Ogłoszenie z dnia 2024-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00223955/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-28
- 2024/BZP 00226744/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej nr 3182P na odcinku Wtórek - Biela - Wiśniewa wraz z wykonaniem bezpiecznego przejścia dla pieszych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W KONINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311060783
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętojańska 20D
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 243 02 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.konin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.konin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_konin/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi powiatowej nr 3182P na odcinku Wtórek - Biela - Wiśniewa wraz z wykonaniem bezpiecznego przejścia dla pieszych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d0d4c26-d638-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00282277
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056889/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont drogi powiatowej nr 3182P na odcinku Wtórek - Biela - Wiśniewa wraz z wykonaniem bezpiecznego przejścia dla pieszych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00223955
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.ZZ.3302.02.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej nr 3182P na odcinku Wtórek – Biela – Wiśniewa wraz z wykonaniem bezpiecznego przejścia dla pieszych.
2. Zakres rzeczowy prac obejmuje wykonanie:
1) robót pomiarowych;
2) remontu istniejącego chodnika z betonowej kostki brukowej;
3) nawierzchni przy przejściach dla pieszych z płytek chodnikowych z pasami prowadzącymi, polami uwagi i pasami ostrzegawczymi dedykowanymi dla osób niewidomych;
4) frezowania profilującego nawierzchni z wywozem materiału na miejsce wskazane przez Zamawiającego;
5) remontu oraz odmulenia dna istniejących rowów;
6) wycinki drzew i karpin wraz z wywozem na miejsce wskazane przez Zamawiającego i wykonaniem nasadzeń zastępczych;
7) remontu nawierzchni jezdni;
8) mechanicznego oczyszczenia i skropienia emulsją asfaltową podbudowy asfaltowej;
9) warstwy wyrównawczej;
10) wzmocnienia siatką zbrojeniową wykonaną z włókien szklanych powleczonych żywicami bitumicznymi;
11) warstwy wiążącej;
12) warstwy ścieralnej;
13) ścinki poboczy;
14) pobocza z granulatu asfaltowego wraz z mechanicznym zagęszczeniem;
15) skropienia poboczy emulsją asfaltową;
16) remontu przepustów drogowych;
17) demontażu istniejącego oznakowania pionowego oraz słupków;
18) montażu nowego oznakowania pionowego w tym kompletnych znaków aktywnych zasilanych solarnie,
19) nowego oznakowania poziomego z masy grubowarstwowej chemoutwardzalnej koloru białego na czerwonym tle;
20) montażu akustycznych progów zwalniających;
21) montażu tablicy informacyjnej dotyczącej Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg wg. obowiązującego wzoru.
22) montażu barier ochronnych stalowych;
23) robót wykończeniowych;
3. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany został w:
1) Dokumentacji technicznej remontu drogi, stanowiącej Załącznik nr 10 do SWZ;
2) Dokumentacji na wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 3182P w m. Biela, stanowiącej Załącznik nr 11 do SWZ;
3) Przedmiarach robót, stanowiącymi Załącznik nr 12 do SWZ;
4) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących Załącznik nr 13 do SWZ;
5) Harmonogramie rzeczowym, stanowiącym Załącznik nr 14 do SWZ;
6) Harmonogramie wypłat, stanowiącym Załącznik nr 15 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4300535,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6135597,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4300535,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Jacek Majdecki, Firma Budowlano - Usługowa "EKO-BUD" s.c. Elżbieta, Jacek Majedeccy, Lisewo 2B, 62-310 Pyzdry
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Elżbieta Majdecka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7891523802
7.3.4) Miejscowość: Lisewo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-310
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA BUDOWLANO-USŁUGOWA "EKO-BUD" S.C. ELŻBIETA, JACEK MAJDECCY
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA BUDOWLANO-USŁUGOWA "EKO-BUD" S.C. ELŻBIETA, JACEK MAJDECCY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4300535,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Utrzymanie, konserwacja i remont bieżący sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Konina
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 12 im. Kubusia Puchatka w Koninie w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 "Bolek i Lolek" w Koninie w 2025 r.
- Usługa fizycznej ochrony osób i mienia, monitoring systemu alarmowego oraz wsparcie grupy interwencyjnej w prokuraturach okręgu konińskiego w okresie 12 miesięcy tj. od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 1 "Kosmatek"w Koninie w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi "Leszczynowa Górka" w 2025r.
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.