Ogłoszenie z dnia 2021-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00225255/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Konstantynów Łódzki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstantynów Łódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zgierska 2
1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 42 211 11 73, 42 211 19 03, 42 211 15 94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konstantynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.konstantynow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/konstantynow_lodzki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstantynów Łódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7311993975
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 75
1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: basen@basen-konstantynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://basen-konstantynow.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstantynów Łódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7311993975
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kcpr.konstantynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kcpr.bip.gov.pl/
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstantynów Łódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej im. Bł. Rafała Chylińskiego
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopskonstantynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mopskonstantynow.pl/
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstantynów Łódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 731199397
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Daszyńskiego 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@p1konstantynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@p1konstantynow.pl
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstantynów Łódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 731199397
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sadowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@p2konstantynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://p2konstantynow.wikom.pl/
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstantynów Łódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 731199397
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łódzka 117
1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp2konstantynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp2konstantynow.pl
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstantynów Łódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7311993975
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 75
1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp2konstantynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp2konstantynow.pl
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstantynów Łódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7311993975
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lutomierska 4
1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p3@bajka.konstantynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://p3bajka.bip.gov.pl/
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstantynów Łódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7311993975
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sadowa 5/7
1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp5.konstantynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp5konstantynow.wikom.pl/
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Biblioteka Publiczna w Konstantynowie Łódzkim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7311850721
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 10
1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@biblioteka.konstantynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://biblioteka.konstantynow.pl/
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7271080919
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łódzka 28
1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mok.konstantynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mok.konstantynow.pl/
Zamawiający 13
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7311731057
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sadowa 10
1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzoz.konstantynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.konstantynow.pl/?bip=1&cid=180
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Konstantynów Łódzki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23ebe572-2772-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282099
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001886/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Konstantynów Łódzki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225255/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2021.ŁP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 812597,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do wszystkich obiektów wymienionych w Załączniku nr 1 do SWZ, w okresie od dnia skutecznego przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy, nie wcześniej jednak niż z dniem 01.01.2022 r. do dnia 31.08.2022 r., zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne.
2. Lista obiektów objętych przedmiotem zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 946525,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1124909,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 946525,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8130268082
7.3.3) Ulica: ul. 8-go Marca 6
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-959
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 946525,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-08-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. W imieniu i na rzecz Gminy Konstantynów Łódzki oraz jej jednostek organizacyjnych wymienionych w poz. 1.1 – 1.11 Załącznika nr 1 do SWZ została zawarta jedna umowa, w której reprezentantem jest Gmina Konstantynów Łódzki.
2. W imieniu i na rzecz poniższych podmiotów:
2.1. Miejska Biblioteka Publiczna w Konstantynowie Łódzkim, pl. Tadeusza Kościuszki 10, 95-050 Konstantynów Łódzki,
2.2. Miejski Ośrodek Kultury, ul. Łódzka 28, 95-050 Konstantynów Łódzki,
2.3. Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Sadowa 10, 95-050 Konstantynów Łódzki,
zostały zawarte odrębne umowy, w których każda ze wskazanych jednostek występuje samodzielnie we własnym imieniu.
INNE PRZETARGI Z KONSTANTYNOWA ŁÓDZKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż paneli fotowolt. dla oczyszczalni ścieków w Łaniętach i dla stacji uzdatniania wody Anielin- Pomarzany oraz montaż paneli fotowolt. i pomp ciepła dla świetlicy wiejskiej w Suchodębiu
- Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej na potrzeby RCKiK w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa energii elektrycznej do budynków zlokalizowanych przy ul. Mińskiej 65 oraz Chodakowskiej 26/32 w Warszawie obejmująca dostawę i dystrybucję
- Dostawa energii elektrycznej dla Miasta Rawa Mazowiecka oraz jednostek organizacyjnych
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usługi jej dystrybucji do WITU OBD w Stalowej Woli
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.