Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00213410/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-12
- 2023/BZP 00235461/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z podziałem na II części:
Część I „Fotowoltaika – SUW Wola Książęca”,
Część II „Fotowoltaika na budynku Urzędu Gminy w Kotlinie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOTLIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców Wielkopolskich 3
1.5.2.) Miejscowość: Kotlin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-220
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627405481
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@kotlin.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotlin.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.kotlin.com1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z podziałem na II części:Część I „Fotowoltaika – SUW Wola Książęca”,
Część II „Fotowoltaika na budynku Urzędu Gminy w Kotlinie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81bc371e-f0a1-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282178
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030934/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Fotowoltaika - SUW Wola Książęca, Fotowoltaika na budynku Urzędu Gminy Kotlin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00213410
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I „Fotowoltaika – SUW Wola Książęca”,Realizacja części I polegać będzie na:
- budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy 20kW z możliwością późniejszej rozbudowy na terenie SUW w Woli Książęcej.
Zamówienie obejmuje w szczególności:
- wykonanie dokumentacji wraz z kompleksową obsługą w zakresie uzgodnień dokumentacji z ENERGA OPERATOR,
- uzgodnienie projektu instalacji pod względem ochrony przeciw pożarowej,
- montaż paneli fotowoltaicznych moduły monokrystaliczne półogniwowe MBB o nominalnej mocy max. 430-470W o sprawności maksymalnej 20,7% z dodatkowa tolerancją mocy od 0 do 5W,
- montaż falownika lub falowników dla maksymalnej mocy paneli fotowoltaicznych 20000W przy napięciu nominalnym 585V, ilość MPPT -4, moc wyjściowa prądu AC 20000W maksymalna moc wyjściowa 20500VA, przy maksymalnym natężeniu prądu 40,5A o maksymalnej sprawności 98,8%,
- wykonanie konstrukcji dla paneli fotowoltaicznych naziemnych - stal nierdzewna,
- wykonanie niezbędnego okablowania instalacji przewodami DC 6 mm2,
- montaż niezbędnych wyłączników p.poż,
- rozbudowa rozdzielni głównej RG,
- ułożenie w ziemi przewodów 4x35 mm2,
- włączenie do instalacji zasilania awaryjnego stacji agregatem zewnętrznym pracującym w trybie automatycznym włącz – załącz – wyłącz – włącz,
- uruchomienie, wykonanie niezbędnych badań/pomiarów elektrycznych wykonanych instalacji fotowoltaicznych,
- dostarczenie niezbędnych dokumentów, atestów do zawarcia umowy z ENERGA OBRÓT,
- przeszkolenie obsługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09330000-1 - Energia słoneczna
4.5.5.) Wartość części: 93495,94 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja części I polegać będzie na:- budowie/rozbudowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 10kW z możliwością późniejszej rozbudowy na budynku Urzędu Gminy w Kotlinie,
- przyłączenie do już istniejącej instalacji PV na budynku UG w Kotlinie.
Zamówienie obejmuje w szczególności:
- wykonanie dokumentacji wraz z kompleksową obsługą w zakresie uzgodnień dokumentacji z ENERGA OPERATOR,
- uzgodnienie projektu instalacji pod względem ochrony przeciw pożarowej,
- montaż paneli fotowoltaicznych moduły monokrystaliczne półogniwowe MBB o nominalnej mocy max. 430-470W o sprawności maksymalnej 20,7% z dodatkowa tolerancją mocy od 0 do 5W,
- montaż falownika lub falowników dla maksymalnej mocy paneli fotowoltaicznych 10000W przy napięciu nominalnym 585V, ilość MPPT -4, moc wyjściowa prądu AC 10000W maksymalna moc wyjściowa 20500VA, przy maksymalnym natężeniu prądu 40,5A o maksymalnej sprawności 98,8%,
- wykonanie konstrukcji dla paneli fotowoltaicznych dachowa dwu palowa aluminiowa i stal nierdzewna, z odpowiednim systemem mocowań dla danego typu dachu,
- wykonanie niezbędnego okablowania instalacji przewodami DC 6 mm2,
- montaż niezbędnych wyłączników p.poż,
- rozbudowa rozdzielni głównej RG,
- ułożenie w ziemi przewodów 4x35 mm2,
- uruchomienie, wykonanie niezbędnych badań/pomiarów elektrycznych wykonanych instalacji fotowoltaicznych,
- dostarczenie niezbędnych dokumentów, atestów do zawarcia umowy z ENERGA OBRÓT,
- przeszkolenie obsługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09330000-1 - Energia słoneczna
4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68954,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68954,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zielony Prąd Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6731907479
7.3.3) Ulica: Miła 49
7.3.4) Miejscowość: Szczecinek
7.3.5) Kod pocztowy: 78-400
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68954,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45282,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58967,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45282,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zielony Prąd Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6731907479
7.3.3) Ulica: Miła 49
7.3.4) Miejscowość: Szczecinek
7.3.5) Kod pocztowy: 78-400
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45282,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.