Ogłoszenie z dnia 2024-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00245353/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozplantowanie tłucznia (pobocza dróg powiatowych) na terenie Powiatu Zielonogórskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zielonogórski Zarząd Dróg
1.3.) Oddział zamawiającego: Zamówienia Publiczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 97124700700011
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Górzykowo 1
1.5.2.) Miejscowość: Sulechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 385 95 00
1.5.8.) Numer faksu: 68 385 95 07
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bip.pzzd.zgo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wrota.lubuskie.pl/pzzd_gorzykowo/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzzdgorzykowo.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań zarządcy dróg
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozplantowanie tłucznia (pobocza dróg powiatowych) na terenie Powiatu Zielonogórskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8f5f90d-e1fc-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00282189
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00570690/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Rozplantowanie tłucznia (pobocza dróg powiatowych) na terenie Powiatu Zielonogórskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245353
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZZD.272.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 121200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach bieżącego utrzymania dróg w celu poprawy ich przejezdności polegające na rozplantowaniu niesortu bazaltowego o frakcji 0/31,5 mm na poboczach dróg powiatowych, dostarczonego przez Zamawiającego, na wyznaczonych przez Zamawiającego odcinkach dróg powiatowych, położonych na terenie Powiatu Zielonogórskiego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
2. Zakres robót obejmuje: - rozplantowanie przy użyciu równiarki samojezdnej, koparko-ładowarki, spycharki gąsienicowej kruszywa naturalnego łamanego o uziarnieniu 0/31,5 mm, spełniającego wymagania normy PN EN 13242 lub równoważnej oraz zagęszczenie nawierzchni drogi przy użyciu walca samojezdnego.
3. Zakres umowy obejmuje wykonanie robót na całym obszarze Powiatu Zielonogórskiego, a Zamawiający będzie wskazywał Wykonawcy konkretne odcinki dróg do rozplantowania materiału kamiennego.
4. Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w:
a) Przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
b) Szczegółowej Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 3a do SWZ;
5. Zakres rzeczowy wykonania zamówienia:
a) Mechaniczne plantowanie dostarczonego tłucznia- 20000 m2
b) Profilowanie i zagęszczanie warstwy tłucznia- 50000 m2
c) wiążąca dla stron jest cena jednostkowa oferowanych przez Wykonawcę robót,
d) cena oferowana winna obejmować kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia. Ogólna cena ofertowa musi obejmować wszelkie koszty wykonania usługi oraz koszty w niej nie ujęte, a których wykonanie jest niezbędne do prawidłowego zrealizowania zakresu umowy,
e) Zamawiający nie ponosi kosztów dojazdu i powrotu sprzętu na wyznaczone miejsca prac.
6. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) Roboty winny być realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego na zgłoszenie pisemne, drogą mailową lub telefonicznie, w którym Zamawiający określać będzie lokalizację, rodzaj, zakres, kolejność i termin wykonania.
b) Wykonanie zleceń będzie odbywało się przy wykorzystaniu brygady wyposażonej w sprzęt typu równiarka samojezdna, walec samojezdny, koparko-ładowarki oraz spycharki gąsienicowej
c) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia takiej organizacji robót, która zminimalizuje uciążliwości związane z wykonywanymi pracami dla okolicznych mieszkańców i firm oraz do uporządkowania terenu po zakończeniu robót ze szczególnym uwzględnieniem wjazdów do posesji.
d) Wykonawca ponosi wszelkie koszty dodatkowe związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi pomiary geodezyjne, koszty badań, odbiorów, odtwarzania terenu do stanu pierwotnego, ewentualnych szkód poczynionych osobom trzecim, jakie mogą wyniknąć w trakcie realizacji robót oraz inne określone w ogólnych warunkach umowy.
e) Powstający w wyniku równania wałek od strony krawędzi należy zlikwidować, aby na drodze nie gromadziła się woda.
f) Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia robót w terminie nie dłuższym niż 3 dni kalendarzowe od dnia przesłania zgłoszenia przez Zamawiającego.
7. Podany zakres rzeczowy jest orientacyjny. Zamawiający zastrzega możliwość zmian w ilości poszczególnych asortymentów robót.
8. Zastosowania materiałów oraz urządzeń posiadających aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie (aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności).
9. Obowiązki Wykonawcy:
a) Wykonawca składając ofertę winien dysponować sprzętem gwarantującym wykonanie przedmiotu zamówienia w postaci:
• 1 równiarki samojezdnej
• 1 walca drogowego
• 1 spycharki gąsienicowej
• 1 koparko- ładowarki ( lub koparki i ładowarki)
b) Wykonawca zobowiązany jest do telefonicznego informowania Zamawiającego każdego dnia roboczego o miejscu wykonywania usługi.
c) Wykonawca odpowiada za organizację i zagospodarowanie zaplecza wykonywanych robót,
d) po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren wykonywania robót,
e) pojazdy wykonujące roboty będące przedmiotem zamówienia muszą być prawidłowo oznakowane oraz muszą być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, widoczny ze wszystkich stron z dużej odległości,
f) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania pojazdów i zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników dróg w trakcie wykonywania robót,
g) Wykonawca odpowiada za szkody powstałe w wyniku prowadzonych prac, zarówno w trakcie ich realizacji, jak i w wyniku zaniechania prac lub niewłaściwego ich wykonania,
h) na odcinku prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć wszystkie drzewa, krzewy oraz rośliny wieloletnie (ochrona również bryły korzeniowej), które znajdują się w miejscach, gdzie może nastąpić ich uszkodzenie oraz prowadzić prace w sposób ograniczający do minimum zniszczenie powierzchni biologicznie czynnej.
i) roboty będą prowadzone w terenie uzbrojonym, więc Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest do powiadomienia właścicieli sieci o zamiarze prowadzenia robót. Należy wyegzekwować od właścicieli sieci oznaczenie wszystkich urządzeń znajdujących się w zasięgu objętej pracami w zakresie bieżącego utrzymania dróg o nawierzchni gruntowej na terenie powiatu zielonogórskiego. Wykonawca zobowiązany jest do regulacji odkrytych urządzeń do poziomu wykonywanej nawierzchni w uzgodnieniu z właścicielami urządzeń.
j) za stan sprzętu w trakcie wykonywania robót odpowiedzialny jest Wykonawca,
k) do odbioru, kontroli oraz kontaktowania się z wykonawcą, Zamawiający wyznaczy upoważnioną osobę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148338,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148338,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148338,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budownictwo Drogowe Drog-Bit Małgorzata Kwapiszewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9251275064
7.3.3) Ulica: Królewny Śnieżki
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-012
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUDOWNICTWO DROGOWE DROG - BIT MAŁGORZATA KWAPISZEWSKA
jakie przetargi wygrała firma
BUDOWNICTWO DROGOWE DROG - BIT MAŁGORZATA KWAPISZEWSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148338,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Sukcesywne dostawy odczynników immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora
- Budowa dróg ul. Chełmońskiego, J. Matejki, S. Wyspiańskiego w Brzeziu k. Sulechowa. Etap: ul. J. Matejki.
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawy dróg gminnych o nawierzchni mineralno-asfaltowej
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na terenie gminy Konstancin-Jeziorna w 2025 roku
- "Przebudowa drogi gminnej w Starym Polichnie nr 004626F (ul. Wodna)"
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 727 w km 60+900 do km 61+255 oraz od km 61+757 do km 63+462, gmina Wierzbica, powiat radomski, województwo mazowieckie" - nr postępowania 099/25
- Remont nawierzchni dróg powiatowych w ramach poprawy bezpieczeństwa użytkowników
- "Modernizacja dróg gminnych - budowa progów zwalniających w Rumi".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.