Ogłoszenie z dnia 2024-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00209760/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Domu Słuchacza Medycznej Szkoły Policealnej w Rzeszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Medyczno-Społeczne Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 181135515
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warzywna 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-310
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 8581420
1.5.8.) Numer faksu: 17 8539191
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik_adm@medyk-studium.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://medyk-studium.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b538aab2-cf35-11ee-875e-a22221c84ba71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku Domu Słuchacza Medycznej Szkoły Policealnej w Rzeszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b538aab2-cf35-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00282663
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046075/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa budynku Domu Słuchacza Medycznej Szkoły Policealnej w Rzeszowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00209760
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MSCKZiU-II 332-333/1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót rozbiórkowych:
- demontaż wyposażenia / szaf wnękowych , przegród, umywalek/
- rozłożenie i przeniesienie do miejsca składowania na czas robót/ sali gimnastycznej z zabezpieczonym przed uszkodzeniem parkietem/ 112 łóżek z materacami, oraz 41 lodówek a po wykonaniu robót wniesienie i złożenie
- rozebranie ścianek w pomieszczeniach
- wykucie z muru ościeżnic drzwiowych
- rozebranie wykończenia posadzki wraz z cokołami
Zakres robót wykonania instalacji elektrycznych:
- rozdzielnia główna
- rozdzielnie piętrowe
- obwody gniazd
- obwody oświetlenia ogólnego
- oświetlenie ewakuacyjne
- instalacja ochrony przeciwporażeniowej
- instalacja przeciwpożarowego wyłącznika prądu
- instalacja sterowania oddymianiem klatek schodowych
- system sygnalizacji pożaru
- system sieci strukturalnej i telefonicznej
- monitoring wizyjny
Zakres robót wykonania instalacji sanitarnych:
- rozbudowa instalacji grzewczej centralnego ogrzewania
- budowa instalacji wod-kan
- budowa instalacji wentylacji mechanicznej
- przebudowa instalacji kanalizacji sanitarnej podposadzkowej
Zakres robót ogólnobudowlanych i wykończeniowych:
- wydzielenie łazienek w pokojach mieszkalnych / budowa ścianek zgodnie z projektem/
- wykończenie ścianek płytkami zgodnie z projektem
- montaż ścianek w korytarzach o klasie odporności ogniowej REI60
- montaż stolarki drzwiowej
- montaż paneli winylowych w pokojach i w korytarzach
- montaż sufitu podwieszanego w korytarzach
- tapetowanie ścian i malowanie ścian i sufitów farbą
Zakres robót dostosowujących budynek do potrzeb osób niepełnosprawnych:
- wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych
- dostawa schodołazu zgodnie z projektem
Wyposażenie pokoi mieszkalnych w meble i akcesoria:
- zgodnie z projektem i przedmiarem
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4255800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5060278,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4255800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Janusz Golema
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-013-37-32
7.3.3) Ulica: Siemieńskiego 14
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-234
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie instalacji elektrycznych: ELEKTRO-TB ul. Zawiszy Czarnego 26A, 35-082 Rzeszów
Wykonanie instalacji sanitarnych: Hydro-Met Sp. z o.o., Futoma 750D 36-030 Błażowa
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Remontowo - Budowlany Janusz Golema
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Remontowo - Budowlany Janusz Golema
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4255800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-02 do 2024-09-30INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw pojazdów samochodowych i specjalistycznych GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na 3 części.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych
- Zakup materiałów na rzecz realizacji projektu preinkubacji - zamówienie z podziałem na trzy części
- wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania Decyzji ZRID dla inwestycji pn. : "Budowa drogi powiatowej łączącej drogę powiatową Nr 1407R z drogą krajową nr 19"
- Organizowanie i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, zamieszkałych na terenie Miasta Rzeszowa
- Zakup i sukcesywna dostawa warzyw, owoców mrożonych oraz ryb przetworzonych i konserwowych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.