Ogłoszenie z dnia 2021-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00236337/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sprzedaż i dostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu bramowiec”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne "PEKOM" S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970023062
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Św. Brata Alberta 8
1.5.2.) Miejscowość: Żary
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 684794600
1.5.8.) Numer faksu: 684794602
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.wisniewska@pekom.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pekom.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.pekom.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Przedsiębiorstwo Komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sprzedaż i dostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu bramowiec”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc41b92d-30ac-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282641
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236337/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: JG/7/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 402783,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu bramowiec, o następujących parametrach technicznych:
Podwozie:
1. Dopuszczalna masa całkowita 18 t, masa podwozia max. 6 t,
2. Podwozie fabrycznie nowe – produkcja min. 2021 r.,
3. Rozstaw osi w zakresie 3500-3800 mm,
4. Silnik:
- wysokoprężny, sześciocylindrowy o mocy min. 250 KM
- pojemność w zakresie 6-8 litrów,
- spełniający normę emisji spalin EURO 6,
- maksymalny moment obrotowy silnika min. 1 000 Nm,
- skrzynia biegów manualna, dwuzakresowa,
- podgrzewany filtr paliwa oraz dodatkowy podgrzewany filtr paliwa z separatorem wody,
- płomieniowe lub żarowe urządzenie rozruchowe,
- wzmocniona tarcza sprzęgła o grubości okładziny min. 5 mm,
5. Oś przednia:
- przednie zawieszenie resory paraboliczne o dop. nacisku technicznym min. 7,1 t,
- stabilizator osi przedniej,
6. Osie tylne:
- tylne zawieszenie pneumatyczne na czterech miechach o dop. nacisku technicznym min. 12 t,
- stabilizator osi tylnej,
- blokada mechanizmu różnicowego w osi tylnej,
7. Przystawka odbioru mocy od skrzyni biegów, spełniająca wymogi zabudowy,
8. Układ hamulcowy:
- układ hamulcowy z systemem ABS, ESP i ASR,
- regulowany hamulec silnikowy,
- hamulec osi przedniej i tylnej - tarczowe,
- osuszacz powietrza podgrzewany,
9. Układ elektryczny:
- dwa akumulatory 12V minimum 150Ah każdy,
- alternator min. 110A,
- mechaniczny wyłącznik akumulatorów,
10. Zbiornik paliwa min. 200 litrów, zbiornik AdBlue min. 30 litrów, zbiorniki z zamykanymi na klucz korkami,
11. Koła 22,5 z oponami 315/80 + koło zapasowe zamontowane z boku podwozia,
- na osi napędowej opony z bieżnikiem szosowo-terenowym,
12. Kabina:
- kabina dzienna, dwumiejscowa, w kolorze pomarańczowym RAL 2011,
- siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym,
- klimatyzacja,
- ogrzewane i elektrycznie regulowane lusterka wsteczne zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego,
- centralny zamek,
- elektrycznie sterowane szyby boczne,
- oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego,
- światła do jazdy dziennej,
- regulacja zasięgu świateł,
- dwa reflektory robocze umieszczone z tyłu na dachu kabiny,
- tylna ściana kabiny z oknem zabezpieczonym metalową kratką,
- pomarańczowa belka ostrzegawcza LED zamontowana na dachu kabiny,
- tempomat,
- komputer pokładowy z komunikatami w języku polskim,
- tachograf cyfrowy,
- fabryczny immobiliser,
13. Sprzęg do przyczepy wraz z instalacją elektryczną i pneumatyczną, DMC zestawu min. 33 tony
Urządzenie bramowe z teleskopowymi ramionami
- nominalny udźwig złożonych ramion teleskopowych z poziomu gruntu min. 12.000 kg,
- wysuwane ramiona na długość 1.100-1.200 mm,
- trzy haki blokujące,
- podpory urządzenia wysuwane pod kątem do tyłu zabezpieczone przed opadaniem zaworem zwrotnym,
- czas załadunku kontenera do 40 sek.,
- czas rozładunku kontenera do 35 sek.,
- rozdzielacz zamontowany na zewnątrz pojazdu,
- sterowanie urządzeniem z zewnątrz z lewej strony i pneumatycznie z kabiny,
- zawór regulujący równobieżność wysuwu ramion teleskopowych,
- szybki ruch przy opuszczaniu nieobciążonych ramion lub odstawianiu pustego kontenera,
- filtr wysokociśnieniowy ze wskaźnikiem zanieczyszczenia,
- zestaw klinów nastawnych zabezpieczających kontener,
- zbiornik oleju hydraulicznego,
- zawór odcinający przy zbiorniku oleju,
- masa urządzenia bramowego max. do 3.000 kg,
- łańcuchy z regulowaną długością co jedno oczko,
- zabezpieczenie zaczepów łańcuchów przed wyczepianiem się w czasie jazdy z polera kontenera,
- możliwość załadunku kontenera stojącego poniżej poziomu gruntu do 500 mm,
- przeznaczony do transportu kontenerów typu MULDA wg normy DIN 30720 i kontenerów typu KP7 – KP10,
- lakierowanie w kolorze pomarańczowym RAL 2011
1.2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
– odbiór pojazdu dokonany będzie w obecności Wykonawcy i Zamawiającego, bądź upoważnionych Pełnomocników;
– cena pojazdu powinna zawierać koszt dostawy (loco siedziby Zamawiającego przy
ul. Św. Brata Alberta 8 w Żarach), przeszkolenie, instruktaż stanowiskowy;
– gwarancja na cały pojazd nie mniej niż 12 miesięcy, liczona od daty odbioru potwierdzonego protokołem odbioru,
– w dniu dostawy pojazdu Wykonawca musi dostarczyć: komplet dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu, dokumentację DTR, instrukcję obsługi i eksploatacji w języku polskim (podwozia i zabudowy), książkę serwisową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 547350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 547350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 547350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HEWEA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8981957433
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 1, Byków
7.3.4) Miejscowość: Mirków
7.3.5) Kod pocztowy: 55-095
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 547350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z ŻAR
- "Budowa oświetlenia drogowego w m. Lubomyśl dz. nr 193, 195, 200/2, 214/5, 218/1"
- Zagospodarowanie kwater na cmentarzu komunalnym przy ul. Szpitalnej w Żarach - ETAP I
- "Budowa oświetlenia drogowego w m. Sieniawa Żarska dz. nr 600/1, 601, 602"
- "Budowa oświetlenia drogowego w m. Bieniów dz. nr 466, 144"
- "Budowa oświetlenia drogowego w m. Grabik dz. nr 169"
- "Budowa oświetlenia drogowego w m. Marszów dz. nr 71,53, 39/1"
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu specjalistycznego do odbioru odpadów
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO TYPU ŚMIECIARKA DO ODBIORU I TRANSPORTU ODPADÓW KOMUNALNYCH FINANSOWANEGO W FORMIE LEASINGU FINANSOWEGO Z OPCJĄ WYKUPU
więcej: Pojazdy do transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.