Ogłoszenie z dnia 2024-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00254190/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-21
- 2024/BZP 00273267/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej 364905K w km od 0+000 do 0+620 w miejscowości Szczawnica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA SZCZAWNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szalaya 103
1.5.2.) Miejscowość: Szczawnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-460
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@szczawnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szczawnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej 364905K w km od 0+000 do 0+620 w miejscowości Szczawnica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b882e3ac-e766-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00282324
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003681/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa drogi gminnej 364905K w km od 0+000 do 0+620 w miejscowości Szczawnica, Gmina Szczawnica (Osiedle)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254190
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIOŚ.271.1.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 989823,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji w ramach zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej 364905K w km od 0+000 do 0+620 w miejscowości Szczawnica”
W ramach realizacji zadania należy wykonać następujące roboty:
1. Zerwanie istniejącej nawierzchni jezdni z bloczków betonowych oraz kostki brukowej i betonowych płyt wielootworowych na części chodnika przeznaczonej do przebudowy.
2. Regulacja obrzeży betonowych jezdni.
3. Wyrównanie i zagęszczenie mechaniczne podbudowy.
4. Regulacja krat ściekowych i studni.
5. Ułożenie nawierzchni jezdni z betonu szczotkowanego o grubości 15cm w deskowaniu.
6. Nacięcie i wypełnienie szczelin dylatacyjnych.
7. Ułożenie pobocza z kruszywa łamanego zagęszczonego mechanicznie o grubości 10cm i szerokości średniej 50cm przy krawędzi jezdni bez chodnika czy utwardzonych stanowisk postojowych.
8. Uzupełnienie, wyrównanie i zagęszczenie podbudowy z regulacją obrzeży betonowych ścieżki pieszo-rowerowej w km 0+055 – 0+312 (w części chodnika przeznaczonej do przebudowy) z poszerzeniem na odcinku w km 0+162 – 0+275 kosztem szerokości jezdni, która zostanie zmniejszona do 3,5m na tym odcinku.
9. Ułożenie obrzeży betonowych i kostki brukowej (bez fazy) na ścieżce pieszo-rowerowej na długości ok. 260m szerokość średnia 2,6m.
10. Wykonanie fakturowego oznaczenia przejścia dla pieszych za pomocą pasa z kostki brukowej integracyjnej (fakturowanej) w km 0+112 i km 0+214.
11. Oznaczenie przejść dla pieszych, ścieżki pieszo-rowerowej oraz zatoki autobusowej za pomocą znaków poziomych i pionowych.
12. Montaż 2 szt. lamp oświetlenia ulicznego wraz z doprowadzeniem zasilającego kabla ziemnego od istniejącej lampy o długości ok. 80m.
13. Montaż – przeniesienie, 2 szt. lamp oświetlenia ulicznego znajdujących się obecnie blisko krawędzi jezdni do miejsc bezpośrednio przy ścianie budynku garażowego wraz z przedłużeniem zasilającego kabla ziemnego o długości ok. 2x3=6m.
14. Montaż 1 szt. lampy oświetleniowej o asymetrycznych rozsyłach strumienia świetlnego w km 0+112 oraz montaż 1 szt. oprawy oświetleniowej o asymetrycznych rozsyłach strumienia świetlnego na istniejącym słupie oświetleniowym w km 0+214 przy przejściach dla pieszych.
15. Wymiana 16 szt. kulistych opraw oświetleniowych na kierunkowe oraz wymiana źródeł światła oświetlenia ulicznego na LED o równorzędnej ilości lumenów.
16. Budowa 7 stanowisk postojowych poprzez utwardzenie podłoża, ułożenie obrzeży betonowych i nawierzchni z kostki brukowej.
17. Regulacja wjazdów na posesje i nawierzchni na skrzyżowaniu z dostosowaniem do nowej nawierzchni asfaltowej.
18. Montaż tablicy informującej o dofinansowaniu zadania na słupkach stalowych.
19. Przygotowanie i przekazanie kompletu dokumentacji powykonawczej.
Długość pętli przebudowanego odcinka wynosi ok. 620m, szerokość 3,5-6,1m (średnia 4,7m). Długość ścieżki pieszo-rowerowej wynosi ok. 257m, szerokość średnia 2,6m.
Wykonawca opracuje i zatwierdzi czasową organizację ruchu. Zamawiający dopuszcza czasowe zamknięcie odcinka drogi dla ruchu kołowego na czas niezbędny do wykonania nawierzchni przy zapewnieniu dojazdu z obu stron wyłączonego z ruchu odcinka.
Roboty należy prowadzić na podstawie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę znak BA.6743.1004.2023.MR, przyjętego bez sprzeciwu przez Starostę Nowotarskiego dnia 01.02.2024 r., oraz ustaleń z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SWZ.
Założenia:
1. Przedmiary robót zostały potraktowane przez Strony jako materiał pomocniczy do skosztorysowania prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zaś w złożonej ofercie Wykonawca uwzględnił wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.
2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie opracowanej dokumentacji.
3. Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami.
4. Wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z przepisami prawa wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia.
5. Jako zrealizowanie przedmiotu umowy rozumie się wykonanie wszelkich prac i robót składających się na przedmiot umowy.
6. Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę.
7. Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy.
8. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy zobowiązany jest do przedłożenia kosztorysu ofertowego.
9. Nie później niż na dzień podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o sposobie fakturowania zgodnie z wariantami przedstawionymi w § 11b* projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.INNE PRZETARGI SZCZAWNICA
więcej: przetargi SZCZAWNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.