Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00232177/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Krościenko nad Dunajcem oraz jednostek podległych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KROŚCIENKO NAD DUNAJCEM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892328
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 35
1.5.2.) Miejscowość: Krościenko nad Dunajcem
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-450
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: (18) 262-30-77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kroscienko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroscienko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kroscienko1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Krościenko nad Dunajcem oraz jednostek podległych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ccc99fa-faca-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282679
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036569/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Krościenko nad Dunajcem oraz jednostek podległych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00232177
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.2.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 242179,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla potrzeb własnych oraz jednostek podległych Gminy Krościenko nad Dunajcem w okresie 17 miesięcy, począwszy od dnia 1 sierpnia 2023 roku. Zamówienie dotyczy punktów poboru energii – budynków i lokali, rozmieszczonych w granicach administracyjnych Gminy. Szczegółowe zestawienie punktów poboru wraz z danymi technicznymi zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Zamówienie obejmuje także nowe punkty odbioru, nie wskazane w powyższym zestawieniu, które powstaną w okresie obowiązywania umowy. 2. Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne i jakościowe zgodnie z zapisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo Energetyczne (Dz.U. z 2022r., poz. 1385 ze zm.), rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy oraz Polskimi Normami. 3. Wykonawca zagwarantuje, że co najmniej 50 % dostarczonej energii elektrycznej pochodzić będzie ze źródeł odnawialnych, zgodnie z zasadami przyjętymi w Uchwale nr XXV/ 373/20 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 28 września 2020r. w sprawie programu ochrony powietrza dla Województwa Małopolskiego. 4. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie dostawy tj. w okresie 17 miesięcy wynosi łącznie około 221 618 kWh. 5. W związku z charakterem zamówienia podane wielkości stanowią odwzorowanie zużycia przeliczone na podstawie analogicznego okresu przeszłego i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do zakupu dokładnie tych ilości. Oznacza to, że Zamawiający odbierze ilość energii wynikającej z rzeczywistych wskazań układów pomiarowych w okresie zamówienia. Rozliczenie dostawy energii odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii, według cen i stawek opłat wynikających ze złożonej oferty, a kwestia ewentualnych rozbieżności z wielkościami wykazanymi w postepowaniu nie może stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy, niezależnie od tego, czy wielkości te będą wyższe, czy niższe od zakładanych. 6. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych ze zgłoszeniem zmiany sprzedawcy. Do wykonania wyżej wymienionej czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo. 7. Gmina Krościenko nad Dunajcem posiada zawarte umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na czas nieokreślony z Tauron Dystrybucja S.A. z siedzibą w Krakowie. 8. Gmina Krościenko nad Dunajcem oraz jednostki podległe posiadają aktualnie zawarte umowy ze Sprzedawcą rezerwowym, którym jest Tauron Sprzedaż GZE Sp. z o.o. 9. Wykaz podmiotów biorących udział w postępowaniu: 1) Gmina Krościenko nad Dunajcem, Rynek 35, 34-450 Krościenko n.D., 2) Centrum Kultury i Promocji w Krościenku n.D., Rynek 34, 34-450 Krościenko n.D., 3) Szkoła Podstawowa nr 1 im. A. Mickiewicza, ul. Pienińska 2, 34-450 Krościenko n.D., 4) Szkoła Podstawowa nr 2 im. Jana Pawła II, ul. Biały Potok 1, 34-450 Krościenko n.D., 5) Szkoła Podstawowa im. J. Brzechwy, ul. Ojca Leona 1, 34-450 Krośnica, 6) Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Warszawy, ul. Szkolna 29, 34-450 Grywałd.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209431,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330011,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209431,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Sprzedaż Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762337735
7.3.3) Ulica: Łagiewnicka 60
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-417
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209431,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii cieplnej w 2025 i 2016 r. do budynku Szkoły Podstawowej nr 403 z siedzibą przy ul. K. Karlińskiego 6 w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej do kompleksu Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku oraz do oddziału Muzeum Józefa Piłsudskiego w Łodzi
- Kompleksowa dostawa energii cieplnej do budynku Oddziału Kolekcji im. Jana Pawła II mieszczącego się przy placu Bankowym 1A w Warszawie
- "ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY KRZYKOSY I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH"
- Dostawa, przesył i dystrybucja energii cielnej do budynku LXVIII LO przy ulicy Narbutta 31 w Warszawie i budynku Szkoły Głównej Handlowej przy ulicy Wiśniowej 41 w Warszawie w roku 2025.
- Kompleksowa dostawa i przesyłanie energii cieplnej do budynku SZRM przy ul. Marszałkowskiej 77/79 w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.