Ogłoszenie z dnia 2024-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00232357/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-05
- 2024/BZP 00236006/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-07
- 2024/BZP 00239932/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-11
- 2024/BZP 00243791/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-13
- 2024/BZP 00247711/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
U/07/2024 Usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz nadzoru przy użyciu systemów elektronicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowineia@uni.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8917741.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
U/07/2024 Usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz nadzoru przy użyciu systemów elektronicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3927252b-d9ec-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00282293
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00101449/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 [93] Usługi ochrony osób i mienia wraz z obsługą portierską
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232357
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: U/07/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 1, pn.: Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Uniwersytetu Opolskiego.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają opisy przedmiotu zamówienia stanowiące załączniki nr 1A do SWZ
3. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
3.1. Na podstawie art. 95 ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. 2023 r. poz. 1465 ze zm.) osób faktycznie wykonujących wskazane w pkt. 3.2 czynności związane z realizacją zamówienia dotyczącej części nr 1 zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy.
3.2. Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę osób faktycznie wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, został określony przez Zamawiającego w:
w odniesieniu do części nr 1 – w załączniku nr 1A do SWZ (w części: Obowiązki pracowników ochrony)
3.3. Sposób weryfikacji przez Zamawiającego zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone przez Zamawiającego
w załączniku nr 3A do SWZ – Projekt umowy dot. części nr 1 zamówienia.
4. Kluczowe zadania
Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań objętych przedmiotem zamówienia.
4.1.Przez kluczowe zadania Zamawiający rozumie:
4.1.1. czynności w zakresie usług ochrony, które wymagają posiadania uprawnień, o których mowa w Rozdziale I pkt. 5.2.2. SWZ,
4.1.2. posiadania przez Wykonawcę dwóch grup interwencyjnych SUFO na terenie miasta Opola – Specjalistycznej Uzbrojonej Formacji Ochronnej, zgodnie z art. 2 ust. 7 ustawy o ochronie osób i mienia (Dz. U. 1997 nr poz. 740), której zespół liczy min. dwie osoby wyposażone i uzbrojone w broń palną oraz środki przymusu bezpośredniego, w rozumieniu art. 4 ust. 1 pkt 1 ustawy o broni i amunicji (Dz. U. 1999 nr 53 poz. 549),
4.2. Wykonawca nie może powierzyć wykonania ww. kluczowych zadań podwykonawcy.
4.3. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu oferty – załączniku nr 1 do SWZ części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać nazwy podwykonawców, o ile są już znani.
4.4. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym adresy stacjonowania grup interwencyjnych SUFO na terenie miasta Opola
4.5. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania weryfikacji wskazanych przez Wykonawcę adresów w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Opolu.
4.6. W odniesieniu do kluczowych zadań zastrzeżonych do osobistego wykonania przez Wykonawcę. Wykonawca nie może powoływać się na zdolności podmiotu udostepniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
4.7. W pozostałym zakresie, Wykonawca może powierzyć wykonanie zadań podwykonawcy.
5. Zamówienie będzie realizowane:
5.1.przez okres od dnia 28.04.2024 r. godz. 12:00 do dnia 30.03.2025 r. godz. 12:00, w odniesieniu do budynków określonych w pkt. 1 i 2 opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1A do SWZ)
5.2. przez okres od dnia 30.03.2024 r. godz. 12:00 do dnia 30.03.2025 r. godz. 12.00, w odniesieniu do budynków określonych w pkt. 3 i 4 opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1A do SWZ).
6. Jeżeli w wyniku przedłużenia się procedury udzielenia zamówienia zawarcie umowy nastąpi po dacie, w której ma nastąpić rozpoczęcie okresu obowiązywania umowy, to wykonanie umowy rozpocznie się z dniem następnym po dniu zawarcia umowy i zakończy się w dniu 30.03.2025 r. godz. 12:00.
7. Planowane godziny ochrony szczegółowo określono w Opisie przedmiotu zamówienia - załączniku nr 1A do SWZ.
8. Podjęcie obowiązków ochrony fizycznej, a tym samym odpowiedzialność Wykonawcy za powierzone mienie nastąpi zgodnie z datą rozpoczęcia świadczenia usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 661986,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 2, pn.: Usługa nadzoru przy użyciu systemów elektronicznych w obiektach Uniwersytetu Opolskiego wraz z ochroną fizyczną (grupa interwencyjna).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają opisy przedmiotu zamówienia stanowiące załączniki nr 1B do SWZ
3. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
3.1. Na podstawie art. 95 ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. 2023 r. poz. 1465 ze zm.) osób faktycznie wykonujących wskazane w pkt. 3.2 czynności związane z realizacją zamówienia dotyczącej części nr 2 zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy.
3.2. Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę osób faktycznie wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, został określony przez Zamawiającego w:
w odniesieniu do części nr 2 – w załączniku nr 1B do SWZ (pkt. 1 ppkt. a)-b); pkt. 2-3)
3.3. Sposób weryfikacji przez Zamawiającego zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone przez Zamawiającego
w załączniku nr 3B do SWZ – Projekt umowy dot. części nr 2 zamówienia.
4. Kluczowe zadania
Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań objętych przedmiotem zamówienia.
4.1.Przez kluczowe zadania Zamawiający rozumie:
4.1.1. czynności w zakresie usług ochrony, które wymagają posiadania uprawnień, o których mowa w Rozdziale I pkt. 5.2.2. SWZ,
4.1.2. posiadania przez Wykonawcę dwóch grup interwencyjnych SUFO na terenie miasta Opola – Specjalistycznej Uzbrojonej Formacji Ochronnej, zgodnie z art. 2 ust. 7 ustawy o ochronie osób i mienia (Dz. U. 1997 nr poz. 740), której zespół liczy min. dwie osoby wyposażone i uzbrojone w broń palną oraz środki przymusu bezpośredniego, w rozumieniu art. 4 ust. 1 pkt 1 ustawy o broni i amunicji (Dz. U. 1999 nr 53 poz. 549),
4.1.3. posiadania przez Wykonawcę własnej Stacji Monitorowania Alarmów (SMA) na terenie miasta Opola – niezbędnej do monitorowania sygnałów alarmowych i reagowania na sygnały otrzymane z systemu alarmowego Zamawiającego.
4.2. Wykonawca nie może powierzyć wykonania ww. kluczowych zadań podwykonawcy.
4.3. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu oferty – załączniku nr 1 do SWZ części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać nazwy podwykonawców, o ile są już znani.
4.4. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym adresy stacjonowania grup interwencyjnych SUFO na terenie miasta Opola oraz w części nr 2 - adres Stacji Monitorowania Alarmów.
4.5. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania weryfikacji wskazanych przez Wykonawcę adresów w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Opolu.
4.6. W odniesieniu do kluczowych zadań zastrzeżonych do osobistego wykonania przez Wykonawcę. Wykonawca nie może powoływać się na zdolności podmiotu udostepniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
4.7. W pozostałym zakresie, Wykonawca może powierzyć wykonanie zadań podwykonawcy.
5. Zamówienie będzie realizowane: przez okres od dnia 01.04.2024r. godz. 00:00 do dnia 30.03.2025 r. godz. 12:00.
6. Jeżeli w wyniku przedłużenia się procedury udzielenia zamówienia zawarcie umowy nastąpi po dacie, w której ma nastąpić rozpoczęcie okresu obowiązywania umowy, to wykonanie umowy rozpocznie się z dniem następnym po dniu zawarcia umowy i zakończy się w dniu 30.03.2025 r. godz. 12:00.
7. Planowane godziny ochrony szczegółowo określono w Opisie przedmiotu zamówienia - załączniku nr 1B do SWZ.
8. Podjęcie obowiązków ochrony fizycznej, a tym samym odpowiedzialność Wykonawcy za powierzone mienie nastąpi zgodnie z datą rozpoczęcia świadczenia usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 44917,07 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 3, pn.: Usługa ochrony osób i mienia podczas imprezy Piastonalia 2024.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają opisy przedmiotu zamówienia stanowiące załączniki nr 1C do SWZ
3. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
3.1. Na podstawie art. 95 ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. 2023 r. poz. 1465 ze zm.) osób faktycznie wykonujących wskazane w pkt. 3.2 czynności związane z realizacją zamówienia dotyczącej części nr 3 zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy.
3.2. Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę osób faktycznie wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, został określony przez Zamawiającego w:
w odniesieniu do części nr 3 –w załączniku nr 1C do SWZ (pkt. 8 – zatytułowany Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności)
3.3. Sposób weryfikacji przez Zamawiającego zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone przez Zamawiającego
w załączniku nr 3C do SWZ – Projekt umowy dot. części nr 3 zamówienia.
4. Kluczowe zadania
Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań objętych przedmiotem zamówienia.
4.1.Przez kluczowe zadania Zamawiający rozumie:
4.1.1. czynności w zakresie usług ochrony, które wymagają posiadania uprawnień, o których mowa w Rozdziale I pkt. 5.2.2. SWZ,
4.2. Wykonawca nie może powierzyć wykonania ww. kluczowych zadań podwykonawcy.
4.3. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu oferty – załączniku nr 1 do SWZ części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać nazwy podwykonawców, o ile są już znani.
4.4. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania weryfikacji wskazanych przez Wykonawcę adresów w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Opolu.
4.5. W odniesieniu do kluczowych zadań zastrzeżonych do osobistego wykonania przez Wykonawcę. Wykonawca nie może powoływać się na zdolności podmiotu udostepniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
4.6. W pozostałym zakresie, Wykonawca może powierzyć wykonanie zadań podwykonawcy.
5. Zamówienie będzie realizowane: w dniach 23.05.2024 r. godz. 18:00 do dnia 26.05.2024 r. godz. 7:00
6. Planowane godziny ochrony szczegółowo określono w Opisie przedmiotu zamówienia - załączniku nr 1C do SWZ.
7. Podjęcie obowiązków ochrony fizycznej, a tym samym odpowiedzialność Wykonawcy za powierzone mienie nastąpi zgodnie z datą rozpoczęcia świadczenia usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 32520,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 752992,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 752992,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 752992,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ODNOWA S.A.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agencja Ochrony „VIP-GUARD” Sp. z o.o. – Partner Konsorcjum, ul. Ozimska 55 lok. 5, 45-368 Opole NIP: 7543075715 GWARANT Agencja Ochrony Sp. z o.o. – Partner Konsorcjum, ul. Józefa Cygana nr 2, 45-131 Opole NIP: 7470504960 UNITREZ OCHRONA OP Sp. z o.o. Sp. Komandytowa – Partner Konsorcjum, ul. Górna 5, 45-403 Opole NIP: 7542696645
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542779851
7.3.3) Ulica: Koraszewskiego 8-16
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-011
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 752992,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-03-30 do 2025-03-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65905,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65905,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65905,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ODNOWA S.A.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agencja Ochrony „VIP-GUARD” Sp. z o.o. – Partner Konsorcjum, ul. Ozimska 55 lok. 5, 45-368 Opole NIP: 7543075715 GWARANT Agencja Ochrony Sp. z o.o. – Partner Konsorcjum, ul. Józefa Cygana nr 2, 45-131 Opole NIP: 7470504960 UNITREZ OCHRONA OP Sp. z o.o. Sp. Komandytowa – Partner Konsorcjum, ul. Górna 5, 45-403 Opole NIP: 7542696645
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542779851
7.3.3) Ulica: Koraszewskiego 8-16
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-011
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65905,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-04-01 do 2025-03-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57678,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74015,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57678,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGAR Agencja Ochrony Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543120143
7.3.3) Ulica: Górna
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-403
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGAR AGENCJA OCHRONY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGAR AGENCJA OCHRONY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57678,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-23 do 2024-05-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
II. cz.1 - Termin wykonania umowy
1. Przedmiot umowy będzie realizowany:
1) przez okres od dnia 28.04.2024r. godz. 12:00 do dnia 30.03.2025 r. godz. 12:00, w odniesieniu do budynków określonych w §1 ust. 2 pkt. 1-2 umowy,
2) przez okres od dnia 30.03.2024 r. godz. 12:00 do dnia 30.03.2025 r. godz. 12.00, w odniesieniu do budynków określonych w §1 ust. 2 pkt. 3-4 umowy.
III. cz. 2 - Termin wykonania umowy: przez okres od dnia 01.04.2024r. godz. 00:00 do dnia 30.03.2025 r. godz. 12:00.
IV. cz. 3 - Termin wykonania umowy: od dnia 23.05.2024 r. godz. 18:00 do dnia 26.05.2024 r. godz. 7:00.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA 2025 R.
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny i materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby bieżącej działalności SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
- Zawarcie umowy na świadczenie usług ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach w roku 2025
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej budynków, osób oraz mienia dla obiektów Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie i podległych Prokuratur Rejonowych w latach 2025 -2026
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zapewnienia bezpieczeństwa na terenie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Świętochłowicach w rejonie ul. Wojska Polskiego
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.