eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówRozszerzenie funkcjonalności EDM oraz dostawa licencji dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej nr 2 w Rzeszowie - zamówienie z wolnej ręki dla Części 3 - PAKIETU 3



Ogłoszenie z dnia 2023-06-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Rozszerzenie funkcjonalności EDM oraz dostawa licencji dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej nr 2 w Rzeszowie – zamówienie z wolnej ręki dla Części 3 – PAKIETU 3

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690685006

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fredry 9

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-005

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 178509047

1.5.8.) Numer faksu: +48 178538394

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zoz2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz2.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zoz2rzeszow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozszerzenie funkcjonalności EDM oraz dostawa licencji dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej nr 2 w Rzeszowie – zamówienie z wolnej ręki dla Części 3 – PAKIETU 3

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-208e6ae5-166b-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282008

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018352/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.18 Rozszerzenie funkcjonalności EDM oraz dostawa licencji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest realizowane w ramach projektu grantowego pn. „Wdrożenie e-usług w placówkach POZ i ich integracja z systemem e-zdrowia (akronim „e-usługi POZ”)” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, określony we wniosku o dofinansowanie Projektu grantowego nr POIS.11.03.00-00-0074/22, którego Beneficjentem jest Minister Zdrowia (Departament Innowacji).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu prowadzonym w trybie Podstawowym bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówieniach publicznych na „Rozszerzenie funkcjonalności EDM oraz dostawa licencji dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej nr 2 w Rzeszowie – III PRZETARG dla Części 3 – PAKIETU 3”, znak sprawy: ZOZ2-PN-15/2023 (ogłoszenie z dnia 6 czerwca 2023 r. nr 2023/BZP 00248939), nie złożono żadnej oferty do Zamawiającego do godz. 10:00 w dniu 14 czerwca 2023 r. (termin składania ofert). W związku z tym postępowanie w tej części zostało unieważnione (podstawa prawna: art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych.
W związku z potrzebą zapewnienia celu projektu, który realizowany jest w ramach projektu grantowego nr POIS.11.03.00-00-0074/22, którego Beneficjentem jest Minister Zdrowia (Departament Innowacji), w unieważnionym Pakiecie zastosowano tryb postępowania wynikający z art. 305 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zamówienie z wolnej ręki.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-7d5bf92f-0448-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZOZ2-PN-16/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 172940,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 52940,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) Rozszerzenie EDM AMDX o wyniki badań laboratoryjnych spełniających wymagania wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ, to jest w OPZ;
Zamówienie jest podzielone na trzy części. Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia z wolnej ręki dla części 3 – PAKIETU 3. W postępowaniu prowadzonym w trybie Podstawowym bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówieniach publicznych na „Rozszerzenie funkcjonalności EDM oraz dostawa licencji dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej nr 2 w Rzeszowie – III PRZETARG dla Części 3 – PAKIETU 3”, znak sprawy: ZOZ2-PN-15/2023 (ogłoszenie z dnia 6 czerwca 2023 r. nr 2023/BZP 00248939), nie złożono żadnej oferty do Zamawiającego do godz. 10:00 w dniu 14 czerwca 2023 r. (termin składania ofert). W związku z tym postępowanie w tej części zostało unieważnione (podstawa prawna: art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75815,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BMM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133193640

7.3.3) Ulica: Rzeszowska

7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 36-060

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

MARCEL S.A., 05-220 Zielonka

Udział procentowy: ok. 30% zamówienia.

Prace mające na celu: automatyczne wytwarzanie elektronicznych dokumentów sprawozdań z badań, w formacie zgodnym z PIK HL7 CDA oraz odsyłania ich do systemu informatycznego zleceniodawcy badań (lub innego systemu realizującego deponowanie EDM), z wykorzystaniem interfejsu HL7 dla laboratorium ZOZ nr 2 ul. Fredry 9 w Rzeszowie.
W ramach prac konfiguracyjno-wdrożeniowych zostanie wykonana:
- aktualizację oprogramowania Centrum,
- rozszerzenie funkcji systemu o możliwość generowania zgodnych z PIK HL7 CDA dokumentów wynikowych,
- rozszerzenie działającej wg standardu HL7 integracji LIS – HIS o możliwość odsyłania wytworzonych dokumentów EDM do systemu informatycznego zleceniodawcy.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75815,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.