eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiskupiecREMONT ZESPOŁU BOISK SPORTOWYCH ORLIK 2012 W MIEJSCOWOŚCI BIELICE



Ogłoszenie z dnia 2024-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT ZESPOŁU BOISK SPORTOWYCH ORLIK 2012 W MIEJSCOWOŚCI BIELICE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BISKUPIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118891

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Biskupiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-340

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminabiskupiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biskupiec.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-biskupiec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT ZESPOŁU BOISK SPORTOWYCH ORLIK 2012 W MIEJSCOWOŚCI BIELICE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b003c95-dad9-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00282314

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042624/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 REMONT ZESPOŁU BOISK SPORTOWYCH ORLIK 2012 W MIEJSCOWOŚCI BIELICE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00231231

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 272.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie roboty budowlanej pn.:”Remont zespołu boisk sportowych ORLIK 2012 w miejscowości Bielice” realizowanej w ramach Programu modernizacji kompleksów sportowych „Moje boisko – ORLIK 2012” – Edycja 2022 na podstawie umowy zawartej z Ministerstwem Sportu i Turystyki nr 2023/0210/1340/SubA/DIS/MKSO/2022 z dnia 25 kwietnia 2023r.
2. W ramach prac remontowych należy wykonać:
a) Wymiana nawierzchni z trawy sztucznej wraz z wklejeniem wymaganych linii boiska do piłki nożnej:
- Usunięcie nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z zasypem + utylizacja
- Wywóz i utylizacja nawierzchni ze sztucznej trawy oraz zasypu,
- Wykonanie nawierzchni trawiastej-syntetycznej +zasypu (z pomalowaniem linii pomocniczych),
wypełnienie sztucznej trawy piaskiem kwarcowym i granulatem EPDM zrecyklingu lub EPDM.(należy uwzględnić korektę podbudowy pod nawierzchnią z trawy)
Parametry trawy syntetycznej (minimalne):
• skład włókna: polietylen,
• rodzaj i przekrój włókna: mieszanina włókien monofilowych prostych z teksturowanymi,
• wysokość włókna: min. 60 mm, (+/5%)
• grubość włókna: włókno monofilowe główne: min 320 μm, włókno tekstruwane: min. 120 μm,
• pokład trawy: poliuretanowy,
• ciężar włókna – Dtex: min. 17.500,
• gęstość trawy: min. 160.000 włókien/m2.
Wymagane minimalne parametry techniczne systemu nawierzchni syntetycznej :
1. Trawa syntetyczna wraz z wklejonymi liniami boiska,
2. Wypełnienie systemu nawierzchni z trawy syntetycznej w ilości zgodnej z badaniem specjalistycznego, akredytowanego przez FIFA laboratorium (np. Labosport, Sportslabs lub ISA-Sport) w skład którego wchodzi piasek kwarcowy i granulat gumowy EPDM z recyklingu/techniczny w kolorze czarnym lub szarym,
W celu weryfikacji jakości oferowanego produktu oraz wymaganych parametrów systemu nawierzchni z trawy syntetycznej, autor projektu oraz Zamawiający żądają dołączenia do produktu niżej podanych dokumentów na stosowane materiały :
1. Zaświadczenie niezależnego instytutu/laboratorium, że produkt nadaje się do ponownego przetworzenia (recyclingu) lub zaświadczenie potwierdzające, iż oferowana trawa jest produktem neutralnym dla klimatu zgodnie z norma ISO 14067:2019-02.
2. Świadectwo higieny (atest PZH) dla trawy syntetycznej na zewnętrzne i wewnętrzne obiekty sportowe.
3. Raport z badań laboratoryjnych potwierdzających spełnienie wymogów FIFA Quality Programme for Football Turf dotyczący oferowanego systemu nawierzchni syntetycznej (sztuczna trawa + wypełnienie granulat EPDM, dopuszcza się badanie z SBR, pod warunkiem zasypania trawy EPDM z recyklingu) wykonanych przez akredytowane przez FIFA laboratorium (np. Lobosport, ISA Sport, Sportlabs) potwierdzające jakość produktu na najwyższym poziomie FIFA Quality Pro – edycja 2015 (dostępny na www.FIFA.com) wraz z potwierdzeniem wszystkich wymaganych parametrów technicznych
4. Raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez certyfikowane laboratorium dla systemu sztucznej trawy (sztuczna trawa + wypełnienie granulat EPDM, dopuszcza się badanie z SBR, pod warunkiem zasypania trawy EPDM z recyklingu) potwierdzający zgodność z normą PN-EN 15330-1:2013 lub deklaracja zgodności.
5. Raport z badań testu Lisport na min. 350 000 cykli dla oferowanej trawy syntetycznej przeprowadzony przez niezależne i akredytowane przez FIFA laboratorium zgodnie z normą EN 15306 „Nawierzchnie do otwartych terenów sportowych - narażenie trawy na oddziaływania”.
6. Autoryzacja producenta nawierzchni dla Wykonawcy.
b) Remont nawierzchni poliuretanowej boiska do koszykówki i piłki siatkowej:
- Wykonanie retopingu nawierzchni syntetycznej poliuretanowej (czyszczenie, impregnacja podłoża, wykonanie trzykrotnego natrysku - kolor ceglasty+pozostałe, malowanie linii).
Utylizacja odpadów po retopingu
Atesty PZH
Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej dla Wykonawcy
Karta techniczna nawierzchni poliuretanowej
c) Remont ogrodzenia boiska z siatki powlekanej oraz piłkochwytów, przełożenie chodnika:
- Rozbiórka istniejącej siatki ogrodzenia oraz piłkochwytów,(należy uwzględnić utylizację materiału, należy uwzględnić rusztowania niezbędne do prowadzenia robót)
- Montaż nowej siatki ogrodzenia oraz piłkochwytów wraz z hakami, uchwytami i linkami naciągającymi,
- Malowanie bram i furtek ogrodzenia, wymiana klamek.2 krotne malowanie(kolor zgodny z siatką)
- Przełożenie częściowo nawierzchni chodnika.(ilość zgodna z przedmiarem)
d) Remont budynków zaplecza socjalnego:
- Wykonanie nowego pokrycia dachowego wraz z obróbkami,
- Wymiana armatury i zużytych przyborów sanitarnych,
- Malowanie powierzchni wewnętrznych i elewacji zewnętrznej.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera – opis techniczny , stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ oraz SST stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ a także przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9 do SWZ
2. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, SST , SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarem robót, a także obowiązującymi przepisami prawa oraz zapewni pełna obsługę geodezyjna wraz z okresem gwarancji. Podstawą sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa, SST, SWZ z załącznikami oraz udzielone odpowiedzi na zapytania w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego. Przedmiary stanowią tylko materiał pomocniczy. Wszystkie wymagania określone w w/w dokumentach stanowią wymagania minimalne, a ich spełnianie jest obligatoryjne. Niespełnienie w/w wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp .
4. Rozwiązanie równoważne:
1) Równoważność – rozwiązanie o tym samym przeznaczeniu, cechach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych odpowiadających cechom technicznym, jakościowym i funkcjonalnym wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia lub lepszych, oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem
2) W przypadku wskazania w dokumentacji projektowej , SST, przedmiarze robót lub SWZ i jej załącznikach znaków towarowych , patentów lub pochodzenia, a także norm i aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w w/w dokumentach postepowania pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie w dokumentacją projektową, SST , przedmiarem , zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, SST , przedmiarze , SWZ oraz będą zgodne pod względem:
3) Rozwiązanie równoważne musi pozwalać na zrealizowanie zakładanego przez Zamawiającego celu poprzez parametry wydajnościowe i funkcjonalne, mające wpływ na skuteczność działania, takie same lub lepsze od wskazanych wymagań minimalnych;
4) Wykonawca zobligowany jest do wykazania, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają zakładane wymagania minimalne
5) Dodatkowo , wszędzie tam, gdzie został wskazane pochodzenie ( marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów i normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w ustawie Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych takich samych lub lepszych niż wymagane przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, SST, przedmiarze oraz SZW. Zamawiający informuje, że w takiej sytuacji przedmiotowe zapisy są jedynie przykładowe i stanowią wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać składniki użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe , a także jakościowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor odcień, przeznaczenie materiałów i urządzeń, estetyka itp.) jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując na oznaczenie konkretnego producenta ( dostawcy), konkretny produkt lub materiały przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samy każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy, systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zwrócić się z zapytaniem czy Zamawiający uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosowanych dokumentów, uwiarygadniających te rozwiązania;
6) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 103 ust. 1 ustawy Pzp wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie , zamawiający określił w SST, stanowiących załącznik do SWZ. W przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia normach, aprobatach, specyfikacjach technicznych i systemach odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 1-6 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w w/w dokumentach;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu złożono 4 oferty .
Ceny złożonych oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto 555 867,00 zł. Najtańsza złożona oferta opiewała na kwotę 691 540,28 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do wysokości ceny oferty najtańszej. zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.