eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChojniceUtrzymanie czystości i porządku na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o. oraz terenów przyległych



Ogłoszenie z dnia 2021-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości i porządku na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o. oraz terenów przyległych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220719005

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowy Dwór 35

1.5.2.) Miejscowość: Chojnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-620

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 523987846

1.5.8.) Numer faksu: 523355061

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzonowydwor.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zzonowydwor.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zzonowydwor/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka odpadami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości i porządku na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o. oraz terenów przyległych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cacd60d-3bd3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282310

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00253657/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZZO/22/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o. oraz terenów przyległych
w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2023 r.
Zakres zamówienia obejmuje:
1. Utrzymanie czystości brodzika dezynfekcyjnego, w tym:
a. dbanie o właściwy poziom cieczy w brodziku;
b. uzupełnienie jego zawartości środkiem chemicznym będącym na stanie Zamawiającego
(z częstotliwością – raz na tydzień);
c. czyszczenie brodzika należy przeprowadzić z częstotliwością jeden raz na tydzień;
d. sprzęt niezbędny do wykonania czynności opisanej w lit. c zapewnia Zamawiający.
2. Utrzymanie terenu Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o. w czystości i porządku, w tym:
a. czyszczenie parkingu, placów i dróg dojazdowych do poszczególnych instalacji wchodzących w skład zakładu w Nowym Dworze w każdą sobotę i niedzielę.
b. regularne zbieranie lekkich frakcji odpadów rozwiewanych przez wiatr z terenu zakładu będącego w ogrodzeniu z częstotliwością pięć razy w tygodniu oraz na każdorazowe zgłoszenie Zamawiającego w przypadku intensywnych i silnych wiatrów;
c. regularne zbieranie lekkich frakcji odpadów rozwiewanych przez wiatr z terenu wokół zakładu z częstotliwością pięć razy w tygodniu oraz na każdorazowe zgłoszenie Zamawiającego w przypadku intensywnych i silnych wiatrów;
d. w przypadku zbierania lekkich frakcji odpadów rozwiewanych przez wiatr opisanych w lit. b oraz lit. c Zamawiający wymaga pracy co najmniej 2 osób ze strony Wykonawcy. W przypadku intensywnych i silnych wiatrów co najmniej 4 osób;
e. regularne zbieranie odpadów z terenu skarpy kwatery w każdą sobotę i niedzielę. Zamawiający wymaga pracy co najmniej 5 osób ze strony Wykonawcy.
3. Utrzymanie w należytym porządku i czystości kulisy ochronnej drzew na obrzeżu działki ewidencyjnej nr 224/14, obręb ewidencyjny Lichnowy (od strony wschodniej). W ramach należytego utrzymania rozumie się regularne zbieranie frakcji wywiewanych z terenu instalacji w Nowym Dworze, pielenie oraz dokonywanie niezbędnych napraw i remontów ogrodzenia.
Częstotliwość pielenia - raz na kwartał.
4. W/w usługi należy prowadzić zgodnie z wymogami obowiązującego prawa, Instrukcją Prowadzenia Składowiska, Pozwoleniem Zintegrowanym – dokumenty dostępne w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie www.zzonowydwor.pl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu złożono 3 oferty. Zgodnie z art. 226 ustawy Pzp wszystkie oferty złożone w przedmiotowym postępowaniu podlegają odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24840,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.