Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00239400/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-30
- 2023/BZP 00245405/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-02
- 2023/BZP 00247753/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego 3 samochodów osobowych, na potrzeby KOWR OT Bydgoszcz, z uwzględnieniem podziału na części – 2 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hetmańska 38
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-039
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/3969021.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie Zasobem Własności Rolnej Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego 3 samochodów osobowych, na potrzeby KOWR OT Bydgoszcz, z uwzględnieniem podziału na części – 2 zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e400fa2b-fe19-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282150
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00114321/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup dwóch samochodów osobowych o napędzie silnikowym
1.2.4 Zakup samochodu osobowego o napędzie elektrycznym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00239400
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BYD.WOP.260.12.2023.MB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego (85-039 Bydgoszcz, ul. Hetmańska 38) dwóch fabrycznie nowych spalinowych samochodów osobowychSzczegółowe informacje nt. minimalnych wymagań dotyczących samochodów oraz ich wyposażenia i gwarancji:
1. samochód spalinowy fabrycznie nowy, produkcja nie wcześniej niż w roku 2023;
2. nadwozie 5 drzwiowe, 5 osobowe
3. minimalny prześwit podwozia 190 mm
4. typ lakieru – metalizowany
5. minimalna moc silnika 100 kW
6. norma emisji spalin min. EURO 6
7. napęd 4x4
8. wspomaganie kierownicy
9. regulacja kolumny kierownicy
10. ABS + ESP
11. lusterka boczne podgrzewane i regulowane elektrycznie
12. minimum 6 poduszek powietrznych
13. regulacja wysokości fotela kierowcy
14. klimatyzacja
15. immobiliser
16. centralny zamek wraz ze zdalnym sterowaniem; dwa komplety kluczyków
17. elektrycznie otwierane i zamykane szyby, minimum w drzwiach przednich
18. system multimedialny z funkcją replikacji ekranu telefonu komórkowego lub z nawigacją
19. czujniki cofania lub kamera cofania
20. gniazdo zasilania 12V
21. gniazdo USB
22. trójkąt odblaskowy
23. gaśnica
24. apteczka
25. dywaniki gumowe
26. komputer pokładowy
27. pojemność bagażnika min 350 dm3 przy podniesionych oparciach siedzeń
28. koła samochodu z oponami letnimi lub wielosezonowymi – opony wyprodukowane w 2023 roku, spełniające wymagania producenta samochodu z napędem 4x4
29. gwarancja mechaniczna - min. 3 lata z limitem 100 tys. km
30. powłoki lakiernicze - min. 2 lata
31. perforację nadwozia - min. 6 lat
32. Serwis ASO producenta samochodu na terenie miasta Bydgoszcz lub w promieniu do 50km od siedziby Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 203252,03 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego (85-039 Bydgoszcz ul. Hetmańska 38) jednego fabrycznie nowego osobowego samochodu elektrycznegoSzczegółowe informacje nt. minimalnych wymagań, dotyczących samochodu oraz jego wyposażenia i gwarancji:
1. samochód osobowy, 5-cio miejscowy, fabrycznie nowy, produkcja nie wcześniej niż w roku 2023;
2. minimalny zasięg na jednym ładowaniu baterii: 445 km, obliczony wg procedury WLTP w cyklu mieszanym (“Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure” to procedura w zakresie norm zużycia paliwa, dwutlenku węgla oraz emisji spalin.)
3. minimalna moc silnika 130 KW;
4. minimum 6 poduszek powietrznych;
5. klimatyzacja;
6. system multimedialny
7. kamera cofania;
8. gniazdo USB;
9. trójkąt odblaskowy;
10. dywaniki;
11. gaśnica;
12. apteczka;
13. kable do ładowania z sieci 230V
14. niezbędna dokumentacja do uzyskania dofinansowania z programu "Mój elektryk" NFOŚiGW
15. gwarancja mechaniczna - min. 5 lat z limitem 100 tys. km
16. gwarancja na baterię - min. 5 lat z limitem 100 tys. km
17. Serwis ASO producenta samochodu na terenie miasta Bydgoszcz lub w promieniu do 50km od siedziby Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144900-7 - Pojazdy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248706,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: YAMA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542207846
7.3.3) Ulica: ul. Szosa Gdańska 28
7.3.4) Miejscowość: Myślęcinek
7.3.5) Kod pocztowy: 86-031
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195390,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201720,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201720,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WARO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 547-193-61-52
7.3.3) Ulica: ul. Roździeńskiego 214
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-315
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Zamawiający informuje, że dysponując środkami, zwiększył kwotę przeznaczoną na realizację zadania nr 2 do ceny oferty najkorzystniejszej.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Druk materiałów informacyjnych Urzędu Miasta Bydgoszczy
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania 11831 pn. "Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego terenu przy budynku nr 52 użytkowanego przez Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej w Bydgoszczy"
- Objęcie Ochroną Ubezpieczeniową Odpowiedzialności Cywilnej oraz Majątku Administracji Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy na rok 2025
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pojazdu osobowego (busa) przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich w Szkole Podstawowej Specjalnej nr 327 im. dr Anny Lechowicz przy ul. Białobrzeskiej 44 w Warszawie
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego typu SUV dla Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Lubelskim
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kłodzku
- "Zakup i dostawa elektrycznego pojazdu ciężarowego typu hakowiec"
- Najem długoterminowy trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych, w tym: dwóch samochodów elektrycznych oraz jednego samochodu z silnikiem benzynowym na potrzeby Urzędu Dzielnicy Targówek.
- Zakup samochodu służbowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kępnie
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.