Ogłoszenie z dnia 2021-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00165161/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Interwencyjne usuwanie martwych zwierząt z dróg wojewódzkich będących w administracji Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2021- 2022 z podziałem na 6 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Kujawsko - Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9561969536
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 80
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-010
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.ino@zdw-bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/5019021.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Interwencyjne usuwanie martwych zwierząt z dróg wojewódzkich będących w administracji Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2021- 2022 z podziałem na 6 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0bc0143-0a36-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282516
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001873/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Zbieranie i przekazanie do utylizacji padłych zwierząt
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00165161/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O1.N4.361.13.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 209969,25 EUR
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Interwencyjne usuwanie martwych zwierząt z dróg wojewódzkich będących w administracji Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2021 - 2022 z podziałem na 6 części
CPV 90 52 43 00 -9 Usługi usuwania odpadów biologicznych
CPV 90 51 00 00-5 Usuwanie i obróbka odpadów
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na:
2.1 Część 1 RDW Inowrocław
2.2 Część 2 RDW Toruń
2.3 Część 3 RDW Tuchola
2.4 Część 4 RDW Wąbrzeźno
2.5 Część 5 RDW Włocławek
2.6 Część 6 RDW Żołędowo
3. Zakres i zasady wykonywania usług określają: Wzór umowy (Załącznik nr 4 do SWZ) oraz Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 5 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90524300-9 - Usługi usuwania odpadów biologicznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
4.5.5.) Wartość części: 35765,92 EUR
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Interwencyjne usuwanie martwych zwierząt z dróg wojewódzkich będących w administracji Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2021 - 2022 z podziałem na 6 części
CPV 90 52 43 00 -9 Usługi usuwania odpadów biologicznych
CPV 90 51 00 00-5 Usuwanie i obróbka odpadów
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na:
2.1 Część 1 RDW Inowrocław
2.2 Część 2 RDW Toruń
2.3 Część 3 RDW Tuchola
2.4 Część 4 RDW Wąbrzeźno
2.5 Część 5 RDW Włocławek
2.6 Część 6 RDW Żołędowo
3. Zakres i zasady wykonywania usług określają: Wzór umowy (Załącznik nr 4 do SWZ) oraz Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 5 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90524300-9 - Usługi usuwania odpadów biologicznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
4.5.5.) Wartość części: 34502,14 EUR
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Interwencyjne usuwanie martwych zwierząt z dróg wojewódzkich będących w administracji Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2021 - 2022 z podziałem na 6 części
CPV 90 52 43 00 -9 Usługi usuwania odpadów biologicznych
CPV 90 51 00 00-5 Usuwanie i obróbka odpadów
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na:
2.1 Część 1 RDW Inowrocław
2.2 Część 2 RDW Toruń
2.3 Część 3 RDW Tuchola
2.4 Część 4 RDW Wąbrzeźno
2.5 Część 5 RDW Włocławek
2.6 Część 6 RDW Żołędowo
3. Zakres i zasady wykonywania usług określają: Wzór umowy (Załącznik nr 4 do SWZ) oraz Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 5 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90524300-9 - Usługi usuwania odpadów biologicznych
4.5.5.) Wartość części: 51146,77 EUR
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Interwencyjne usuwanie martwych zwierząt z dróg wojewódzkich będących w administracji Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2021 - 2022 z podziałem na 6 części
CPV 90 52 43 00 -9 Usługi usuwania odpadów biologicznych
CPV 90 51 00 00-5 Usuwanie i obróbka odpadów
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na:
2.1 Część 1 RDW Inowrocław
2.2 Część 2 RDW Toruń
2.3 Część 3 RDW Tuchola
2.4 Część 4 RDW Wąbrzeźno
2.5 Część 5 RDW Włocławek
2.6 Część 6 RDW Żołędowo
3. Zakres i zasady wykonywania usług określają: Wzór umowy (Załącznik nr 4 do SWZ) oraz Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 5 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90524300-9 - Usługi usuwania odpadów biologicznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
4.5.5.) Wartość części: 20621,74 EUR
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Interwencyjne usuwanie martwych zwierząt z dróg wojewódzkich będących w administracji Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2021 - 2022 z podziałem na 6 części
CPV 90 52 43 00 -9 Usługi usuwania odpadów biologicznych
CPV 90 51 00 00-5 Usuwanie i obróbka odpadów
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na:
2.1 Część 1 RDW Inowrocław
2.2 Część 2 RDW Toruń
2.3 Część 3 RDW Tuchola
2.4 Część 4 RDW Wąbrzeźno
2.5 Część 5 RDW Włocławek
2.6 Część 6 RDW Żołędowo
3. Zakres i zasady wykonywania usług określają: Wzór umowy (Załącznik nr 4 do SWZ) oraz Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 5 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90524300-9 - Usługi usuwania odpadów biologicznych
4.5.5.) Wartość części: 53650,48 EUR
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Interwencyjne usuwanie martwych zwierząt z dróg wojewódzkich będących w administracji Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2021 - 2022 z podziałem na 6 części
CPV 90 52 43 00 -9 Usługi usuwania odpadów biologicznych
CPV 90 51 00 00-5 Usuwanie i obróbka odpadów
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na:
2.1 Część 1 RDW Inowrocław
2.2 Część 2 RDW Toruń
2.3 Część 3 RDW Tuchola
2.4 Część 4 RDW Wąbrzeźno
2.5 Część 5 RDW Włocławek
2.6 Część 6 RDW Żołędowo
3. Zakres i zasady wykonywania usług określają: Wzór umowy (Załącznik nr 4 do SWZ) oraz Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 5 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90524300-9 - Usługi usuwania odpadów biologicznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
4.5.5.) Wartość części: 14282,20 EUR
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111007,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111007,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111007,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa MIL -KON Piotr Konopa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591788151
7.3.3) Ulica: Szkolna 3b
7.3.4) Miejscowość: Drzycim
7.3.5) Kod pocztowy: 86-140
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MIL-KON" PIOTR KONOPA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MIL-KON" PIOTR KONOPA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111594,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111594,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111594,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa MIL -KON Piotr Konopa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591788151
7.3.3) Ulica: Szkolna 3b
7.3.4) Miejscowość: Drzycim
7.3.5) Kod pocztowy: 86-140
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MIL-KON" PIOTR KONOPA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MIL-KON" PIOTR KONOPA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120786,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112844,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112844,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112844,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa MIL -KON Piotr Konopa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591788151
7.3.3) Ulica: Szkolna 3b
7.3.4) Miejscowość: Drzycim
7.3.5) Kod pocztowy: 86-140
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MIL-KON" PIOTR KONOPA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MIL-KON" PIOTR KONOPA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250678,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76075,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76075,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76075,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa MIL -KON Piotr Konopa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591788151
7.3.3) Ulica: Szkolna 3b
7.3.4) Miejscowość: Drzycim
7.3.5) Kod pocztowy: 86-140
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MIL-KON" PIOTR KONOPA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MIL-KON" PIOTR KONOPA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138067,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138067,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138067,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa S.C. Ryszard Jaroszewski Barbara Jaroszewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8880005323
7.3.4) Miejscowość: Smólnik
7.3.5) Kod pocztowy: 87-815
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA S.C. R. JAROSZEWSKI, B. JAROSZEWSKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA S.C. R. JAROSZEWSKI, B. JAROSZEWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40874,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40874,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40874,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa MIL -KON Piotr Konopa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591788151
7.3.3) Ulica: Szkolna
7.3.4) Miejscowość: Drzycim
7.3.5) Kod pocztowy: 86-140
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MIL-KON" PIOTR KONOPA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MIL-KON" PIOTR KONOPA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku do żywienia na okres 24 miesięcy
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy przy ul Kujawskiej 4
- Usługi instalacji i konserwacji urządzeń alarmowych i radiowych w województwie kujawsko-pomorskim oraz utrzymania infrastruktury sieci radiowej Państwowego Ratownictwa Medycznego
- DOSTAWA PLATFORM HEMODYNAMICZNYCH DO CIĄGŁEGO POMIARU PARAMETRÓW HEMODYNAMICZNYCH
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Jednostek Organizacyjnych PBŚ
- Sukcesywne dostawy ryb i przetworów rybnych
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 w ilości do 440 Mg
- Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Horodło
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu cmentarzy komunalnych na terenie Gminy Miasta Tarnowa w 2025 r.
- Zagospodarowanie odpadów z terenu Gminy Zagórów
- Usuwanie padłych zwierząt z pasa drogowego dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie w 2025 r.
więcej: Usuwanie i obróbka odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.