Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00222812/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa placu manewrowego przy siedzibie nadleśnictwa oraz remont drogi leśnej nr 30
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oleszyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650016609
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielona 4B
1.5.2.) Miejscowość: Oleszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-630
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: (16) 6311660
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oleszyce@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://oleszyce.krosno.lasy.gov.pl/en/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_oleszyce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa placu manewrowego przy siedzibie nadleśnictwa oraz remont drogi leśnej nr 302.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c326ef2-f540-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282481
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00403330/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa placu manewrowego Nadleśnictwa Oleszyce
1.1.3 Remont drogi nr 30
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00222812
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.1.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1236049,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: „Przebudowa placu manewrowego przy siedzibie Nadleśnictwa Oleszyce”, polegająca na:a) wykonaniu robót pomiarowych przy powierzchniowych robotach ziemnych,
b) rozbiórce nawierzchni z tłucznia, mas bitumicznych oraz betonu do 15cm grubości.
c) rozbiórce istniejącego cieku z podbudową (korytko ściekowe o długości 23m),
d) wykonaniu regulacji pionowej kratki ściekowej ulicznej – 1 szt.
e) wykonaniu regulacji wysokościowej włazów kanałowych – 1 szt.
f) wykonaniu wykopów ręcznych liniowych na odkład pod krawężniki oraz korytka ściekowe,
g) wykonaniu wykopów mechanicznie w gruncie kat. III z transportem urobku na odległość do 1 km z planowaniem skarp,
h) wykonaniu nasypów w gruncie kat. III z gruntu uzyskanego z wykopu z zagęszczeniem i profilowaniem skarp,
i) ręcznym planowaniu (obrobieniu na czysto) powierzchni gruntu pod tereny zielone,
j) wykonaniu koryta o głębokości 50cm pod podbudowę placu,
k) profilowaniu i zagęszczenie podłoża mechanicznie,
l) wykonaniu warstwy odsączającej z piasku - grubość po zagęszczeniu 10cm,
m) wykonaniu dolnej warstwy z tłucznia kamiennego - grubość po zagęszczeniu 20cm,
n) wykonaniu górnej warstwy z tłucznia kamiennego - grubość po zagęszczeniu 10cm,
o) wykonaniu nawierzchni wjazdu do wiaty nr 1 z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo – piaskowej,
p) mechanicznym oczyszczeniu istniejącej nawierzchni drogi,
q) skropieniu emulsją asfaltową nawierzchni drogi istniejącej oraz nowo wykonanej,
r) wyrównaniu istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – bitumiczną,
s) wykonaniu warstwy wiążącej nawierzchni drogi z asfaltobetonu - grubość warstwy wiążącej po zagęszczeniu - 5cm
t) wykonaniu warstwy ścieralnej nawierzchni drogi z asfaltobetonu - grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu - 5cm
u) wykonaniu umocnienia skarp płytami betonowymi ażurowymi na podsypce cementowo – piaskowej,
v) ustawieniu krawężników na ławie betonowej,
w) ustawieniu obrzeża betonowego na ławie betonowej,
x) wykonaniu ścieku z elementów betonowych – korytko muldowe o szerokości 0,5m na podbudowie betonowej,
y) wykonaniu ścieku z elementów betonowych – korytko muldowe o szerokości 0,3m na podbudowie betonowej w miejscu istniejącego korytka ściekowego do wymiany,
z) wykonaniu odwodnienia liniowego z rusztem z blachy ocynkowanej – klasa A15 na chodniku przy budynku nadleśnictwa,
aa) wykonaniu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
Szczegółowy zakres robót określają: projekt budowlany, w tym szczegółowe specyfikacje techniczne oraz przedmiar robót. Zamawiający wymaga co najmniej 48 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia.
Z uwagi na to, że roboty budowlane będą realizowane na terenie bezpośrednio przylegającym do siedziby budynku administracyjnego nadleśnictwa, warsztatu, wiat na sprzęt gospodarczy oraz garaży, organizacja prac związanych z realizacją zamówienia musi gwarantować dotychczasową funkcjonalność obiektu użyteczności publicznej oraz bezpieczeństwo jego użytkowników (tj. np. konieczność ogrodzenia części placu budowy, umożliwienie przejazdu, niezastawiane placu parkingowego i manewrowego – poza wyznaczonymi miejscami).
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących obowiązki kierownika budowy oraz geodety.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45232452-5 - Roboty odwadniające
4.5.5.) Wartość części: 754423,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: „Remont drogi leśnej nr 30 odcinkami w km 2+015 do 2+025 , w km 3+385 do 3+870, w km 4+392 do 4+670 ,w km 5+380 do 5+630”, polegająca na:a) wyznaczeniu trasy i punktów wysokościowych drogi w terenie równinnym,
b) rozbiórce przepustów pod drogą fi 60 z murkami czołowymi z betonu,
c) wykonaniu części przelotowej przepustów z rur PEHD lub równoważne o średnicy fi 60,
d) wykonanie murków betonowych z zbrojeniem,
e) wykonanie umocnienia wlotów i wylotów przepustów z rur podatnych narzutem kamiennym z kamienia łamanego na zaprawie cementowej,
f) wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kat. III z przerzutem poprzecznym - wykonanie przepustów z plantowaniem skarp i dna wykopu,
g) wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kat. III z transportem urobku na odległość do 1km z plantowaniem skarp,
h) wykonanie nasypów w gruncie kat. III z gruntu uzyskanego z dokopu (dokop pozyskany staraniem Wykonawcy) z zagęszczeniem i profilowaniem skarp,
i) wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego, warstwa grubości 20 cm - na przepustach,
j) wykonaniu nawierzchni z tłucznia kamiennego, warstwa górna grubości 10 cm - na przepustach,
k) mechanicznym oczyszczeniu istniejącej nawierzchni drogi,
l) skropieniu emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni drogi,
m) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną,
n) wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu warstwa ścieralna grubości 4cm,
o) wykonaniu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
Szczegółowy zakres robót określają: projekt budowlany, w tym szczegółowe specyfikacje techniczne oraz przedmiar robót. Zamawiający wymaga co najmniej 48 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących obowiązki kierownika budowy oraz geodety.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
4.5.5.) Wartość części: 481625,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 961409,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 961409,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 961409,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010676681
7.3.3) Ulica: Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Całość robót za wyjątkiem prac nawierzchniowych bitumicznych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 961409,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie do składania ofert, tj.: do dnia 02.06.2023 r. do godz.
09:00 na drugą część zamówienia została złożona jedna oferta:
1) STRABAG Sp. z o.o. ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, cena oferty:
771 592,42 zł brutto;
Złożona oferta przewyższają kwotę, którą Nadleśnictwo Oleszyce zamierza
przeznaczyć na realizacje niniejszego zamówienia. Kwota ta wynosi
592 398,89 złotych brutto i została opublikowana na stronie internetowej
prowadzonego postępowania przed terminem otwarcia ofert.
Po analizie możliwości finansowych, Zamawiający stwierdził, że nie ma
możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na realizację przedmiotu
zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 771592,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 771592,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI OLESZYCE
- Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej w budynku Internatu Piętro I przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Oleszycach
- Przebudowa nawierzchni drogi ewakuacyjnej i placu ewakuacyjnego przez Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Oleszycach
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Oleszyce" - budowa oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzysząca w miejscowości Nowa Grobla - Etap I
więcej: przetargi OLESZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.