Ogłoszenie z dnia 2021-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00225994/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Węgliniec i jej jednostek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Węgliniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821411
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Węgliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-940
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wegliniec@wegliniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegliniec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.wegliniec.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Węgliniec i jej jednostek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58a30bfb-2814-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282065
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003998/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Węglniec i jej jednostek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225994/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.22.2021.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Węgliniec i jej jednostek”.
2. Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż energii elektrycznej do:
1) 64 punktów odbioru energii, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Gmina Węgliniec:
a) dla zasilania m.in. oświetlenia ulicznego, świetlicy, domów przedpogrzebowych, budynku Urzędu Gminy i Miasta Węgliniec, PSZOK, fontanna;
2) 2 punktów odbioru energii, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Szkoła Podstawowa w Czerwonej Wodzie:
a) dla zasilania budynku szkoły i budynku świetlicy;
3) 4 punkty poboru energii, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Szkoła Podstawowa w Ruszowie:
a) 3 punktów odbioru energii dla zasilania budynku szkoły, budynku sali gimnastycznej oraz boisk sportowych ORLIKI;
b) 1 punkt odbioru energii dla zasilania budynku Gimnazjum.
4) 5 punktów poboru energii, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Szkoła Podstawowa w Węglińcu:
a) 3 punktów odbioru energii dla zasilania budynku szkoły, budynku świetlicy, hala sportowa;
b) 1 punkt odbioru energii dla zasilania budynku szkoły podstawowej w Starym Węglińcu, będąca filią szkoły Podstawowej w Węglińcu;
c) 1 punkt odbioru energii dla zasilania budynku Gimnazjum.
5) 1 punkt odbioru energii, dla którego płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Przedszkole Miejskie w Węglińcu:
a) dla zasilania budynku przedszkola.
6) 12 punktów odbioru energii, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Węglińcu:
a) dla zasilania budynku Domu Kultury w Ruszowie, Dom Kultury w Zielonce, Dom Kultury w Czerwonej Wodzie, Węglinieckie Centrum Kultury w Węglińcu, Biblioteka Publiczna w Węglińcu, Dom Kultury w Starym Węglińcu, Dom Kultury w Jagodzinie, Biblioteka w Jagodzinie 30, Świetlica Środowiskowa w Piasecznej, Świetlica wiejska w Kościelnej Wsi.
7) 24 punkty odbioru energii, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Zakład Usług Komunalnych w Węglińcu:
a) dla zasilania obiektów.
3. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną łącznie - 112.
4. Zestawienie punktów odbioru wraz z warunkami rozliczeń wyszczególniono w osobnym załączniku do SWZ.
5. Usługi dystrybucji będą świadczone na podstawie odrębnej umowy.
6. Wykonawca zobowiązuje się do złożenia Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego (OSD), w imieniu Zamawiającego, zgłoszenia o zawarciu umowy na sprzedaż energii elektrycznej.
7. Planowana wysokość zużycia energii elektrycznej w okresie trwania umowy dla poszczególnych punktów poboru określonych w załączniku nr 1 wynosi ok. 1294 MWh. W tym energia rozliczana:
a) całodobowo w grupie C11,
b) w grupie szczytowej C12a,
c) w grupie pozaszczytowej C 12a,
d) w grupie dziennej O12,
e) w grupie nocnej O12,
f) w grupie całodobowej G11,
g) w grupie całodobowej C21.
8. Ewentualna zmiana (wzrost lub spadek) planowanego zużycia nie będzie skutkował dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w dokumentacji przetargowej.
9. Moc umowna, warunki jej zmiany oraz miejsce dostarczenia energii elektrycznej określana jest każdorazowo w umowie o świadczenie usług dystrybucji zawartej pomiędzy Zamawiającym a OSD.
10. Wykonawca zobowiązuje się również do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach umowy. Wykonawca dokonywać będzie bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego na podstawie standardowego profilu zużycia o mocy umownej określonej w złączniku do SWZ. Koszty wynikające z dokonania bilansowania uwzględnione są w cenie energii elektrycznej Zamawiający oświadcza, że wszystkie prawa i obowiązki związane z bilansowaniem handlowym z umowy, w tym zgłaszanie grafików handlowych do OSD, przechodzą na Wykonawcę.
11. Energia elektryczna kupowana na podstawie umowy zużywana będzie na potrzeby odbiorcy końcowego, co oznacza, że Zamawiający nie jest przedsiębiorstwem energetycznym w rozumieniu ustawy Prawo Energetyczne. Standardy jakości obsługi klienta zostały określone w obowiązujących przepisach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne. W przypadku niedotrzymania jakościowych standardów obsługi Zamawiającemu przysługuje prawo bonifikaty według stawek określonych w § 42 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 6 marca 2019r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. 2019r. poz. 503) lub w każdym później wydanym akcie prawnym dotyczącym jakościowych standardów obsługi.
12. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w ilości do 20% zamówienia podstawowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 830825,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 983621,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 830825,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130268082
7.3.3) Ulica: ul.8-ego Marca 6
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-959
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 830825,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usługi dystrybucji na rzecz WARR S.A. do 31.12.2025 r.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca dostawę energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Zakup energii elektrycznej
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ w Turku.
- Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Aleksandrów
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.