Og³oszenie z dnia 2021-11-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00037351/01 - Wynik z dnia 2022-01-27
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa miêsa i wêdlin do Domu Pomocy Spo³ecznej w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim os. S³oneczne 49 w 2022 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Dom Pomocy Spo³ecznej os. S³oneczne 49. 27-400 Ostrowiec ¦w.
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: DPS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260002240
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: os. S³oneczne 49
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ostrowiec ¦wiêtokrzyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 266-55-53
1.5.8.) Numer faksu: 41 263-51-81
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsostrowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sloneczne.domypomocy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Prowadzenie Domu Pomocy Spo³ecznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywna dostawa miêsa i wêdlin do Domu Pomocy Spo³ecznej w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim os. S³oneczne 49 w 2022 roku.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6e535850-4d24-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00282838
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00007412/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup i dostawa miêsa i wêdlin do Domu Pomocy Spo³ecznej os. S³oneczne 49, 27-400 Ostrowiec ¦wiêtokrzyski
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal
lub email: zamowienia@dpsostrowiec.pl
2. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu i przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,
podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
7. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP).
8. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, na adres e-mail : zamowienia@dpsostrowiec.pl
13. W przypadku korespondencji przesy³anej za pomoc± poczty elektronicznej uczestnicy postêpowania mog± pos³ugiwaæ siê identyfikatorem postêpowania (ZP.271.1.2021).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych jest Dom Pomocy Spo³ecznej, os. S³oneczne 49, 27-400 Ostrowiec ¦wiêtokrzyski.
2. Z Administratorem mo¿na siê skontaktowaæ poprzez pocztê email: sloneczne@domypomocy.pl, telefonicznie nr tel.: 41 266 55 53 lub pisemnie na adres Domu Pomocy Spo³ecznej.
3. Dane osobowe podane przez Pani±/Pana w formularzu ofertowym i za³±cznikach do niego, bêd± przetwarzane w celu realizacji postêpowania o zamówienie publiczne oraz zawarcia umowy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i lit. c) RODO), a ich administratorem jest Dom Pomocy Spo³ecznej os. S³oneczne 49, 27-400 Ostrowiec ¦wiêtokrzyski. Dane kontaktowe: email: sekretariat@dpsostrowiec.pl lub telefon: 41 266-55-53. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@arx.net.pl
4. Odbiorcami danych osobowych mog± byæ osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o przepisy ustawy Pzp oraz podmioty przetwarzaj±ce dane na zlecenie Administratora.
5. Dane osobowe bêd± przechowywane czas okre¶lony w przepisach dot. archiwizacji.
6. Przys³uguje Pani/Panu prawo do:
- prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
- prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.)
- prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.)
- Przys³uguje Pani/Panu tak¿e prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, i¿ przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych.
7. Obowi±zek podania przez danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z przepisów ustawy Pzp.
8. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± podlegaæ zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie bêd± profilowane.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa miêsa i wêdlin dla potrzeb Domu Pomocy Spo³ecznej w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim os. S³oneczne 49 w 2022 roku w ilo¶ciach i rodzajach okre¶lonych w Formularzu asortymentowo- cenowym stanowi±cym Za³±czniki Nr. 2 do niniejszego SWZ .
6. Dostarczany towar powinien cechowaæ siê wysokimi walorami smakowymi; Dostarczone produkty musza byæ I gatunku, ¶wie¿e z odpowiednim terminem przydatno¶ci do spo¿ycia. Produkty musz± spe³niaæ wymagania jako¶ciowe wynikaj±ce z obowi±zuj±cych norm. Towar powinien byæ bez uszkodzeñ mechanicznych i zmian biologicznych, bez objawów chorób i ple¶ni. Pierwsza klasa miêsa oznacza miêso chude nie¶ci±gniête o warto¶ci t³uszczu 7% bez t³uszczu zewnêtrznego, nie zawieraj±ce chrz±stek i ¶ciêgien niekonsumpcyjnych. Miêso powinno mieæ barwê bladoró¿ow± do czerwonej, konsystencjê elastyczn± i jêdrn±.
przedmiot zamówienia ma charakter ci±g³y przez okres 12 miesiêcy w 2022 r.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15131110-9 - Miêso na wêdliny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zgodnie z art. 441 Ustawy Pzp Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo opcji. Wskazane w formularzu asortymentowo-cenowym ilo¶ci zamawianych produktów s± wielko¶ciami szacunkowymi (wyliczonymi na podstawie zu¿ycia w ci±gu ostatnich 12 miesiêcy) i w czasie obowi±zywania umowy mog± ulec zmianie, co oznacza, ¿e nie stanowi± ostatecznego wymiaru zamówienia w wyniku czego nie mog± byæ podstaw± do zg³oszenia roszczeñ z tytu³u nie zrealizowanych dostaw lub podstaw± do odmowy ich realizacji. Warto¶ci± umowy bêdzie wówczas koñcowa warto¶æ faktycznie zrealizowanych dostaw.Zamawiaj±cy zastrzega zastosowanie prawa opcji do zwiêkszenia podstawowego zakresu zamówienia, które przyjêto do obliczenia oferty cenowej, do warto¶ci 10% zamówienia podstawowego. Tym samym Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ realizacji przedmiotu umowy na poziomie 80% jej warto¶ci.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty za pomoc± systemu punktowego.
Przy obliczaniu liczby punktów zostan± zastosowane nastêpuj±ce kryteria:
Cena (C) – znaczenie 60%, waga – 0,6 – 60 punktów
Przy czym za cenê oferty nale¿y rozumieæ cenê brutto za dostarczenie asortymentu wyszczególnion± w Formularzu ofertowym oraz Formularzu asortymentowo – cenowym. Cena do dwóch miejsc po przecinku. Oferta spe³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania okre¶lonego kryterium, otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów, czyli 60 pkt.
Pozosta³ym Wykonawc± przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona wg poni¿szego wzoru:
Cn
---------- x 100x 0,6 = liczba punktów w kryterium C
Cx
Gdzie:
Cn – najni¿sza cena spo¶ród wszystkich oferowanych przez Wykonawców
Cx – cena w badanej ofercie
Liczba 100 – mno¿nik zastosowany w celu uzyskania ilo¶ci punktów w liczbach
Termin p³atno¶ci (T) –znaczenie 40%, waga - 0,4 – 40 punktów
Kryterium T bêdzie brany pod uwagê okre¶lony przez Wykonawców na formularzach ofert termin p³atno¶ci za fakturê – waga: 0,4. Termin p³atno¶ci musi byæ podany w dniach od wp³yniêcia faktury do Zamawiaj±cego i nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 7 dni oraz nie d³u¿szy ni¿ 30 dni. Oferta spe³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania okre¶lonego kryterium, otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów, czyli 40 pkt. Pozosta³ym Wykonawc± przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona wg poni¿szego wzoru:
Tx
---------- x 100 x 0,4 = liczba punktów w kryterium T
Tmax
Gdzie:
Tx – termin zap³aty w badanej ofercie podany w dniach
Tmax – najd³u¿szy termin zap³aty w¶ród ofert z³o¿onych w postêpowaniu
Liczba 100 – mno¿nik zastosowany w celu uzyskania ilo¶ci punktów w liczbach.
4. Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów
- P, zsumowan± z liczby punktów z kryterium ceny - C oraz kryterium terminu p³atno¶ci – T, Wykonawca mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 punktów.
P = C + T
5. Podczas badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VII SWZ Podstawy wykluczenia, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. Warunki udzia³u w postêpowaniu:
a) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w powy¿szym zakresie.
b) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w powy¿szym zakresie.
c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w powy¿szym zakresie.
d) Sytuacji technicznej lub zawodowej: Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w powy¿szym zakresie.
1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia, Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± ¶wiadczenie do realizacji którego te zdolno¶ci s± wymagane.
3. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
7. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów okre¶lonych w Rozdziale VIII SWZ.
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia.
Zamawiaj±cy wymaga, aby w przypadku powierzenia czê¶ci zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskaza³ w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom oraz poda³ (o ile s± mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 6 do SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Do Formularza ofertowego Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – odpowiednio zgodnie z Za³±cznikiem nr 4 i nr 5 do SWZ.Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ
Formularz asortymentowo-cenowy - Za³±cznik nr 2
Oferta powinna byæ podpisana przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z form± reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w rejestrze lub innym dokumencie, w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upe³nomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru
1) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Przewiduje siê mo¿liwo¶æ zmiany umowy w przypadkach o których mowa w ustawie Prawo zamówieñ publicznych oraz w przypadku, gdy zachodzi co najmniej jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci :1) gdy produkt okre¶lony w opisie przedmiotu zamówienia a nastêpnie w umowie, przesta³ byæ produkowany i jest niedostêpny, co bêdzie potwierdzone stosownym pismem. W takiej sytuacji Wykonawca mo¿e zaproponowaæ inny produkt, który musi spe³niaæ parametry okre¶lone przez Zamawiaj±cego, za cenê okre¶lon± w ofercie Wykonawcy i umowie;
2) w zakresie zmiany miejsca dostaw przedmiotu umowy powsta³ej w wyniku zmian organizacyjnych Zamawiaj±cego,
3) zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego
4) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) dla przedmiotu umowy - zmianie mo¿e ulec kwota podatku VAT i wynagrodzenie brutto przedmiotu umowy
5) zmiana umowy co do zakresu ceny i terminu mo¿e nast±piæ w przypadku zaistnienia po zawarciu umowy, w przypadku :
- si³y wy¿szej przez któr± nale¿y rozumieæ zdarzenie zewnêtrzne wobec ³±cz±cej strony wiêzi prawnej: o charakterze niezale¿nym od stron, którego strony nie mog³y przewidzieæ przez zawarciem umowy, którego nie mo¿na unikn±æ, ani któremu nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci, której nie mo¿na przypisaæ drugiej stronie ,
- zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia lub ¶wiadczenia stron,
- zaistnienie okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi lub warunkami organizacyjnymi, które nie by³y mo¿liwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy
- gdyby spe³nienie ¶wiadczenia by³oby po³±czone z nadmiernymi trudno¶ciami, albo grozi³oby Wykonawcy ra¿±c± strat± w rozumieniu art. 3571 Kodeksu Cywilnego.
2. Zmiana ustaleñ zawartej umowy, w przypadkach okre¶lonych w ust. 1 jest dopuszczalna na podstawie uzasadnionego pisemnego wniosku Wykonawcy b±d¼ Zamawiaj±cego.
3. Zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-03 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-03 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-01
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ¦WIÊTOKRZYSKIEGO
- ¦wiadczenie us³ugi kremacji zw³ok i szcz±tek na potrzeby Zak³adu Us³ug Pogrzebowych Sp. z o.o. w Ostrowcu ¦w.
- "Zakup i dostawa samochodu dla PCPR w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum""
- zakup i dostawy odczynników dla pracowni laboratoryjnych
- zakup i dostawy preparatów dezynfekcyjnych - powtórzenie oraz artyku³ów gospodarczych
- Dostawa i wbudowanie kruszywa drogowego
- Konserwacja nawierzchni bitumicznych pasów drogowych ulic gminnych i powiatowych na terenie miasta Ostrowca ¦wiêtokrzyskiego w 2025 roku
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.