Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Rozszerzenie funkcjonalności EDM oraz dostawa licencji dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej nr 2 w Rzeszowie – zamówienie z wolnej ręki dla Części 3 – PAKIETU 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690685006
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fredry 9
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-005
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 178509047
1.5.8.) Numer faksu: +48 178538394
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zoz2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz2.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zoz2rzeszow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozszerzenie funkcjonalności EDM oraz dostawa licencji dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej nr 2 w Rzeszowie – zamówienie z wolnej ręki dla Części 3 – PAKIETU 32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-208e6ae5-166b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282008
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018352/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.18 Rozszerzenie funkcjonalności EDM oraz dostawa licencji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu grantowego pn. „Wdrożenie e-usług w placówkach POZ i ich integracja z systemem e-zdrowia (akronim „e-usługi POZ”)” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, określony we wniosku o dofinansowanie Projektu grantowego nr POIS.11.03.00-00-0074/22, którego Beneficjentem jest Minister Zdrowia (Departament Innowacji).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym w trybie Podstawowym bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówieniach publicznych na „Rozszerzenie funkcjonalności EDM oraz dostawa licencji dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej nr 2 w Rzeszowie – III PRZETARG dla Części 3 – PAKIETU 3”, znak sprawy: ZOZ2-PN-15/2023 (ogłoszenie z dnia 6 czerwca 2023 r. nr 2023/BZP 00248939), nie złożono żadnej oferty do Zamawiającego do godz. 10:00 w dniu 14 czerwca 2023 r. (termin składania ofert). W związku z tym postępowanie w tej części zostało unieważnione (podstawa prawna: art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych.
W związku z potrzebą zapewnienia celu projektu, który realizowany jest w ramach projektu grantowego nr POIS.11.03.00-00-0074/22, którego Beneficjentem jest Minister Zdrowia (Departament Innowacji), w unieważnionym Pakiecie zastosowano tryb postępowania wynikający z art. 305 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zamówienie z wolnej ręki.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-7d5bf92f-0448-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOZ2-PN-16/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 172940,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 52940,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) Rozszerzenie EDM AMDX o wyniki badań laboratoryjnych spełniających wymagania wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ, to jest w OPZ;
Zamówienie jest podzielone na trzy części. Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia z wolnej ręki dla części 3 – PAKIETU 3. W postępowaniu prowadzonym w trybie Podstawowym bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówieniach publicznych na „Rozszerzenie funkcjonalności EDM oraz dostawa licencji dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej nr 2 w Rzeszowie – III PRZETARG dla Części 3 – PAKIETU 3”, znak sprawy: ZOZ2-PN-15/2023 (ogłoszenie z dnia 6 czerwca 2023 r. nr 2023/BZP 00248939), nie złożono żadnej oferty do Zamawiającego do godz. 10:00 w dniu 14 czerwca 2023 r. (termin składania ofert). W związku z tym postępowanie w tej części zostało unieważnione (podstawa prawna: art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75815,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BMM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133193640
7.3.3) Ulica: Rzeszowska
7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 36-060
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
MARCEL S.A., 05-220 Zielonka
Udział procentowy: ok. 30% zamówienia.
Prace mające na celu: automatyczne wytwarzanie elektronicznych dokumentów sprawozdań z badań, w formacie zgodnym z PIK HL7 CDA oraz odsyłania ich do systemu informatycznego zleceniodawcy badań (lub innego systemu realizującego deponowanie EDM), z wykorzystaniem interfejsu HL7 dla laboratorium ZOZ nr 2 ul. Fredry 9 w Rzeszowie.
W ramach prac konfiguracyjno-wdrożeniowych zostanie wykonana:
- aktualizację oprogramowania Centrum,
- rozszerzenie funkcji systemu o możliwość generowania zgodnych z PIK HL7 CDA dokumentów wynikowych,
- rozszerzenie działającej wg standardu HL7 integracji LIS – HIS o możliwość odsyłania wytworzonych dokumentów EDM do systemu informatycznego zleceniodawcy.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75815,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Obsługa, konserwacja, utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych na ciągach DW administrowanych przez PZDW w Rzeszowie w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2025 - 5 zadań
- Przedłużenie ważności licencji Microsoft 365
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (kat. III) w 2025 roku z kuchni w kompleksach znajdujących się w rejonie działania 34. WOG Rzeszów
- Przeglądy konserwacyjne i serwis 5 dźwigów osobowych.
- Sprzedaż wraz dostarczeniem stołu antywibracyjnego granitowego
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Zakup oprogramowania
- Przedłużenie serwisów bezpieczeństwa oraz usług wsparcia serwisowego dla posiadanej przez Zamawiającego zapory sieciowej
- Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.