-1 - Różne produkty chemiczne
19435100-5 - Nici do szycia
44400000-4 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane
4.5.5.) Wartość części: 61917,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa niszczarek4.5.3.) Główny kod CPV: 30191400-8 - Niszczarki
4.5.5.) Wartość części: 23373,98 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa tablic korkowych4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
4.5.5.) Wartość części: 7162,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69683,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71976,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69683,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hapis Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 519548532
7.3.4) Miejscowość: Szczytno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97805,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-07Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22730,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22730,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22730,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hapis Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 519548532
7.3.4) Miejscowość: Szczytno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97805,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-07Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5059,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5391,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5391,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hapis Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 519548532
7.3.4) Miejscowość: Szczytno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97805,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-07INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Urzędu Gminy Szczytno oraz placówek oświatowych z terenu Gminy Szczytno
- Wymiana klimatyzatora Bud 1 - sala konferencyjna oraz agregatu chłodniczego centrali wentylacyjnej na budynku Biblioteki, obsługującego Aulę im. Stasiaka.
- Zakup używanego samochodu ciężarowego wywrotka
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz budynków i obiektów Gminy Szczytno
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego grzewczego do głównego budynku Zespołu Szkół nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Szczytnie
więcej: przetargi w Szczytnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze w 2025 roku
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów"
- Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych na okres od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: Nici do szycia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.