Ogłoszenie z dnia 2022-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00211209/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa aparatu RTG celem realizacji projektu dostępność plus dla zdrowia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Stobrawskie Centrum Medyczne Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530938517
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karola Miarki 14
1.5.2.) Miejscowość: Kup
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-082
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-kup.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-kup.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital-kup1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa aparatu RTG celem realizacji projektu dostępność plus dla zdrowia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b719c76-ec96-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282529
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dostępność plus dla zdrowia2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00211209/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/9/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Dostawa do siedziby Zamawiającego - (wraz z transportem i rozładunkiem, montażem i uruchomieniem) cyfrowego aparatu RTG w istniejącej pracowni w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej Stobrawskim Centrum Medycznym.
2. Integracja z istniejącym systemem RIS i PACS (firmy PIXEL).
3. Instalacja przedmiotu zamówienia, uruchomienie i przeszkolenie pracowników w zakresie eksploatacji, obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie czynności i prace związane z montażem, rozmieszczeniem i instalacją, oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, niezbędne do prawidłowego i zgodnego z przeznaczeniem funkcjonowania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty.
5. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w SWZ, musi być fabrycznie nowy, nierekondycjonowany, niepowystawowy, w stanie kompletnym tj.: gwarantującym uruchomienie go oraz stosowanie zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów.
6. Tabela z wymaganymi parametrami (załączniki nr 2 do SWZ zestawienie parametrów technicznych) musi zostać wypełniona przez Wykonawcę i dołączona do oferty. Parametry podane w tabeli stanowią wymagania graniczne (odcinające), których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. Brak wpisu w rubryce „Parametry oferowane” zostanie potraktowany jako niespełnienie parametru skutkujące odrzuceniem oferty.
7. Oferowany przedmiot zamówienia winien posiadać certyfikat CE – należy dostarczyć na etapie podpisywania umowy.
8. Instrukcje obsługi przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim, wydruk w 1 egz. dołączonym i dostarczony wraz z przedmiotem zamówienia.
9. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się transportem Wykonawcy i na jego koszt, wraz z rozładunkiem do Szpital w Kup, ul. Karola Miarki 14, 46-082 Kup.
10. W ramach oferty Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i instalacji przedmiotu zamówienia we wskazanym pomieszczeniu Zamawiającego oraz do odebrania opakowań transportowych po zainstalowanym sprzęcie i utylizacji we własnym zakresie i na własny koszt. Wszelkie koszty związane z dostawą, instalacją i kalibracją dostarczonych urządzeń ponosi Wykonawca.
11. Gwarancja obejmuje bezpłatne naprawy, konserwacje, przeglądy wraz z materiałami i częściami zamiennymi. Bezpłatne, okresowe przeglądy gwarancyjne wg zaleceń producenta.
12. Do zainstalowanego przedmiotu zamówienia należy dołączyć paszport techniczny. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia informacji niezbędnych do wypełnienia paszportu technicznego urządzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33111000-1 - Aparatura rentgenowska
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1049760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1049760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1049760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roesys Polska E. Zarzycka, A. Łukaszewicz, R. Łukaszewicz. Spółka Cywilna , 69-110 Rzepin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5981647659
7.3.3) Ulica: Ul. Jana Kilińskiego 57
7.3.4) Miejscowość: Rzepin
7.3.5) Kod pocztowy: 69-110
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1049760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-12 do 2022-08-19INNE PRZETARGI KUP
- ZAKUP I DOSTAWA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO TYPU BRYGADÓWKA WRAZ Z ZABUDOWĄ
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO -MINIBUS NA POTRZEBY PROWOD SP. Z O.O."
więcej: przetargi KUP »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wniesieniem oraz montażem aparatu pantomograficznego z funkcją CBCT z przystawką cefalometryczną dla UCŚUM w Katowicach sp. z o.o.
- dostawa sprzętu j. użytku; materiałów opatrunkowych, nici chirurgiczne; aparatury medycznej.
więcej: Aparatura rentgenowska »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.