Ogłoszenie z dnia 2021-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00234616/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeglądy i naprawy pojazdów służbowych SPZZOZ w Żurominie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000301279
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 56
1.5.2.) Miejscowość: Żuromin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-zuromin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zuromin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cb593aaa-2ff8-11ec-a3fb-0a24f8cd532c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeglądy i naprawy pojazdów służbowych SPZZOZ w Żurominie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb593aaa-2ff8-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282614
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005419/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Naprawa i przegląd aut służbowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZZOZ-ZP/28/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie okresowych przeglądów technicznych, napraw oraz remontów samochodów służbowych stanowiących własność SPZZOZ w Żurominie w zakresie zapewniającym odpowiednią sprawność techniczną (wymaganą przepisami prawa).
Naprawy obejmować będą naprawy bieżące, eksploatacyjne i remonty kapitalne na zlecenie ustne bądź wysłane e-mailem Zamawiającego.
Części użyte w naprawach bieżących, eksploatacyjnych, remontach kapitalnych oraz okresowej obsłudze technicznej muszą być zalecane przez producentów poszczególnych marek pojazdów z zachowaniem parametrów i obowiązujących norm
Usługi jw. muszą być wykonane w terminie do 3 dni licząc od dnia otrzymania zlecenia celem wykonania określonej usługi. Po tym terminie każdorazowo, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić samochód zastępczy do czasu wykonania usługi:
Warsztat/Zakład, w którym będą wykonywane w/w usługi musi znajdować się w odległości do 5 km licząc od siedziby Zamawiającego.
Zakres ważniejszych usług (napraw, remontów) dla samochodów osobowych i karetek
- wymiana sprzęgła,
- wymiana rozrusznika,
- wymiana alternatora,
- wymiana amortyzatorów (tył, przód),
- wymiana klocków hamulcowych (przód),
- wymiana tłumików,
- wymiana łożysk przednich piast,
- wymiana wahaczy przedniego zawieszenia,
- wymiana wahaczy tylnego zawieszenia,
- wymiana łączników drążków stabilizacyjnych
- pomiar i regulacja geometrii,
- diagnostyka komputerowa silnika i osprzętu nadwozia samochodu,
- diagnostyka układów klimatyzacji wraz z obsługą,
- wymiana rozrządu,
- analiza spalin.
- drobne naprawy mocowań sprzętu mocowanego w karetkach
- naprawy sygnalizacji drogowej w karetkach
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto Naprawa Pomoc Drogowa Radosław Orkiwszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5110253845
7.3.3) Ulica: Wierzbowa 15
7.3.4) Miejscowość: Żuromin
7.3.5) Kod pocztowy: 09-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23985,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI ŻUROMIN
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW HYDRAULICZNYCH
- ZAKUP I DOSTAWA W RAMACH LEASINGU OPERACYJNEGO FABRYCZNIE NOWEGO POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO TYPU ŚMIECIARKA
więcej: przetargi ŻUROMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa części wraz z ich wymianą w separatorze balistycznym panelowym BS 8 oraz dostawa części do sita bębnowego TRS na Sortowni 2"
- Drezdenko, sklep mięsny (1905 r.): konserwacja i restauracja secesyjnego wystroju i wyposażenia
- Kompleksowa wymiana źródeł światła z tradycyjnych na typu LED w instalacji oświetleniowej budynku.
- Sukcesywne wykonywanie napraw oraz przeglądów technicznych w samochodach osobowych MRiRW
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny
- "Remont powierzchni płyt balkonowych w budynkach przy ulicy Złotej i Żurawiej w Olsztynie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.