Ogłoszenie z dnia 2024-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00068137/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-25
- 2024/BZP 00084267/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa części budynku Gimnazjum w Urszulinie na żłobek wraz infrastrukturą towarzyszącą w ramach inwestycji pn. ,, Żłobek Publiczny w Urszulinie’’
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Urszulin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatowa 35
1.5.2.) Miejscowość: Urszulin
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-234
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@urszulin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugurszulin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://urszulin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa części budynku Gimnazjum w Urszulinie na żłobek wraz infrastrukturą towarzyszącą w ramach inwestycji pn. ,, Żłobek Publiczny w Urszulinie’’2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05159dd7-b9f6-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00282223
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
• Ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności, EFS + w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 oraz budżetu państwa na dofinansowanie realizacji zadania dotyczącego tworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH +” 2022-2029 – edycja 12.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00068137
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IP.271.4.2024.IK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania części budynku Zespołu Szkół (Gimnazjum) w Urszulinie wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach inwestycji pn.,, Żłobek Publiczny w Urszulinie’’
4.2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na adaptacji pomieszczeń budynku szkolnego przy ul. Szkolnej 23 w Urszulinie dz. nr. 242/2 i 242/5 na żłobek wraz z zagospodarowaniem terenu i utworzeniem placu zabaw. Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa ,szczegółowa specyfikacja wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót, wyżej wymieniona dokumentacja jest załącznikiem do SWZ – Zał. nr 1 do SWZ- Dokumentacja projektowa.
4.3. Zamawiający informuje , że posiada decyzje o pozwoleniu na budowę wydane przez Starostę Włodawskiego nr. 8/2024 z dnia 10.01.2024
4.4. UWAGA !
Roboty będą prowadzone na czynnym obiekcie, wobec tego Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń terenu budowy, aby nie stwarzała ona zagrożenia (potencjalnego jak i realnego) dla użytkowników placówki oraz zapewnić ciągła i nieprzerwaną pracę placówki szkolnej ( konieczne etapowanie prac budowanych)
4.5. Zakres robót między innymi :
przygotowanie protokołu spisania liczników mediów przed rozpoczęciem ich poboru i zawiadomienie o tym fakcie Zamawiającego. W przypadku braku protokołu spisania licznika mediów przez Wykonawcę w obecności Zamawiającego z których Wykonawca będzie korzystał w trakcie wykonywania umowy będzie równoznaczne ze zgodą Wykonawcy na obciążenie go przez Zamawiającego za zużyte media w sposób zryczałtowany ustalony przez Zamawiającego w trakcie lub po wykonaniu umowy,
właściwe i adekwatne zabezpieczanie terenu budowy,
wykonanie nowego podziału pomieszczeń z wydzieleniem pomieszczeń na potrzeby żłobka,
wymiana stolarki okiennej i drzwiowej ,
zamurowanie drzwi i podstemplowanie nadproży pod nowe drzwi - zgodnie z rzutem,
montaż płyt akustycznych na ścianie i kasetonów akustycznych na suficie ,
wyrównanie ścian i miejscowe gładzenie ,
położenie płytek w sanitariatach i pomieszczeniach socjalnych – w uzgodnieniu z Zamawiającym ,
położenie nowej malatury na ścianach i sufitach uzgodnionej z Zamawiającym,
montaż płyt akustycznych na ścianie i kasetonów akustycznych na suficie ,
wykonanie elewacji z wełny gr 20 cm do wysokości stropu i zastosowanie okapnika z blachy w celu zniwelowania grubości ocieplenia miedzy piętrem a parterem,
wykonanie docieplenia elewacji gr 8 cm do wysokości stropu - zgodnie z rzutem,
montaż urządzeń sanitarnych,
montaż pompy ciepła typu powietrze -woda o mocy 14,0kw,
montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy docelowej 7,99 kwp – moduły monokrystaliczne pv o mocy 470 wp , falownik fv o mocy 10 kw,,
wykonanie instalacji centralnego ogrzewania na bazie ogrzewania podłogowego oraz zasilania nagrzewnic wodnych w centralach wentylacyjnych,
odbudowa istniejących pionów,
dostarczenie dokumentacji powykonawczej po zakończeniu robót budowlanych oraz wszystkich niezbędnych dokumentów w szczególność wszelakiej dokumentacji (w tym instrukcji bezpieczeństwa pożarowego), związanej z bezpieczeństwem pożarowym, niezbędnej do odebrania budynku przez organ Państwowej Straży Pożarnej, PSSE oraz aktywne uczestniczenie w odbiorach aż do uzyskania pozwolenia na użytkowanie przez zamawiającego,
wyposażenie budynku w gaśnice p.poż. zgodnie z wytycznymi zawartymi w instrukcji bezpieczeństwa pożarowego,
oznakowanie budynku piktogramami bezpieczeństwa zgodnie z wytycznymi zawartymi w instrukcji bezpieczeństwa pożarowego a także przepisami prawa,
montaż płyt akustycznych na ścianie i kasetonów akustycznych na suficie ,
utwardzenie terenu zgodnie z dokumentacją projektową,
utworzenie placu zabaw z nawierzchnią sztuczną i urządzeniami zabawowymi zgodnie z dokumentacją projektową
umieszczenie w miejscu realizacji zadania trwałej tablicy informacyjnej, w sposób wyraźnie widoczny dla społeczeństwa, zgodnie z zasadami wskazanymi na stronie: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/fundusze-2021-2027/prawo-i-dokumenty/zasady-komunikacji-fe/, niezwłocznie po rozpoczęciu fizycznej realizacji zadania- po uzgodnieniu z Zamawiającym
prace pielęgnacyjne w tym uprzątniecie placu budowy oraz doprowadzenie go do użytkowalności szczególnie wnętrza obiektu.
Ponadto Zamawiający informuje, że:
roboty budowlane powinny być wykonywane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane,
należy przyjąć zasadę, że na poszczególne roboty wszystkie materiały muszą pochodzić z tego samego systemu, w szczególności pod względem p.poż. (zachowywanie integralności zastosowanych systemów),
zastosowane materiały budowlane powinny odpowiadać Polskim Normom i posiadać wymagane prawem certyfikaty i dopuszczenia,
Wykonawca ustali kolejność robót i przedstawi ją do zaopiniowania Zamawiającemu najpóźniej na 7 dni przed przystąpieniem do robót.
4.6. W związku z tym, że wynagrodzenie będzie miało charakter kosztorysowy przedmiary robót załączone do SWZ są wiążące. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysu ofertowego w oparciu o otrzymane od Zamawiającego przedmiar robót, przy zastosowaniu przyjętej przez siebie bazy cenowej do kosztorysowania i po doliczeniu podatku VAT. Kosztorys ofertowy musi być zgodny z przedmiarami robót i powinien zawierać podstawę wyceny robót, opis robót zgodny z opisem ujętym w przedmiarze robót, obmiar zastosowany w przedmiarze robót oraz zryczałtowaną cenę jednostkową netto dla każdej pozycji przedmiaru
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 850114,5 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1199585,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1165345,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOLTBUD KWIECIEŃ SUSZKO sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5641792859
7.3.4) Miejscowość: Krasnystaw
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BOLTBUD KWIECIEŃ SUSZKO SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BOLTBUD KWIECIEŃ SUSZKO SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1165345,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI URSZULIN
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Urszulin (ul. Nowa i Modrzewiowa)
- "Edukacja społeczności lokalnej. Organizacja warsztatów w Poleskim Parku Narodowym w latach 2025-2026"
więcej: przetargi URSZULIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali garażowo-magazynowej nr 2 na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Księdza Ożoga w Dynowie
- "Przebudowa budynku bramnego w DPS Lubsko ze zmianą sposobu użytkowania"
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.