Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00318672/01 - Wynik z dnia 2023-07-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO DO BUDYNKÓW I LOKALI SĄDU REJONOWEGO W WAŁBRZYCHU”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W WAŁBRZYCHU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325328
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@walbrzych.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.walbrzych.sr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
SĄD
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
WYMIAR SPRAWIEDLIWOŚCI
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO DO BUDYNKÓW I LOKALI SĄDU REJONOWEGO W WAŁBRZYCHU”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db024710-1648-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282024
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024337/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO DO BUDYNKÓW I LOKALI SĄDU REJONOWEGO W WAŁBRZYCHU
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-db024710-1648-11ee-a60c-9ec5599dddc13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
szczegółowe informacje zawarto w Rozdziale 11 SWZ.
1) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zdefiniowanych w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r., poz. 344 ze zm.);
2) W sytuacji awarii lub niedostępności Systemu uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego poprzez System/ Platformę zakupową, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej e-mail: przetargi@walbrzych.sr.gov.pl – nie dotyczy składania ofert.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Wykonawcy powinni posługiwać się wskazanym w SWZ i ogłoszeniu nr ref postępowania, a mianowicie: ZP-4/2023/P.
2) Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
3) Warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia reguluje Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia dostępny na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/
4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji/ dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców (wymagana akceptacja Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu Wykonawcy).
oraz opisane szczegółowo w Rozdziale 11 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowo opisane w Rozdziale 21 SWZ
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sąd Rejonowy w Wałbrzychu, ul. Słowackiego 10, 58-300 Wałbrzych, tel. 74 84 30 300; e-mail: iodo@walbrzych.sr.gov.pl
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Sądzie Rejonowym w Wałbrzychu jest Pani Magdalena Dudzic-Goljasz, e-mail: iodo@walbrzych.sr.gov.pl
3. Pani/Pana dane osobowe (Wykonawcy) przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO DO BUDYNKÓW I LOKALI SĄDU REJONOWEGO W WAŁBRZYCHU” nr ref. ZP-4/2023/P.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowo opisane w Rozdziale 21 SWZ
Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-4/2023/P
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest „KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO DO BUDYNKÓW I LOKALI SĄDU REJONOWEGO W WAŁBRZYCHU” w okresie 12 miesięcy, a jego szczegółowy opis zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”), który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
2. Dostarczanie gazu będzie się odbywać na podstawie umowy kompleksowej.
3. Sprzedaż i dystrybucja paliwa gazowego odbywać się będzie w zgodzie z parametrami jakościowymi paliwa gazowego oraz wskaźnikami jakości i niezawodności dostaw paliwa gazowego określonymi w zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej Operatora Systemu Dystrybucyjnego.
4. Dostarczony gaz ziemny powinien spełniać wymagania prawne i parametry techniczne zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.)
i aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie oraz ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego oraz zasadach postępowania w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa paliwowego państwa i zakłóceń na rynku naftowym (Dz.U. z 2022 r. poz. 411, z 2021 r. poz. 1357 ze zm.).
5. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia standardów jakościowych obsługi Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa energetycznego, w szczególności z Rozdziałem 8 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu gazowego (Dz. U. z 2018 r., poz. 1158 ze. zm.) dot. parametrów jakościowych paliw gazowych, standardów jakościowych obsługi odbiorców oraz sposobu załatwiania reklamacji. Wykonawca powinien zapewnić ciągłość dostaw bez jakichkolwiek przerw w dostawach i posiadać rezerwę gwarantującą ciągłość dostaw.
6. Wykonawca wypowie obowiązujące umowy dotychczasowym Wykonawcom, aby umożliwić podpisanie nowych umów, o ile będzie to konieczne. Warunkiem rozpoczęcia dostaw we wskazanym terminie jest skuteczne wygaśnięcie obowiązujących umów oraz skuteczne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy – jeżeli dotyczy.
7. Zamawiający nie formułuje oświadczenia w zakresie podatku akcyzowego. Zamawiający zaakceptuje wzór oświadczenia w sprawie akcyzy przedstawiony przez Wykonawcę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
65210000-8 - Przesył gazu
65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
CENA=100%
- do celów porównawczych, przyjmuje się, że 1%= 1 pkt,
- oferta złożona przez danego Wykonawcę otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów.
Oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w złożonych już ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach wskazanych w Rozdziale 6 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziałuw postępowaniu w zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, iż posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwem gazowym, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne, tj.:
a) posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwem gazowym ziemnym wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,
oraz
b) w przypadku Wykonawcy będącego właścicielem sieci dystrybucyjnej aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,
c) w przypadku Wykonawcy nie będącego właścicielem sieci dystrybucyjnej aktualną/ważną umowę podpisaną z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji gazu ziemnego umożliwiającą realizowanie dostaw do punktów odbioru opisanych w OPZ, zawartą na okres nie krótszy niż termin realizacji zamówienia.
UWAGA:
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z Wykonawców musi posiadać uprawnienia do prowadzenia określonej działalności i zrealizuje dostawy, do realizacji których te uprawnienia są wymagane (zgodnie z art.117 ust. 2 ustawy Pzp).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie warunku zdolności technicznej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
b) w zakresie warunku zdolności zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
− art. 108 ust. 1 pkt 1 i pkt 2 Ustawy Pzp,
− art. 108 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne tytułem środka karnego
sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,
w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie ww. dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz podmiot udostępniający zasoby;
Uwaga:
dokument może zostać złożony w postaci dokumentu elektronicznego, otrzymanego w postaci papierowej, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Wykonawcy.
w przypadku składania informacji z Krajowego Rejestru Karnego otrzymanego przez Wykonawcę za pomocą systemu informatycznego, Wykonawca składa w Systemie wszystkie pliki jakie otrzymał z Krajowego Rejestru Karnego. Wykonawca nie podpisuje otrzymanych plików;
b) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ,
w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie ww. dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz podmiot udostępniający zasoby;
c) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie ww. dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
d) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych złożonym wraz z ofertą dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego
w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - obowiązek dotyczy również podwykonawcy (podstawy wykluczenia) i podwykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby (podstawy wykluczenia i spełnianie warunku) - wzór stanowi załącznik nr 8 do SWZ;
Oświadczenia muszą być sporządzone w formie elektronicznej, złożone w Systemie i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym składającego oświadczenie;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
d) aktualnej koncesji wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na wykonywanie działalności
w zakresie obrotu gazem ziemnym;
e) aktualnej koncesji wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na wykonywanie działalności w zakresie dystrybucji gazem ziemnym wysokometanowym E lub (jeżeli Wykonawca nie jest właścicielem sieci na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostaw gazu ziemnego) ważną Umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji paliwa gazowego umożliwiającą realizowanie dostaw do punktów odbioru objętych postępowaniem;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
wykaz zawarto w Rozdziale 7 SWZ1) oświadczenie Wykonawcy, z którego wynika jakie części zamówienia wykonywać będą poszczególni Wykonawcy występujący wspólnie lub podwykonawca – wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ;
Uwaga: oświadczenie należy wypełnić w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców
o udzielenie zamówienia (dotyczy także części zleconej podwykonawcy);
2) oświadczenie, z którego wynika zobowiązanie podmiotu udostępniającego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ – jeśli dotyczy;
3) oświadczenie składane w związku z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – wzór oświadczenia zawarto w załączniku nr 4 do SWZ.
Uwaga: w przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o zamówienie (konsorcjum, spółki cywilne) oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia;
Oświadczenie składa także podmiot udostępniający zasoby oraz podwykonawca, jeśli Wykonawca przewiduje powierzenie realizacji części zamówienia podwykonawcy;
4) pełnomocnictwo lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli w imieniu (odpowiednio: Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) – w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
a) pełnomocnictwo winno określać jego zakres, być podpisane przez osobę/-y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą,
b) pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania w postępowaniu, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia;
Uwaga:
w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składają Wykonawcy wspólnie. W tym celu załączają do oferty dokument, który będzie potwierdzał ustanowienie pełnomocnika (np. lidera konsorcjum).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:1) Wykonawcy mogą wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) ubiegać się o udzielenie zamówienia. Ustanawiają wówczas pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty;
2) Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalne jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców
Podmioty wymienione powyżej zobowiązane są do złożenia dokumentów zgodnie z zapisami Rozdziału 7 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie przepisów Ustawy Pzp oraz/ i postanowień zawartych w projekcie Umowy - stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-07 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-05
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca może podpisać dokumenty za pomocą:1) kwalifikowanego podpisu elektronicznego;
2) podpisu zaufanego udostępnianego na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej;
3) podpisu osobistego udostępnianego w dowodzie osobistym wydanym po dniu 4 marca 2019 r.
(UWAGA: podpis osobisty nie jest równoznaczny z podpisem własnoręcznym)
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Utrzymanie zieleni wysokiej na terenach stanowiących własność Gminy Wałbrzych - zadanie I (II)
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości terenu przy siedzibie Zamawiającego oraz sprzątania pomieszczeń biurowych wraz z dostawą środków czystości w siedzibie DWUP , z podziałem na 2 części.
- "Świadczenie usługi fizycznej ochrony mienia Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu przy ul. Ogrodowej 5B "
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich stropu drewnianego w salonie włoskim w Zamku Książ w Wałbrzychu
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich żyrandoli w Sali Maksymiliana Zamku Książ
- Dostawa ręczników papierowych, dozowników do ręczników w roli, mydła w piance
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Publiczna Szkoła Podstawowa w Piotrkowie Kujawskim. Kompleksowa dostawa gazu ziemnego w roku 2025.
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO - Postępowanie powtórzone II
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego grupy E (wysokometanowy) na potrzeby Sądu Rejonowego w Busku-Zdroju w roku 2025"
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń służbowych należących do Zarządu Dróg Powiatowych w Nisku
- Zakup paliwa gazowego, obejmujący dystrybucję i zakup gazu dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy na okres od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E na potrzeby Urzędu Statystycznego we Wrocławiu Oddział w Wałbrzychu
więcej: Gaz ziemny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.