Ogłoszenie z dnia 2024-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00210454/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-20
- 2024/BZP 00229485/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-04
- 2024/BZP 00236915/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie części wnętrza podwórzowego (I ETAP) w obrębie ulic: Komuny Paryskiej, Mierniczej, Łukasińskiego, Prądzyńskiego we Wrocławiu:
„Podwórko im. Wszystkich Mieszkańców”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932671448
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Elżbiety 3
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-111
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zzk.wroc.pl.
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zzk.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zzk-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie części wnętrza podwórzowego (I ETAP) w obrębie ulic: Komuny Paryskiej, Mierniczej, Łukasińskiego, Prądzyńskiego we Wrocławiu:„Podwórko im. Wszystkich Mieszkańców”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff1cefd2-cfc4-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00282283
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056774/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Zagospodarowanie terenu wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: Łukasińskiego, Miernicza, Prądzyńskiego, Komuny Paryskiej - ETAP I.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00210454
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZK - NZ/241/3408/7/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4357175,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Część I realizacji – roboty budowlane i wykonanie zieleni, w tym m.in.:
1) roboty ziemne i rozbiórkowe,
2) wykonanie ciągu pieszego (z ograniczonym dostępem wjazdu wyłącznie dla samochodów osób niepełnosprawnych) z płyt żelbetowych hydrofobowanych wylewanych na budowie, z oznakowanymi miejscami postojowymi dla samochodów osób niepełnosprawnych,
3) wykonanie różnych obrzeży i niskich ogrodzeń,
4) wykonanie różnych nawierzchni: płyty chodnikowe, bruk z kostki kamiennej, nawierzchnie bezpieczne placu zabaw, siłowni i boiska z SBR i EPDM, nawierzchnia mineralna utwardzana mieszanką żywic z miejscem do gry w szachy terenowe, nawierzchnia mineralna wałowana/utwardzona, zgodnie z zaprojektowaną kolorystyką posadzek (wzór na posadzkach ma symbolizować sylwetkę „JEŻA”),
5) montaż z dostawą urządzeń zabawowych, rekreacyjnych i sportowych na placu zabaw, boisku i siłowni terenowej oraz tablic regulaminowych,
6) montaż elementów małej architektury, tj. ławek, koszy na odpady, drewnianych tarasów - tzw. „mini-trybuny” i drewnianych siedzisk wg. indywidualnego projektu, słupków drogowych,
7) wykonanie i montaż trejaży pod pnącza, ogrodzeń placu zabaw, boiska i innych,
8) budowa oświetlenia parkowego i oświetlenia boiska, montaż opraw oświetleniowych ziemnych, zasilania automatycznego słupka drogowego
i przepompowni wody, z podłączeniem obiektu do sieci energetycznej oraz z siecią oświetlenia terenu,
9) wykonanie okablowania dla instalacji monitoringu miejskiego,
10) odwodnienie terenu - budowa kanalizacji deszczowej oraz odcinka ciśnieniowego kd63, zbiorników retencyjnych, ręcznej pompy wody tzw. Abisynki,
11) zabezpieczenia istniejącej sieci ciepłowniczej oraz zmiana lokalizacji studni ciepłowniczej na dz. nr 49/6 (przeniesienie studni spod „mini-trybuny”),
w uzgodnieniu z Fortum,
12) wykonanie utwardzonych, zewnętrznych placów na systemowe pojemniki na segregowane odpady komunalne,
13) karczowanie drzew po wcześniejszych wycinkach,
14) wykonanie nowej zieleni wysokiej i niskiej według projektu: nasadzenia roślin, założenia trawników,
15) wykonanie wydzielonych kwater pod organizację ogródków przed budynkami Wspólnot Mieszkaniowych,
16) prowadzenie ratowniczych badań archeologicznych i stały nadzór archeologiczny (obowiązek Wykonawcy zawarcia umowy z archeologiem),
17) wykonanie, dostarczenie i montaż 2 sztuk „baneru informacyjnego na czas budowy”, zgodnie z Instrukcją dla Wykonawcy: „Zasady oznakowania inwestycji w zakresie informacji dla mieszkańców” oraz Wytycznymi dla Wykonawcy,
18) wykonanie, dostarczenie i montaż „tablicy pamiątkowej WBO”.
Część II realizacji - 3 letnia pielęgnacja wykonanej zieleni w ramach Części I realizacji (zwana dalej „3-letnią pielęgnacją”), w tym m.in.:
1) czynności pielęgnacyjne: nawożenie, pielenie, przycinanie koron drzew, części naziemnych roślin zgodnie z wymaganiami danego gatunku, koszenie, usuwanie odrostów, podlewanie/polewanie, ochronę przed chorobami i szkodnikami,
2) wymiana obumarłych drzew, krzewów, pnączy, dosiewanie traw,
3) zabezpieczenie roślin na czas zimowy,
4) wymiana wiązadeł i palików,
5) uzupełnianie ściółki (kory/zrębek/kamienia) i gleby,
6) wywóz pozyskanej biomasy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233140-2 - Roboty drogowe
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3664337,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5995183,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3664337,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOM-Instal Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8952034105
7.3.3) Ulica: ul. Gimnazjalna 6
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-170
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3664337,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 46 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont budynku przy ul. Drzewnej 19 we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa odczynników do bieżącej diagnostyki do pracowni cytometrii w podziale na dwa pakiety.
- Remont budynku przy ul. Jedności Narodowej 48 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach położonych we Wrocławiu, w ramach rządowego programu budownictwa komunalnego - 2 Zadania.
- SZP/242-100/2025 Dostawa materiałów optomechanicznych dla Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej - zadania.
- Dostawa samochodu osobowo - terenowego z napędem 4x4 na potrzeby Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej w Siemyślu
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. 136, obręb Skała
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Kuznocin oraz Mokas
- Przebudowa dr. gminnej na dz. o nr geod. 1420 w obrębie m. Przytulanka na odc. o dł. 200 m w ramach zagospodarowania poscaleniowego we wsiach Przytulanka, Ciesze, Rusaki, Sikory w gminie Mońki
- Przebudowa biblioteki w budynku PLSP w Krakowie (dawniej ZPSP) wraz z pracami uzupełniającymi w zakresie dostosowania obiektu do aktualnie obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej
- Przebudowa ulicy Skalskiej w Olkuszu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.