Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00188450/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa komponentów do utylizacji wód zasolonych - część II - dostawa wapna budowlanego hydratyzowanego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa komponentów do utylizacji wód zasolonych - część II - dostawa wapna budowlanego hydratyzowanego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4309c9ad-de9d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282109
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00188450
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2023/EZM/51
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 249000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostarczeniem przez Wykonawcę za wynagrodzeniem (dostawa), na zasadach określonych w umowie, wapna budowlanego hydratyzowanego CL 90-S, spełniającego wymagania jakościowe zawarte w normie PN-EN 459-1:2015-06 lub o parametrach równoważnych , w maksymalnej ilości 150 ton dostarczanego w autocysternach samowyładowczych oraz 1,80 tony pakowanego w worki o wadze 20-30 kg zwanego dalej „przedmiotem zamówienia”, Zamawiający uzna następujące parametry za potwierdzające równoważność:
• zawartość CaO+MgO – min. 90%,
• zawartość MgO - max. 5%,
• zawartość CO2 - max. 4%,
• zawartość SO3 - max. 2%,
• zawartość wolnej wody - max 2%,
• ciężar nasypowy - poniżej 0,46 kg/dm3,
• pozostałość na sicie 0,09mm - max. 7%,
• pozostałość na sicie 0,20mm - max. 2%,
• stałość objętość – pozytywna,
• głębokość wnikania - 10-50mm,
• zawartość powietrza - poniżej 12%.
2. Warunki dostawy.
2.1. Wykonawca na zlecenia Zamawiającego zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać przedmiot zamówienia sukcesywnie, partiami, w okresie trwania umowy, maksymalnie w 36 partiach.
2.2. Ilość i rodzaj elementów przedmiotu zamówienia, jakie będą sprzedane i dostarczone w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w zleceniu, o którym mowa w pkt 2.1.
2.3. Zamawiający będzie składać zlecenia Wykonawcy pocztą elektroniczną.
2.4. Wykonawca zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać elementy przedmiotu zamówienia w terminie do 3 dni roboczych od daty przekazania zlecenia.
2.5. O przygotowaniu zlecenia Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na jeden dzień przed wymaganym terminem dostarczenia.
2.6. Jeżeli termin dostawy przypada na dzień objęty zakazem poruszania się samochodów ciężarowych, dostawa winna zostać wykonana następnego dnia roboczego.
2.7. Jednorazowa dostawa partii wapna dostarczanego w autocysternach samowyładowczych może stanowić minimum 4 tony, natomiast maksymalnie 7 ton.
2.8. Jednorazowa dostawa partii wapna pakowanego w worki o wadze 20-30 kg może stanowić minimalnie 0,9 tony, natomiast maksymalnie 1,8 tony i może zostać zamówiona w maksymalnie 2 partiach w trakcie trwania umowy.
2.9. Dostawy partii przedmiotu zamówienia odbywać się będą nie częściej niż 3 razy w miesiącu.
2.10. Miejsce dostawy – Dział Utylizacji Wycieków Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32–020 Wieliczka, Park Kingi 1.
2.11. Godziny dostawy ustala się od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 5.00 do 23.00.
4.12. Transport i rozładunek przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w autocysternach samowyładowczych, z własną pompą pneumatyczną, na koszt Wykonawcy.
2.13. Zawory spustowe cysterny powinny posiadać plomby. Zerwana lub uszkodzona plomba upoważnia Zamawiającego do nie przyjęcia dostawy danej partii przedmiotu zamówienia.
2.14. W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę zanieczyszczonej partii przedmiotu zamówienia, Zamawiający przeprowadzi procedurę czyszczenia zbiornika magazynowego (zasobnika wapna), dwóch zbiorników rozchodowych mleczka wapiennego oraz całej instalacji dawkującej mleczko wapienne. Zamawiający naliczy karę umowną na zasadach wskazanych we wzorze umowy.
2.15. Przed każdym rozładunkiem przedmiotu zamówienia, jak również po jego zakończeniu, Wykonawca może zostać zobowiązany do zważenia autocysterny na wadze samochodowej stanowiącej własność Zamawiającego, zlokalizowanej przy szybie Kościuszko, ul. Kościuszki 2, 32 – 020 Wieliczka (ok. 1 km od miejsca dostawy).
2.16. Ważenie będzie się odbywać według następujących zasad:
1) ważeniu będzie podlegać cała dostarczona partia przedmiotu umowy,
2) ważenie partii przedmiotu umowy odbywa się poprzez ważenie autocysterny przed wyładunkiem przedmiotu umowy oraz po jego wyładunku,
3) po zakończeniu ważenia kierowca otrzymuje zapis warzenia, który zatrzymuje jako dowód ważenia.
2.17. Zamawiający dopuszcza różnicę między dokumentami przewozowymi a wynikami z ważenia partii przedmiotu zamówienia dokonywanego przez Zamawiającego w ilości 100 kg w zakresie przewozu dokonywanego jedną autocysterną. W takim przypadku podstawą do rozliczenia między Stronami będą dokumenty przewozowe.
2.18. W przypadku zaistnienia większej różnicy niż wskazana w pkt 2.17 podstawą do rozliczenia między Stronami będą wyniki ważenia partii przedmiotu zamówienia dokonywane przez Zamawiającego.
2.19. Zamawiający oświadcza, że zastosowana przez Zamawiającego waga samochodowa spełnia wszelkie wymagania obowiązujących przepisów prawa w tym w szczególności ustawy z dnia 11 maja 2001 r. Prawo o miarach, przepisów wykonawczych do tej ustawy oraz Polskiej Normy.
2.20. Do jednostkowych dostaw partii przedmiotu zamówienia winny zostać dołączone następujące dokumenty:
1) świadectwo jakości,
2) dowód wydania towaru na zewnątrz WZ lub fakturę VAT.
2.21. Do pierwszej dostawy Wykonawca winien dołączyć kartę charakterystyki substancji zarejestrowanej zgodnie z rozporządzeniem (WE) nr 1907/2006 (z późniejszymi zmianami), dla której został nadany nr REACH lub dokument, z którego wynika że przedmiot zamówienia jest zwolniony z obowiązku rejestracji REACH. Wykonawca, w przypadku zaistnienia zmian w karcie charakterystyki, winien dostarczyć nową kartę charakterystyki wraz z najbliższą dostawą przedmiotu zamówienia
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia oraz zasady jego realizacji zostały zawarte we wzorze umowystanowiącym załącznik nr 6 do SWZ, które dostępne są pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl .
4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 224721,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224721,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 224721,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Choła ZAKŁAD WAPIENNICZY „HYDRAT”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 637-010-07-83
7.3.3) Ulica: ul. Krucza Góra 56
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Marek Choła ZAKŁAD WAPIENNICZY "HYDRAT"
jakie przetargi wygrała firma
Marek Choła ZAKŁAD WAPIENNICZY "HYDRAT"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 224721,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawa narzędzi - część 1 - narzędzia ręczne"
- Zakup sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wieliczce w roku 2025 roku
- Dostawa silników SN do zespołów pompowych głównego odwadniania Kopalni Soli "Wieliczka".
- "Dostawy materiałów budowlanych: część 2 - zaprawy, cementy"
- Dostawa narzędzi - część 2 - narzędzia niskocenne i materiały wymienne.
- "Niwelacja precyzyjna sieci reperów powierzchniowych oraz pomiar wskaźników deformacji na liniach geodezyjnych"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy chemii gospodarczej i profesjonalnej oraz artykułów gospodarczych dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. gen. M. Boruty - Spiechowicza w Szczecinie - w podziale na części
- Dostawa opakowań z włókniny i krepiny
- "Dostawa leków, środków farmaceutycznych i materiałów szewnych do Apteki Szpitalnej na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- Jednorazowa dostawa bardzo drobnego proszku tlenku glinu o wysokiej czystości
- 921231 EURO.
- dostawa odczynników chemicznych, izotopowych oraz laboratoryjnych.
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.