Ogłoszenie z dnia 2022-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00235538/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostawa sprzętu pneumatycznego i hydraulicznego do ZSP w Ornontowicach, przewidzianego w ramach projektu pn.: EFS II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 4a
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikolowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.mikolowski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż i dostawa sprzętu pneumatycznego i hydraulicznego do ZSP w Ornontowicach, przewidzianego w ramach projektu pn.: EFS II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00e9b6c9-f927-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282338
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016167/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup i dostawa sprzętu elektrycznego, pneumatycznego , hydraulicznego, automatu do spawania do szkół w ramach projekktu Efektywny Funkcjonalne Szkoły II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły II – program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235538/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MNZ.272.16.2022.BM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Przedmiotem zamówienia jest: sprzedaż i dostawa sprzętu pneumatycznego i hydraulicznego do Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach ,przewidzianych w ramach projektu pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły II – Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. Priorytet XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – ZIT.
1.2 Zakres zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek i montaż następującego sprzętu:
1) Płyta montażowa profilowa pozioma do pracy na biurku/stole laboratoryjnym do pracowni pneumatyki, hydrauliki i procesów przemysłowych w ZSP Ornontowice – 5 sztuk.
2) Baza stanowiskowa – stojak do pracowni pneumatyki, hydrauliki i procesów przemysłowych w ZSP Ornontowice - 5 sztuk.
3) Stanowisko egzaminacyjne PLC; sterownik PLC, wyświetlacz LCD wraz z programowaniem zawierającym symulator pracy sterownika PLC do pracowni pneumatyki, hydrauliki i procesów przemysłowych w ZSP Ornontowice – 5 zestawów.
4) Zestaw dydaktyczny: moduły siłowników pneumatycznych, pneumatyki, elektropneumatyki i sensoryki z płytą montażową poziomą z profili aluminiowych do pracowni pneumatyki, hydrauliki i procesów przemysłowych w ZSP Ornontowice – 1 zestaw.
5) Płytka sygnałowa cyfrowa do pracowni pneumatyki, hydrauliki i procesów przemysłowych w ZSP Ornontowice – 5 sztuk.
6) Panel operatorski z wyświetlaczem STN do pracowni pneumatyki, hydrauliki i procesów przemysłowych w ZSP Ornontowice – 5 sztuk.
7) Stanowisko dydaktyczne: czujniki - indukcyjny, pojemnościowy, optyczny, dyfuzyjny, refleksyjny, typu nadajnik - odbiornik, ultradźwiękowy, magnetyczny do pracowni pneumatyki, hydrauliki i procesów przemysłowych w ZSP Ornontowice – 1 zestaw
8) Koncentrator sygnałów do pracowni pneumatyki, hydrauliki i procesów przemysłowych w ZSP Ornontowice – 5 sztuk.
9) Sprężarka do pracowni pneumatyki, hydrauliki i procesów przemysłowych w ZSP Ornontowice – 2 sztuki.
10) Zestaw narzędzi: multimetr cyfrowy, Zestaw podstawowych narzędzi monterskich do pracowni pneumatyki, hydrauliki i procesów przemysłowych w ZSP Ornontowice – 5 zestawów.
11) Model sygnalizacji ulicznej na skrzyżowaniu do pracowni pneumatyki, hydrauliki i procesów przemysłowych w ZSP Ornontowice – 1 zestaw.
12) Model dźwigu szybowego – windy do pracowni pneumatyki, hydrauliki i procesów przemysłowych w ZSP Ornontowice – 1 zestaw.
13) Model sortownika – obiekt PLC do pracowni pneumatyki, hydrauliki i procesów przemysłowych w ZSP Ornontowice – 1 zestaw.
14). Stanowisko dydaktyczne – linia produkcyjna do pracowni pneumatyki, hydrauliki i procesów przemysłowych w ZSP Ornontowice – 1 zestaw.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
38552000-9 - Mierniki elektroniczne
38970000-5 - Badawcze, testowe i naukowe symulatory techniczne
42123000-7 - Sprężarki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89775,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89775 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe AMIWAR Anna Waryś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491932828
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe AMIWAR Anna Waryś
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe AMIWAR Anna Waryś
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89775,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby żywienia w Dziennym Domu Pomocy w Mikołowie w roku 2025.
- Najem pojazdów przeznaczonych do przewozu osób wraz z kierowcą na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w 2025 roku.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich zwrotów dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Żłobka Miejskiego w Mikołowie w roku 2025
- Wykonywanie drobnych robót awaryjnych w branżach : ogólnobudowlanej, instalacyjnej, elektrycznej oraz dekarsko blacharskich dla budynków administrowanych przez ZGL w roku 2025
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu dydaktycznego dla Publicznej Uczelni Zawodowej w Grudziądzu - dział robotyka
- Dostawa defibrylatorów treningowych AED - 2 sztuki w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Zakup i dostawa narzędzi i zestawów dydaktycznych w ramach projektu "Doświadczenie dla uczniów nowe poprzez staże zawodowe".
- Dostawa sprzętu TIK i pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn.: "Akademia Przedszkolaka w ZPE-T w Bobrowie".
- Dostawa sprzętu komputerowego, systemu EEG Biofeedback, pomocy dydaktycznych i doposażenia szkół w Radlinie w ramach projektu "Radlin-miasto talentów" z podziałem na 9 zadań.
- ADAPTACJA I WYPOSAŻENIE POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY PROGRAMU "AKTYWNY MALUCH - PIERWSZY DZIENNY OPIEKUN W GMINIE 2024" W BUDYNKU ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W RĄBINIE
więcej: Przyrządy pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.