Ogłoszenie z dnia 2022-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00187239/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-31
- 2022/BZP 00303687/01 - Wynik z dnia 2022-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wyceny nieruchomości - 23 części”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RUDA ŚLĄSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Ruda Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 6
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-709
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 2449094
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ruda-sl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rudaslaska.bip.info.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rudaslaska.logintrade.net/zapytania_email,87059,bfbe2489b61bcc487a9aa67b612d04d1.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wyceny nieruchomości - 23 części”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a742356f-e012-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282336
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019726/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.27 Wycena nieruchomości (gmina, powiat, dotacja)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187239/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AP.271.47.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 37393,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wycena lokalu mieszkalnego ul. B. Chrobrego4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 640,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wycena lokalu mieszkalnego ul. X. Dunikowskiego4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 640,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wycena nieruchomości zabudowanej rej. ul. Wyzwolenia-Do Gródka4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 1340,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wycena nieruchomości zabudowanej ul. Mikołowska4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 1340,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wycena nieruchomości zabudowanej ul. Jastrzębia4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 1340,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wycena nieruchomości w celu ustalenia renty planistycznej4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 8130,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wycena nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 9000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wycena nieruchomości w celu aktualizacji opłat z tytułu uż. wieczystego nieruchomości SP4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 7317,07 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wycena nieruchomości ZRID ul. Średnia dz. 1826/1144.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 509,76 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wycena nieruchomości ZRID ul. Średnia dz. 1832/954.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 509,76 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wycena nieruchomości ZRID ul. Rogozińskiego i ul. Kaszubska dz. 2540/10, 2542/104.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 509,76 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wycena nieruchomości ZRID ul. Pawła dz. 1111/184.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 509,76 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wycena nieruchomości ZRID ul. Pawła dz. 1109/194.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 509,76 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wycena nieruchomości ZRID ul. Pawła dz. 1107/194.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 509,76 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wycena nieruchomości ZRID ul. Pawła dz. 1105/194.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 509,76 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wycena nieruchomości ZRID ul. Stara, ul. Pawła dz. 1102/21, 1103/214.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 509,76 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wycena nieruchomości ZRID ul. Stara dz. 1098/484.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 509,76 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wycena nieruchomości ZRID ul. Stara dz. 1096/514.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 509,76 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wycena nieruchomości ZRID ul. Kłosowa dz. 3161/59, 3557/594.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 509,76 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wycena nieruchomości ZRID ul. Żeleńskiego dz. 1937/50, 477/504.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 509,76 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wycena nieruchomości ZRID ul. Żeleńskiego dz. 480/504.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 509,76 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wycena nieruchomości ZRID ul. Nowy Świat dz. 2715/804.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 509,76 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wycena nieruchomości ZRID ul. Halembska, ul. Nowy Świat dz. 869/82, 1227/804.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 509,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą do unieważnienia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 6 jest art. 255 pkt 6 ustawy – „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”. W przedmiotowym postępowaniu doszło do omyłki w zakresie oznaczenia warunków udziału w postępowaniu nieadekwatnych do przedmiotu zamówienia.
W częsci 6 dotyczącej „Wyceny nieruchomości w celu ustalenia renty planistycznej” określono warunek polegający na: wycenie minimum 1 nieruchomości (1 operat) dla potrzeb ustalenia opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanej uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta. Natomiast w części nr 7 dotyczącej „Wyceny nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej” określono warunek polegający na: wycenie minimum 1 nieruchomości (1 operat) dla potrzeb ustalenia renty planistycznej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanej uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Ruda Śląska. W obu zadaniach warunki zostały określone odwrotnie do zakresu przedmiotu zamówienia.
Powoduje to obowiązek unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą do unieważnienia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 7, jest art. 255 pkt 6 ustawy – „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”. W przedmiotowym postępowaniu doszło do omyłki w zakresie oznaczenia warunków udziału w postępowaniu nieadekwatnych do przedmiotu zamówienia.
W częsci 6 dotyczącej „Wyceny nieruchomości w celu ustalenia renty planistycznej” określono warunek polegający na: wycenie minimum 1 nieruchomości (1 operat) dla potrzeb ustalenia opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanej uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta. Natomiast w części nr 7 dotyczącej „Wyceny nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej” określono warunek polegający na: wycenie minimum 1 nieruchomości (1 operat) dla potrzeb ustalenia renty planistycznej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanej uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Ruda Śląska. W obu zadaniach warunki zostały określone odwrotnie do zakresu przedmiotu zamówienia.
Powoduje to obowiązek unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12915,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23001,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12915,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ABM WYCENA NIERUCHOMOŚCI, PROJEKTOWANIE ARCHITEKTONICZNE ANNA MICHALSKA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ABM WYCENA NIERUCHOMOŚCI, PROJEKTOWANIE ARCHITEKTONICZNE BARTOSZ MICHALSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240254418
7.3.3) Ulica: HETMANA STEFANA CZARNECKIEGO 22A
7.3.4) Miejscowość: GLIWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12915,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą do unieważnienia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jest art. 255 pkt 3 ustawy: „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Wprawdzie w przedmiotowym postępowaniu złożono dwie oferty, jednakże niepodlegająca odrzuceniu oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (Zamawiający zamieścił na stronie prowadzonego postępowania, iż zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 627,00 zł/brutto, cena oferty z najniższą ceną to: 1107,00 zł/brutto). Jak wynika z powyższego cena niepodlegająca oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, a nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną.
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Świadczenie kompleksowych usług sprzątania dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda z podziałem na 2 zadania: Zadanie 1: Ruch Bielszowice Zadanie 2: Ruch Halemba
- Konserwacje i naprawy bieżące dźwigów: osobowego, towarowo-osobowych, suwnic, żurawi wieżowych, wciągników - zainstalowanych w obiektach powierzchniowych kopalni, w okresie 12 miesięcy dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda z podziałem na zadania.
- Modernizacja energetyczna wraz ze zmianą sposobu ogrzewania budynków przy ul. Szafranka 2-4-6-8 w Rudzie Śląskiej
- Modernizacja istniejącego systemu SAURON dla potrzeb PGG S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba
- BAJTELPLAC - plac zabaw z duszą Śląska przy Szkole Podstawowej nr 30 w Rudzie Śląskiej - budowa placu zabaw
- Tartan Niebieskie Dachy - wymiana nawierzchni boiska do koszykówki
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników sieci IOB - zatrudnionych w ramach Personelu Projektu: Rady Sieci oraz Pracowników Merytorycznych w ramach Projektu
- Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych za trwały zarząd i użytkowanie wieczyste
- Wyceny nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych w Mieście Gdańsku
- ,,Wycena składników majątku Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A oraz majątku nie będącego własnością SRK S.A., - KONTROPERAT/DRUGI OPERAT",
- świadczenie usług komunalnych.
- Wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.