Ogłoszenie z dnia 2023-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00269818/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług marketingowych na rzecz Zamawiającego oraz działań związanych z profilaktyką i promocja zdrowia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 22
1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zozsuchabeskidzka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.platformazakupowa.pl/pn/zozsuchabeskidzka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usług marketingowych na rzecz Zamawiającego oraz działań związanych z profilaktyką i promocja zdrowia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-845248b5-1005-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282815
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00269818
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOZ.V.010/DZP/07/US/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług marketingowych na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej oraz działań związanych z profilaktyką i promocja zdrowia.
Szczegółowy zakres obejmuje:
1) współpracę przy planowaniu i organizowaniu kampanii promocyjnych i PR-owych Zespołu,
2) dokumentowanie działań promocyjnych i informacyjnych,
3) administrowanie witryną internetową i portalami społecznościowymi,
4) współpracę przy przygotowaniu i organizowaniu eventów Zespołu,
5) współpracę przy przeprowadzaniu oraz opracowywaniu badań satysfakcji
pacjentów/pracowników Zespołu,
6) pomoc w pozyskiwaniu reklamodawców do ogłaszania się w miejscach wyznaczonych na terenie Szpitala,
7) organizowanie i realizowanie działań związanych z procesami promocyjnymi i
informacyjnymi, w szczególności związanymi z profilaktyką i promocją zdrowia:
a) współpraca przy opracowywaniu materiałów promocyjno-informacyjnych (grafiki, pliki video, etc.),
b) dystrybucja materiałów promocyjnych,
78 współpracę w zakresie pozyskiwania sponsorów i partnerów w ramach realizacji zadań na rzecz profilaktyki zdrowotnej,
9) współpracę przy przygotowaniu i realizacji wniosków o pozyskanie dofinansowania dla programów profilaktycznych, związanych z promocją zdrowia,
10) monitorowanie możliwości pozyskania dofinansowania dla projektów profilaktycznych,
11) współpracę z innymi jednostkami organizacyjnymi Zespołu,
12) koordynowanie Działem Marketingu w czasie nieobecności Koordynatora tego Działu.
13) realizowanie innych zadań zleconych przez Zamawiającego lub osobę przez niego upoważnioną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Gach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521001772
7.3.3) Ulica: ul. Role 199
7.3.4) Miejscowość: Sucha Beskidzka
7.3.5) Kod pocztowy: 34-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
BIBLIOTEKA SUSKA im. dra MICHAŁA ŻMIGRODZKIEGO w Suchej Beskidzkiej
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych uzupełnienie XVI
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Samorządowego w Suchej Beskidzkiej w 2025 r. - część I
- Dostawa materiałów opatrunkowych uzupełnienie I
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym (...) na potrzeby Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej
- Dostawa produktów leczniczych i innych materiałów do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie I do 2025r.
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie XV
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.