eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GozdowoCyfryzacja Urzêdu Gminy w Gozdowie oraz jednostek podleg³ych w ramach projektu Cyfrowa Gmina



Og³oszenie z dnia 2023-06-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Cyfryzacja Urzêdu Gminy w Gozdowie oraz jednostek podleg³ych w ramach projektu Cyfrowa Gmina

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Gozdowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015951

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Krystyna Gozdawy 19

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gozdowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-213

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.5.7.) Numer telefonu: (024) 276-21-12

1.5.8.) Numer faksu: (024) 364-48-23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gozdowo.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gozdowo.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Cyfryzacja Urzêdu Gminy w Gozdowie oraz jednostek podleg³ych w ramach projektu Cyfrowa Gmina

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d5f5f8f0-15a8-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00282246

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00054341/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Realizacja projektu grantowego "Cyfrowa Gmina"

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie jest dofinansowane w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”, Dzia³ania Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, O¶ V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia – REACT-EU, Dzia³anie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d5f5f8f0-15a8-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl a w przypadku problemów technicznych Platformy przy pomocy poczty elektronicznej pod adresem e-mail: sekretariat@gozdowo.eu. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-d5f5f8f0-15a8-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r.
o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r poz. 344). W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl a w przypadku problemów technicznych Platformy przy pomocy poczty elektronicznej pod adresem e-mail: sekretariat@gozdowo.eu. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
w zak³adce „Zg³o¶ problem”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Gozdowo adres siedziby: Gmina Gozdowo, ul. Krystyna Gozdawy 19, 09-213 Gozdowo;
b) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzêdzie Gminy: iodo@gozdowo.eu;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Cyfryzacja Urzêdu Gminy w Gozdowie oraz jednostek podleg³ych w ramach projektu Cyfrowa Gmina, znak sprawy RBK.271.10.2023;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
i) nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia danych, o którym mowa o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RBK.271.10.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
I. Dostawa wraz z monta¿em/uruchomieniem:
a) Serwer
b) Zasilacz awaryjny
c) Prze³±cznik zarz±dzalny – 2 szt.
d) Urz±dzenie UTM
e) Urz±dzenie NAS
f) Dyski NAS 4 TB SATA – 2 szt.
g) Modernizacja stacji roboczych i aktualizacja oprogramowania 15 stanowisk roboczych
II. Budowa sieci Wi-Fi w szkole podstawowej w Lelicach

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urz±dzenia sieciowe

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

37453300-1 - Dyski

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wed³ug kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: III. Gwarancja na wykonan± sieæ Wi-Fi

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunek/warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy/-e:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
a) Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³nienia tego warunku udzia³u w postêpowaniu.

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
a) Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³nienia tego warunku udzia³u w postêpowaniu.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³nienia tego warunku udzia³u w postêpowaniu.

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: spe³nienie powy¿szego warunku Zamawiaj±cy oceni na podstawie:
a) wykazu robót – wed³ug za³±cznika nr 7 do SWZ. Warunek zostanie uznany za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ w sposób nale¿yty, zgodnie z przepisami i prawid³owo ukoñczy³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedn± sieæ Wi-Fi na co najmniej 10 punktów dostêpowych. Wraz z za³±cznikiem nr 7 do SWZ Wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, i¿ roboty te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane.
b) wykazu osób – wed³ug za³±cznika nr 6 do SWZ. Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje co najmniej:
• 1 osob± posiadaj±c± minimum 3 letnie do¶wiadczenie zawodowe w obszarze i zakresie instalacji i konfiguracji urz±dzeñ wchodz±cych w sk³ad sieci bezprzewodowej Wi-Fi oraz
• 1 osob± posiadaj±c± minimum 3 letnie do¶wiadczenie zawodowe w obszarze i zakresie instalacji i konfiguracji urz±dzeñ wchodz±cych w sk³ad serwera/serwerów.
c) wykazu dostaw – wed³ug za³±cznika nr 5 do SWZ. Warunek zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ w sposób nale¿yty, zgodnie z przepisami i prawid³owo ukoñczy³ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedn± dostawê serwera/serwerów wraz z konfiguracj± i wdro¿eniem Active Directory o warto¶ci co najmniej 15 000 z³ brutto. Wraz z za³±cznikiem nr 5 do SWZ Wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, i¿ dostawy te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane.
Je¿eli wykaz, o¶wiadczenia lub inne z³o¿one przez Wykonawcê dokumenty budz± w±tpliwo¶æ Zamawiaj±cego, mo¿e on zwróciæ siê bezpo¶rednio do w³a¶ciwego podmiotu, na rzecz którego dostawy by³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275 ), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ,
b) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania – za³±cznik nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykazu robót – wed³ug za³±cznika nr 7 do SWZ. Wraz z za³±cznikiem nr 7 do SWZ Wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, i¿ roboty te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane.
b) wykazu osób – wed³ug za³±cznika nr 6 do SWZ.
c) wykazu dostaw – wed³ug za³±cznika nr 5 do SWZ.
Wraz z za³±cznikiem nr 5 do SWZ Wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, i¿ dostawy te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Wype³niony formularz ofertowy (za³±cznik nr 1 do SWZ) wraz z wykazem oferowanego sprzêtu
2. Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy)
3. Zobowi±zanie podmiotu trzeciego za³±cznik nr 3 do SWZ (je¿eli dotyczy)
4. Wykaz rozwi±zañ równowa¿nych (je¿eli dotyczy)
5. Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
• Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego,
• wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem,
• je¿eli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±daæ przed zawarciem umowy
w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
a) w formularzu oferty nale¿y wskazaæ firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
b) do oferty nale¿y za³±czyæ o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane / us³ugi / dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy,
c) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by wi±za³a prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Osoba podpisuj±ca ofertê musi posiadaæ umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa za³±czonego do oferty – tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania,
d) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy,
e) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyznacz± spo¶ród siebie Wykonawcê kieruj±cego (lidera), upowa¿nionego do zaci±gania zobowi±zañ, otrzymywania poleceñ oraz instrukcji dla i w imieniu ka¿dego, jak te¿ dla wszystkich partnerów.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z art. 455 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie:
1) realizacji, przez dotychczasowego Wykonawcê, dodatkowych dostaw, których nie uwzglêdniono w zamówieniu podstawowym, o ile sta³y siê one niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki:
a) zmiana Wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci wyposa¿enia, us³ug lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana Wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla Zamawiaj±cego,
c) wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy.
2) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT,
3) terminu wykonania przedmiotu Umowy w przypadku opisanym w § 3 ust. 3,
4) zmiany umowy w przypadku zmiany przepisów prawa obowi±zuj±cych na dzieñ zawarcia umowy w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy,
5) zmiany sposobu wykonania Umowy w razie, gdy jest niezbêdna ze wzglêdów technicznych, technologicznych lub organizacyjnych, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiaj±cego lub konieczna w celu prawid³owego wykonania Umowy, a brak zmiany sposobu wykonania umowy skutkowa³by niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy pod warunkiem, ¿e Wykonawca zaoferuje rozwi±zania techniczne, technologiczne lub organizacyjne o równowa¿nych lub lepszych parametrach,
6) gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian bêdzie nastêpstwem zmian, wytycznych lub zaleceñ instytucji, która przyzna³a ¶rodki na sfinansowanie zamówienia,
7) Zmiany producenta lub modelu sprzêtu (zast±pienie produktu lub rozszerzenie asortymentu o produkt równowa¿ny lub wy¿szej jako¶ci) w przypadku:
a) zaprzestania wytwarzania produktu objêtego umow±, w tym czasowego wstrzymania produkcji, pod warunkiem i¿ odpowiednik jest tej samej lub wy¿szej jako¶ci, za cenê nie wy¿sz± ni¿ cena produktu objêtego umow±,
b) wprowadzenia do sprzeda¿y przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu, za cenê nie wy¿sz± ni¿ cena produktu objêtego umow±,
c) wprowadzenia do sprzeda¿y przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu, obok dotychczas oferowanego za cenê nie wy¿sz± ni¿ cena produktu objêtego umow±,
d) zmiany numeru katalogowego produktu, nazwy produktu, przy zachowaniu jego parametrów,
4. waloryzacja wynagrodzenia bêdzie mog³a nast±piæ od dnia wprowadzenia:
a) nowych stawek podatku od towarów i us³ug,
b) nowych zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym, ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
c) nowych zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-10 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ poprzez platformê e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-10 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.