Ogłoszenie z dnia 2023-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00183423/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa balonów meteorologicznych na potrzeby IMGW-PIB z podziałem na 4 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000080507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podleśna 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-673
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 56-94-268
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.jaczynska@imgw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://imgw.eb2b.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://imgw.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Hydrologia, Meteorologia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa balonów meteorologicznych na potrzeby IMGW-PIB z podziałem na 4 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17054516-d8fd-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282778
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00183423
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP-262-14/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 538366,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa balonów meteorologicznych do pomiarów standardowych (3 690 szt.).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38100000-6 - Przyrządy nawigacyjne i meteorologiczne
4.5.5.) Wartość części: 510450,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa balonów meteorologicznych do pomiarów rozszerzonych (54 szt.)2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38100000-6 - Przyrządy nawigacyjne i meteorologiczne
4.5.5.) Wartość części: 18846,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa balonów meteorologicznych mniejszych do pomiarów mobilnych (80 szt.).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38100000-6 - Przyrządy nawigacyjne i meteorologiczne
4.5.5.) Wartość części: 4820,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa balonów meteorologicznych większych do pomiarów mobilnych (40 szt.).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38100000-6 - Przyrządy nawigacyjne i meteorologiczne
4.5.5.) Wartość części: 4250,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 544190,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 735269,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 544190,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMET Andrzej Mostek Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9223037507
7.3.3) Ulica: ul. Ignacego Mościckiego 1
7.3.4) Miejscowość: Puławy
7.3.5) Kod pocztowy: 24-110
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"COMET" ANDRZEJ MOSTEK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"COMET" ANDRZEJ MOSTEK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 544190,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 378 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23711,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26174,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23711,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Badawczo – Produkcyjne AVIOMET Sp. z o. o. ul. Płk. Kazimierza Leskiego 9 01-485 Warszawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270001377
7.3.3) Ulica: ul. Płk. Kazimierza Leskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-485
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BADAWCZO-PRODUKCYJNE AVIOMET SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BADAWCZO-PRODUKCYJNE AVIOMET SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23711,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 182 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3419,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3419,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3419,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMET Andrzej Mostek Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9223037507
7.3.3) Ulica: ul. Ignacego Mościckiego 1
7.3.4) Miejscowość: Puławy
7.3.5) Kod pocztowy: 24-110
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"COMET" ANDRZEJ MOSTEK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"COMET" ANDRZEJ MOSTEK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3419,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3554,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3554,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMET Andrzej Mostek Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9223037507
7.3.3) Ulica: ul. Ignacego Mościckiego 1
7.3.4) Miejscowość: Puławy
7.3.5) Kod pocztowy: 24-110
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"COMET" ANDRZEJ MOSTEK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"COMET" ANDRZEJ MOSTEK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3554,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Część nr 1 zamówienia: zgodnie z harmonogramem dostaw w partiach:
1) 1 partia termin dostawy 26 tydzień, licząc od dnia zawarcia umowy;
2) 2 partia termin dostawy 42 tydzień, licząc od dnia zawarcia umowy;
3) 3 partia termin dostawy 54 tydzień, licząc od dnia zawarcia umowy.
2. Część nr 2 zamówienia: dostawa w terminie do 26 tygodni, licząc od dnia zawarcia umowy.
3. Część nr 3 zamówienia: dostawa w terminie do 8 tygodni, licząc od dnia zawarcia umowy.
4. Część nr 4 zamówienia: dostawa w terminie do 8 tygodni, licząc od dnia zawarcia umowy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa szkolenia CISM (Critical Incident Stress Management)
- Zakup stanowisk dydaktycznych do badania sprężyn oraz modułowych stanowisk do badania przekładni, sprzęgieł i elementów napędu liniowego, w podziale na pakiety
- Dostawa kart przedpłaconych do zakupu materiałów remontowo-budowlanych, konserwatorskich i innych przez okres 24 miesięcy liczony od dnia aktywacji kart
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do jednostek CUL
- Przeglądy techniczne stanowisk do badania odporności ogniowej wraz z instalacjami towarzyszącymi w Laboratorium Badań Ogniowych Instytutu Techniki Budowlanej w Oddziale Mazowieckim w Pionkach.
- Zabezpieczenie erodowanego brzegu rzeki Bug Graniczny w km 255+000 - 256+500, m. Pratulin, gm. Rokitno, pow. bialski, woj. lubelskie - aktualizacja dokumentacji
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.