Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00294609/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie robót awaryjnych na terenie Miasta Jastrzębia-Zdroju”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jastrzębie-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255358
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Józefa Piłsudskiego 60
1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-335
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.jastrzebie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_jastrzebiezdroj
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie robót awaryjnych na terenie Miasta Jastrzębia-Zdroju”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4dfbdfb-167b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282660
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026781/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.61 Wykonanie robót awaryjnych na terenie Miasta Jastrzębie-Zdrój
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Wybór trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 w zw. z art. 214 ust 1 pkt 7) Pzp podyktowany jest faktem, iż Wykonanie robót budowlanych polega na powtórzeniu robót z zamówienia podstawowego. Informacja o zamówieniu została zawarta w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2021/BZP00243642/01 z dnia 25.10.2021 r. Zamówienie obejmuje aktualne roboty awaryjne, które zostały przewidziane w zamówieniu podstawowym. Całkowita wartość zamówienia uwzględniona była przy obliczeniu wartości zamówienia podstawowego, zatem udzielenie zamówienia z powołaniem się na art. 214 ust.1 pkt.7) ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. poz. 1710 z 2022 r ) jest jak najbardziej uzasadnione.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.63.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie robót awaryjnych na terenie całego Miasta Jastrzębia-Zdroju. Teren objęty opracowaniem obejmuje działki na terenie Miasta, będące własnością Gminy Jastrzębie-Zdrój.
W zakresie robót awaryjnych może nastąpić konieczność wykonania następujących czynności:
- uzupełnienie pokryw włazu nastudziennego,
- uzupełnienie kraty (rusztów) ściekowej na wpuście ulicznym,
- regulacja wpustów ulicznych i studni rewizyjnych, kanalizacyjnych,
- awaryjne czyszczenie urządzeń odwadniających - przepusty, ścieki przykrawężnikowe, kanalizacja deszczowa, wpusty uliczne, udrożnienie studni chłonnych, zbiorników odparowujących,
- zabezpieczenie wyrw, wykopów,
- ustawianie tablic informacyjnych,
- awaryjne zamknięcia ulic,
- awaryjne naprawy chodników z płytek 50 x50 , kostki brukowej,
- awaryjne naprawy krawężników drogowych i obrzeży,
- awaryjne naprawy schodów,
- awaryjne naprawy i remonty ciągów kanalizacji deszczowej,
- awaryjne naprawy i remonty przepustów,
- usuwanie szkód po wypadkach samochodowych,
- usuwanie szkód po powodziach,
- likwidacja zalewisk,
- zasypywanie wyrw w jezdniach, poboczach,
- naprawa poboczy gruntowych,
- usuwanie wiatrołomów,
- naprawa i remonty uszkodzonych barier energochłonnych, schodowych, betonowych i poręczy na przepustach,
- awaryjne wymiany gruntów,
- inne nieprzewidziane losowo przypadki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45232452-5 - Roboty odwadniające
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
34928100-9 - Bariery zderzeniowe
34928110-2 - Bariery drogowe
34928300-1 - Bariery ochronne
45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
45247240-4 - Roboty budowlane w zakresie barier stałych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ATUT" Damian Fejklowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276697346
7.3.3) Ulica: Libowiec 18F
7.3.4) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 44-337
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo - Usługowa "ATUT" Damian Fejklowicz
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo - Usługowa "ATUT" Damian Fejklowicz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do budynków administrowanych przez MZN w Jastrzębiu-Zdroju wyposażonych w instalację fotowoltaiczną"
- Wycinka oraz pielęgnacja drzew na terenie miasta Jastrzębie-Zdrój
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę i nadzorem autorskim nad realizacją zamówienia dla 3 zadań
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E do celów grzewczych i bytowych do budynków administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju"
- "Utrzymanie zimowe terenów administrowanych przez MZN"
- Remont Al. Piłsudskiego w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRACE REMONTOWO-BUDOWLANE DLA POTRZEB SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W BOLSZEWIE
- Modernizacja bazy rekreacyjno-sportowej przy Szkole Podstawowej nr 4 w Sosnowcu
- Renowacja Sali Balowej w Muzeum Pałac Herbsta - Sufit
- Wykonanie robót budowlanych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu w zakresie remontu toalet oraz pomieszczeń socjalnych w budynku położonym w Opolu przy ul. Oleskiej 127
- Remont drogi gminnej nr 250442K Iwkowa-Dzięgielowo w km od 1+873,00 do 2+479,00 w miejscowości Iwkowa, gmina Iwkowa
- Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Witów-Kolonia
więcej: Bariery zderzeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.