Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00203360/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-05
- 2023/BZP 00216614/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-15
- 2023/BZP 00218983/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-16
- 2023/BZP 00224854/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu medycznego, medycznych środków materiałowych oraz materiałów opatrunkowych - sprawa nr 31/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/13wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu medycznego, medycznych środków materiałowych oraz materiałów opatrunkowych - sprawa nr 31/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9655d543-eb28-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282662
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056708/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 Dostawa produktów - artykułów medycznych, ratowniczych, w tym urządzeń medycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00203360
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 31/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 287215,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu medycznego►23 pozycje asortymentowe składające się na sprzęt medyczny tj. m.in.: Ciśnieniomierze automatyczne, Defibrylatory, Elektrody, Stetoskopy, Glukometry , Kołnierze ortopedyczne dla dzieci, Kołnierze ortopedyczne dla dorosłych, Lampy bezcieniowe, Laryngoskopy, Manometry lekarskie do ciśnieniomierza zegarowego, Parawany, Pasy do stabilizacji miednicy, Pulsoksymetry, Worki samorozprężalne, Resuscytatory pediatryczne,
Stabilizatory głowy, Szyny.
►Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:
1) dostarczone produkty powinny być fabrycznie nowe, bez znamion użytkowania oraz być pełnowartościowe, kompletne, w pierwszej kategorii.
2) wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.
3) przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów.
4) Zamawiający wymaga aby dostarczony asortyment posiadał gwarancję bądź termin przydatności/ważności zgodny z opisem zamieszczonym w treści Formularza ofertowego – załącznik nr 1 do SWZ i opisem przedmiotu zamówienia (Wymagania Eksploatacyjno – Techniczne) – Załącznik nr 5 do SWZ.
5) oferowany sprzęt oraz wyroby medyczne, ujęte w zadaniu nr 2, 3 winny być oznakowane zgodnie z wzorami zawartymi w Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2022 r., poz. 974 t.j.) i zgodnie z art. 14 przytoczonej ustawy, posiadały instrukcje używania w języku polskim lub wyrażone za pomocą zharmonizowanych symboli lub rozpoznawalnych kodów.
6) opakowania produktów winny być oznakowane w języku polskim oraz zawierać co najmniej: znaki identyfikujące produkt (w szczególności znak towarowy lub markę producenta), numer katalogowy, ilość sztuk w opakowaniu oraz gramaturę – o ile dotyczy danego produktu.
7) oferowany/dostarczony przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania wynikające
z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności Ustawy z dnia 20 maja 2010 r.
o wyrobach medycznych, być dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP (o ile dotyczy).
8) Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił jednoznacznie/wprost wymiaru, koloru, rozmiaru lub innego parametru czy właściwości, leży to w gestii Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38423100-7 - Ciśnieniomierze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31711140-6 - Elektrody
33141700-7 - Wyroby ortopedyczne
33172200-8 - Urządzenia do resuscytacji
33182100-0 - Defibrylatory
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33192000-2 - Meble medyczne
38422000-9 - Urządzenia do pomiaru poziomu
4.5.5.) Wartość części: 47425,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów medycznych►61 pozycji asortymentowych składających się na materiały medyczne tj. m.in.: Bezpieczne nakłuwacze automatyczne,
Chusty trójkątne bawełniane,
Dreny tlenowe,
Elektrody do ekg,
Fartuchy medyczne,
Igły,
Kaniula venflon,
Koce izotermiczne,
Lubrykanty w żelu,
Maseczki do sztucznego oddychania,
Maske silikonowe,
Maski tlenowe,
Nożyczki ratownicze,
Ssaki ręczne.
Stopery do uszu,
Pałeczki świetlne,
Paski testowe do glukometru,
Podkłady higieniczne jednorazowe,
Rurki krtaniowe,
Rurki nosowo-gardłowe,
Rurki ustno-gardłowe,
Strzykawki,
Wąsy tlenowe,
Zestawy zabiegowe,
►Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:
1) dostarczone produkty powinny być fabrycznie nowe, bez znamion użytkowania oraz być pełnowartościowe, kompletne, w pierwszej kategorii.
2) wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.
3) przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów.
4) Zamawiający wymaga aby dostarczony asortyment posiadał gwarancję bądź termin przydatności/ważności zgodny z opisem zamieszczonym w treści Formularza ofertowego – załącznik nr 1 do SWZ i opisem przedmiotu zamówienia (Wymagania Eksploatacyjno – Techniczne) – Załącznik nr 5 do SWZ.
5) oferowany sprzęt oraz wyroby medyczne, ujęte w zadaniu nr 2, 3 winny być oznakowane zgodnie z wzorami zawartymi w Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2022 r., poz. 974 t.j.) i zgodnie z art. 14 przytoczonej ustawy, posiadały instrukcje używania w języku polskim lub wyrażone za pomocą zharmonizowanych symboli lub rozpoznawalnych kodów.
6) opakowania produktów winny być oznakowane w języku polskim oraz zawierać co najmniej: znaki identyfikujące produkt (w szczególności znak towarowy lub markę producenta), numer katalogowy, ilość sztuk w opakowaniu oraz gramaturę – o ile dotyczy danego produktu.
7) oferowany/dostarczony przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania wynikające
z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności Ustawy z dnia 20 maja 2010 r.
o wyrobach medycznych, być dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP (o ile dotyczy).
8) Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił jednoznacznie/wprost wymiaru, koloru, rozmiaru lub innego parametru czy właściwości, leży to w gestii Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18523000-1 - Stopery
33140000-3 - Materiały medyczne
33141220-8 - Kaniula
33141240-4 - Akcesoria cewnikowe
33141310-6 - Strzykawki
33141320-9 - Igły medyczne
33141410-7 - Przecinaki i noże chirurgiczne
33157110-9 - Maski tlenowe
33157800-3 - Urządzenia do podawania tlenu
33171100-0 - Przyrządy do anestezji
33171300-2 - Zestawy do znieczuleń miejscowych
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
4.5.5.) Wartość części: 54216,12 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów opatrunkowych►39 pozycji asortymentowych składających się na materiały opatrunkowe tj. m.in.: Chusty fizelinowe,
Chusty opatrunkowe,
Gazy opatrunkowa jałowe,
Gazy wypełniające,
Hydrożele w butelce,
Kompresy gazowe jałowe,
Opaski elastyczne ,
Opaska z gazy,
Plastry,
Opatrunki indywidualne,
Opatrunki oczne,
Opatrunki na ranę penetrującą klatki piersiowej,
Opatrunki hemostatyczne,
Opatrunki brzuszne,
Opatrunki schładzające hydrożelowe,
Przylepce bez opatrunku,
Elastyczne siatki opatrunkowe,
Opaski zaciskowe.
►Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:
1) dostarczone produkty powinny być fabrycznie nowe, bez znamion użytkowania oraz być pełnowartościowe, kompletne, w pierwszej kategorii.
2) wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.
3) przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów.
4) Zamawiający wymaga aby dostarczony asortyment posiadał gwarancję bądź termin przydatności/ważności zgodny z opisem zamieszczonym w treści Formularza ofertowego – załącznik nr 1 do SWZ i opisem przedmiotu zamówienia (Wymagania Eksploatacyjno – Techniczne) – Załącznik nr 5 do SWZ.
5) oferowany sprzęt oraz wyroby medyczne, ujęte w zadaniu nr 2, 3 winny być oznakowane zgodnie z wzorami zawartymi w Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2022 r., poz. 974 t.j.) i zgodnie z art. 14 przytoczonej ustawy, posiadały instrukcje używania w języku polskim lub wyrażone za pomocą zharmonizowanych symboli lub rozpoznawalnych kodów.
6) opakowania produktów winny być oznakowane w języku polskim oraz zawierać co najmniej: znaki identyfikujące produkt (w szczególności znak towarowy lub markę producenta), numer katalogowy, ilość sztuk w opakowaniu oraz gramaturę – o ile dotyczy danego produktu.
7) oferowany/dostarczony przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania wynikające
z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności Ustawy z dnia 20 maja 2010 r.
o wyrobach medycznych, być dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP (o ile dotyczy).
8) Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił jednoznacznie/wprost wymiaru, koloru, rozmiaru lub innego parametru czy właściwości, leży to w gestii Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141119-7 - Kompresy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141114-2 - Gaza medyczna
33141113-4 - Bandaże
33141112-8 - Plastry
33141111-1 - Opatrunki przylepne
33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 185573,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34880,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67068,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34880,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOXMET MEDICAL Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 882-203-82-05
7.3.3) Ulica: Piskorzów 51
7.3.4) Miejscowość: Pieszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 58-250
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34880,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-01 do 2023-09-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46592,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69837,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46592,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOXMET MEDICAL Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 882-203-82-05
7.3.3) Ulica: Piskorzów 51
7.3.4) Miejscowość: Pieszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 58-250
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46592,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-01 do 2023-09-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138412,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159069,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138412,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOXMET MEDICAL Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 882-203-82-05
7.3.3) Ulica: Piskorzów 51
7.3.4) Miejscowość: Pieszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 58-250
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138412,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-01 do 2023-09-15INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Remonty sieci kanalizacji deszczowej metodą bezwykopową w technologii rękawa termoutwardzalnego na terenie Grudziądza
- Remont dachu w Domu Matki i Dziecka w Zakładzie Karnym Nr 1 w Grudziądzu
- Wykonanie dokumentacji projektowej i budowa oświetlenia drogowego na terenie Grudziądza w ramach zadania pn. Budowa i modernizacja oświetlenia drogowego w granicach administracyjnych miasta.
- Przebudowa z rozbudową drogi gminnej Nr 040144C w miejscowości Biały Bór
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
- Remont odcinków dróg powiatowych metodą nakładki asfaltowej
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WOFiTM/29/2025/TP - Dostawa komponentów i opakowania do Indywidualnego Zestawu Profilaktycznego
- Dostawa produktów leczniczych dla Schroniska dla zwierząt przy ul. Kobylepole 51 w Poznaniu w roku 2025
- Dostawa środków czystości oraz papierowych środków toaletowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2025 r.
- Dostawa nici chirurgicznych i mikrochirurgicznych
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
więcej: Stopery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.