Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00228472/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych (3 pakiety) do AŚ w Częstochowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ARESZT ŚLEDCZY W CZĘSTOCHOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319842
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mirowska 22
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34/370 60 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dkw_czestochowa@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0dce5591-f941-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych (3 pakiety) do AŚ w Częstochowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0dce5591-f941-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282399
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00157334/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawy różnych artykułów spożywczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00228472
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-5/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 48817,50 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 42962,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 - różne art. spożywcze w postaci: dżem w ilości 600kg, marmolada w ilości 600kg, groch łupany połówki w ilości 300kg, fasola "Jaś" w ilości 500kg, fasolka szparagowa konserwowa w ilości 120kg, groszek zielony konserwowy w ilości 150kg, koncentrat pomidorowy w ilości 800kg, szczaw konserwowy w ilości150kg, kotlet schabowy z soi w ilości 90kg, granulat sojowy w ilości 50kg, kostka sojowa w ilości 110kg, olej roślinny w ilości 550l, kukurydza konserwowa w ilości 130kg, wafle ryżowe bezglutenowe w ilości 40kg, pasztet sojowy w ilości 80kg, zaprawa malinowa w ilości 450l, syrop owocowy w ilości 450l, mąka kukurydziana w ilości 20kg.4.5.3.) Główny kod CPV: 15332290-3 - Dżemy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15332230-5 - Marmolady
15331133-8 - Groch dzielony
15331130-7 - Fasola, groch, papryki, pomidory i pozostałe warzywa
15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone
15331427-6 - Skoncentrowany przecier pomidorowy
15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
15411100-3 - Olej roślinny
15331470-2 - Kukurydza słodka
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15321000-4 - Soki owocowe
15612210-6 - Mąka kukurydziana
4.5.5.) Wartość części: 32160,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - przyprawy w postaci: sól kuchenna w ilości 850kg, herbata granulowana w ilości 200kg, chrzan tarty w ilości 30kg, ocet spirytusowy w ilości 100kg, czosnek mielony w ilości 60kg, liść laurowy w ilości 20kg, majeranek w ilości 35kg, musztarda w ilości 30kg, papryka mielona w ilości 35kg, pieprz czarny mielony w ilości 100kg, ziele angielskie w ilości 40kg, budyń smakowy w ilości 10kg, kisiel owocowy w ilości 10kg, przyprawa do zup w proszku "Jarzynka" w ilości 320kg, przyprawa do zup w płynie w ilości 400l, pieprz ziołowy w ilości 30kg, majonez w ilości 50kg, sos grzybowy w proszku w ilości 110kg, cynamon w ilości 15kg, kawa zbożowa w ilości 10kg, żurek w płynie w ilości 400l, ketchup w ilości 30kg, oregano w ilości 10kg, curry w ilości 6kg, tymianek w ilości 5kg, koperek suszony w ilości 20kg.4.5.3.) Główny kod CPV: 15872400-5 - Sól
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15863200-7 - Herbata czarna
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15871110-8 - Ocet lub produkty równoważne
15872300-4 - Zioła
15871250-1 - Musztarda
15872100-2 - Pieprz
15833100-7 - Desery
15871273-8 - Majonez
15871000-4 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda
15872200-3 - Przyprawy korzenne
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15871230-5 - Ketchup
4.5.5.) Wartość części: 15136,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć nr 3 - woda mineralna w postaci: woda mineralna gazowana w ilości 1100 sztuk w butelkach o poj. 1,5l, woda mineralna niegazowana w ilości 70 sztuk w butelkach o poj. 1,5l.4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 1521,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28588,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41096,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28588,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H. GRACJA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 832-111-05-58
7.3.3) Ulica: A. Mickiewicza 13
7.3.4) Miejscowość: Siemkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 98-354
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28588,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-03 do 2024-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14657,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18671,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14657,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H. GRACJA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 832-111-05-58
7.3.3) Ulica: A. Mickiewicza 13
7.3.4) Miejscowość: Siemkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 98-354
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14657,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-03 do 2024-03-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1654,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1654,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1654,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych "DORO"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 556-100-65-34
7.3.3) Ulica: Młyńska 30
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOROTA DOBERSTAJN WYTWÓRNIA KONCENTRATÓW SPOŻYWCZYCH "DORO"
jakie przetargi wygrała firma
DOROTA DOBERSTAJN WYTWÓRNIA KONCENTRATÓW SPOŻYWCZYCH "DORO"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1654,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-03 do 2024-03-31INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
- Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarniczych i ciastkarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa jaj kurzych świeżych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa drobiu na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa mrożonych warzyw, owoców, przetworów mięsno-mącznych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa ryb i przetworów rybnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.