Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00200918/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont chodnika w ciągu ulicy Józefa Kozłowskiego „Lasa” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa chodników, ścieżek rowerowych i parkingów na terenie m. Ostrołęki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Ostrołęka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. gen. Józefa Bema 1
1.5.2.) Miejscowość: Ostrołęka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-410
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 297654271
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.ostroleka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroleka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ostroleka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont chodnika w ciągu ulicy Józefa Kozłowskiego „Lasa” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa chodników, ścieżek rowerowych i parkingów na terenie m. Ostrołęki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d3c2d9b-e355-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282343
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052988/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.25 Remont chodnika w ciągu ulicy Józefa Kozłowskiego "Lasa"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00200918
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KPZ.271.22.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Po istniejącym śladzie chodnika na działkach nr ewidencyjnym 50460, 50458/97, 50458/89, 50458/86, 50458/85, 50458/84, 50458/79, 50458/96, 50458/54, 50341/2 po stronie budynków mieszkalnych (bloków), na odcinku od ul. Gen. W. Sikorskiego do ul. Gen. S. Sochaczewskiego.
roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych,
rozbiórka obrzeży 8x30 cm,
rozbiórka chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych 35x35x5cm
mechaniczna rozbiórka nawierzchni z tłucznia kamiennego o grubości 15 cm,
wywóz gruzu pozyskanego z rozbiórki nawierzchni i wykopu pod podbudowę,
ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo – piaskowej,
wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/63 o grubości po zagęszczeniu 15 cm (materiał Zamawiającego, transport i załadunek po stronie Wykonawcy),
ułożenie chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem,
wykonanie remontu nawierzchni asfaltowej gr 4 cm.
Wykonanie trawników.
Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje (np. dokonał wizji lokalnej), które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
Szczegółowe zakres zamówienia określa część III SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151218,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198706,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151218,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAR-BUD Mariusz Kamrat
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7581388706
7.3.3) Ulica: ul. Padlewskiego 35 A,
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151218,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Zakup paliw płynnych do samochodów służbowych dla Ostrołęckiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.
- Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostrołęce w 2025r. w podziale na III części
- Najem (12 miesięcy) z opcją wykupu 1 pojazdu ciężarowego z zabudową typu śmieciarka
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont istniejącej infrastruktury warsztatów szkolnych wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia
- "Rozbudowa budynku przedszkola nr 8 w Staszowie o dodatkowe pomieszczenia żłobka"
- Przebudowa drogi obejmująca przebudowę zjazdów oraz wymianę istniejących przepustów w ciągu drogi powiatowej nr 1528T w msc. Brzóstowa
- Wzmocnienie i ochrona bioróżnorodności w gminie Koszyce
- Budowa ul. Juliana Tuwima w miejscowości Kołczygłowy
- Wzmocnienie i ochrona bioróżnorodności w Dolinie Wisły
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.